FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
jak optymalizować koszty w przedsiębiorstwie?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> niestandardowe rozwiązania i pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darlicki



Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 11

PostWysłany: Pon Kwi 24, 2017 2:59 pm    Temat postu: jak optymalizować koszty w przedsiębiorstwie? Odpowiedz z cytatem

Jesli nasza firma jest duża i ma wiele odddziałów, to często możemy nie mieć świadomości na co wydawane są pieniądze. Wtedy przdaje odpowiednie oprogramowanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Awrup



Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 3

PostWysłany: Pon Kwi 24, 2017 6:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz coś konkretnego na myśli? Ogólnie księgowość w takim wypadku jest ciężka, brak kontroli nad pieniędzmi też wzrasta.
_________________
http://brokatpolska.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kaidor



Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 4

PostWysłany: Wto Kwi 25, 2017 2:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W takicm wypadku tylko analizowania sieciowa i dedykowana rozwiazania gis. Trochę o tym czytałem na stronie arcanagis i muszę przyznać, że robi to na mnie wrażenie. Chcemy wdrażać takie rozwiązanie w swojej firmie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darlicki



Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 11

PostWysłany: Sro Kwi 26, 2017 10:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A który dokładnie artykuł na ten temat czytałeś, bo jest ich mnóstwo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kaidor



Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 4

PostWysłany: Sro Kwi 26, 2017 12:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zerknij sobie przede wszystkim na ten: http://www.arcanagis.pl/gis-w-przedsiebiorstwach-sieciowych/ . Fajnei tu opisane jest, w jaki sposób można optymalizować koszty obsługi i realizacji zadań wykonywanych przez pracowników w terenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
milena87



Dołączył: 09 Wrz 2016
Posty: 74

PostWysłany: Pon Maj 01, 2017 11:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o optymalizowanie kosztów w firmach to świetnym rozwiązaniem dla małych przedsiębiorstw jest wirtualne biuro.
To doskonała opcja dla kogoś, kto potrzebuje tylko czasowego dostępu, np. do sali konferencyjnej, gdzie spotka się z klientami.
Na co dzień zaś nie musi ponosić kosztów wynajmu biura, sprzątania czy obsługi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
animex



Dołączył: 20 Sty 2017
Posty: 8

PostWysłany: Pon Maj 15, 2017 2:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ważne jest też oczywiście analityka biznesowa połączona z analityką przestrznną. Wspominajliści o tym, że przydatne są oprogramowanie gis. Trudno się z tymi nie zgodzić. Można dzięki temu lepiej ocenić, jakie szansę na rozwój bizensu mamy w danym regionie. Trochę rzeczywiście jest na ten temat na stronie arcanagis. Wiem, że konkretne oprogramowanie nawet opisywali. Chyba z Esri.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darlicki



Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 11

PostWysłany: Wto Maj 16, 2017 11:01 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie, np. w tym artykule można znaleźć więcej informacji na ten temat: http://www.arcanagis.pl/przestrzenna-analityka-biznesowa/ . Ja będę się starał w tym miesięcu namówić szefa na takie rozwiązanie, ponieważ wydaje mi się, że może pomoc nam to podjąć kilka ważnych decycjji w najbliższym czasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zdzieszka18



Dołączył: 08 Cze 2017
Posty: 6
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Cze 08, 2017 8:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Należy skupić się na kosztach:
energii elektrycznej
sprzątania
druku
wynajmu.
_________________
Wywóz gruzu Gdańsk
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
panistefanin



Dołączył: 12 Cze 2017
Posty: 36

PostWysłany: Pon Cze 12, 2017 9:51 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem nowy i interesuje mnie ten temat. Dziękuję Ci!
myhr.cvs.com login
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Pawelek77



Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 680

PostWysłany: Czw Lip 20, 2017 10:24 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się że dobrym rozwiązaniem, aby ograniczyć koszty i wydatki firmowe jest outsourcing. Biuro rachunkowe gwarantuje fachowość rozliczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o Rachunkowości dla firm, bierze również odpowiedzialność za ewentualne błędy w rozliczeniach z Urzędem Skarbowym. Korzystanie z zewnętrznej firmy księgowej w znaczny sposób ogranicza nakłady związane z zakupem, serwisem i utrzymaniem oprogramowania we własnej firmie oraz znacząco obniża koszty zatrudnienia i szkoleń pracowników działu finansowo-księgowego. Wszystkie te korzyści wpływają bezpośrednio również na możliwość większej koncentracji właściciela firmy nad rozwojem działalności i zdobywaniem nowych rynków. Outsourcing nie jest rozwiązaniem powszechnym w Polsce, ale zastosowanie tej nowoczesnej formy organizacyjnej stwarza dużą szansę na osiągnięcie przewagi nad swymi konkurentami rynkowymi. Przedsiębiorstwa, które okażą się liderami innowacji i wyprzedzą konkurentów we wprowadzaniu tego usprawnienia, z pewnością osiągną przewagę konkurencyjną. Więcej informacji znajdziecie na stronie https://www.tmf-group.com/pl-pl/services/companies/corporate-secretarial/quickstart-to-market-entry/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mariola685



Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 402

PostWysłany: Pią Lip 28, 2017 8:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem warto pomyśleć o pracy w chmurze, która na pewno sprawdzi się pod wieloma względami. Firma https://bluer.pl , ma świetne propozycje tego typu. Widziałam kilka z nich i zachwycają. Lepsza organizacja i nie duże koszty, bo mają różne pakiety.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maron



Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 13

PostWysłany: Pon Lip 31, 2017 8:14 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydatki znacznie można ograniczyć korzystając z usług firm zewnętrznych. Do takich usług może należeć (jak wspomniano) księgowość ale też cała sektor IT. Oprogramowanie dla nas dostarczyła firma świadcząca usługi informatyczne - Itbce.com z Wrocławia, która dopracowała programy ściśle do naszych potrzeb z możliwością rozszerzenia. Płacisz tylko za to z czego korzystasz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hubis



Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 4

PostWysłany: Czw Sie 03, 2017 10:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zacznij od zatrudnienia dobrego księgowego, który będzie w stanie znaleźć miejsca, gdzie można zaoszczędzić Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ananasik



Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 5

PostWysłany: Czw Sie 03, 2017 1:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Są specjalne systemy MRP, ERP itp, nie znam się na tym dokładnie, są drogie, ale na pewno pozwalają zoptymalizować koszta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> niestandardowe rozwiązania i pomysły Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group