FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
jak optymalizować koszty w przedsiębiorstwie?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> niestandardowe rozwiązania i pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darlicki



Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 12

PostWysłany: Pon Kwi 24, 2017 2:59 pm    Temat postu: jak optymalizować koszty w przedsiębiorstwie? Odpowiedz z cytatem

Jesli nasza firma jest duża i ma wiele odddziałów, to często możemy nie mieć świadomości na co wydawane są pieniądze. Wtedy przdaje odpowiednie oprogramowanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Awrup



Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 3

PostWysłany: Pon Kwi 24, 2017 6:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz coś konkretnego na myśli? Ogólnie księgowość w takim wypadku jest ciężka, brak kontroli nad pieniędzmi też wzrasta.
_________________
http://brokatpolska.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kaidor



Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 4

PostWysłany: Wto Kwi 25, 2017 2:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W takicm wypadku tylko analizowania sieciowa i dedykowana rozwiazania gis. Trochę o tym czytałem na stronie arcanagis i muszę przyznać, że robi to na mnie wrażenie. Chcemy wdrażać takie rozwiązanie w swojej firmie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darlicki



Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 12

PostWysłany: Sro Kwi 26, 2017 10:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A który dokładnie artykuł na ten temat czytałeś, bo jest ich mnóstwo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kaidor



Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 4

PostWysłany: Sro Kwi 26, 2017 12:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zerknij sobie przede wszystkim na ten: http://www.arcanagis.pl/gis-w-przedsiebiorstwach-sieciowych/ . Fajnei tu opisane jest, w jaki sposób można optymalizować koszty obsługi i realizacji zadań wykonywanych przez pracowników w terenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
milena87



Dołączył: 09 Wrz 2016
Posty: 55

PostWysłany: Pon Maj 01, 2017 11:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o optymalizowanie kosztów w firmach to świetnym rozwiązaniem dla małych przedsiębiorstw jest wirtualne biuro.
To doskonała opcja dla kogoś, kto potrzebuje tylko czasowego dostępu, np. do sali konferencyjnej, gdzie spotka się z klientami.
Na co dzień zaś nie musi ponosić kosztów wynajmu biura, sprzątania czy obsługi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
animex



Dołączył: 20 Sty 2017
Posty: 8

PostWysłany: Pon Maj 15, 2017 2:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ważne jest też oczywiście analityka biznesowa połączona z analityką przestrznną. Wspominajliści o tym, że przydatne są oprogramowanie gis. Trudno się z tymi nie zgodzić. Można dzięki temu lepiej ocenić, jakie szansę na rozwój bizensu mamy w danym regionie. Trochę rzeczywiście jest na ten temat na stronie arcanagis. Wiem, że konkretne oprogramowanie nawet opisywali. Chyba z Esri.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darlicki



Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 12

PostWysłany: Wto Maj 16, 2017 11:01 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie, np. w tym artykule można znaleźć więcej informacji na ten temat: http://www.arcanagis.pl/przestrzenna-analityka-biznesowa/ . Ja będę się starał w tym miesięcu namówić szefa na takie rozwiązanie, ponieważ wydaje mi się, że może pomoc nam to podjąć kilka ważnych decycjji w najbliższym czasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zdzieszka18



Dołączył: 08 Cze 2017
Posty: 6
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Cze 08, 2017 8:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Należy skupić się na kosztach:
energii elektrycznej
sprzątania
druku
wynajmu.
_________________
Wywóz gruzu Gdańsk
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
panistefanin



Dołączył: 12 Cze 2017
Posty: 32

PostWysłany: Pon Cze 12, 2017 9:51 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem nowy i interesuje mnie ten temat. Dziękuję Ci!
myhr.cvs.com login
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Pawelek77



Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 442

PostWysłany: Czw Lip 20, 2017 10:24 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się że dobrym rozwiązaniem, aby ograniczyć koszty i wydatki firmowe jest outsourcing. Biuro rachunkowe gwarantuje fachowość rozliczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o Rachunkowości dla firm, bierze również odpowiedzialność za ewentualne błędy w rozliczeniach z Urzędem Skarbowym. Korzystanie z zewnętrznej firmy księgowej w znaczny sposób ogranicza nakłady związane z zakupem, serwisem i utrzymaniem oprogramowania we własnej firmie oraz znacząco obniża koszty zatrudnienia i szkoleń pracowników działu finansowo-księgowego. Wszystkie te korzyści wpływają bezpośrednio również na możliwość większej koncentracji właściciela firmy nad rozwojem działalności i zdobywaniem nowych rynków. Outsourcing nie jest rozwiązaniem powszechnym w Polsce, ale zastosowanie tej nowoczesnej formy organizacyjnej stwarza dużą szansę na osiągnięcie przewagi nad swymi konkurentami rynkowymi. Przedsiębiorstwa, które okażą się liderami innowacji i wyprzedzą konkurentów we wprowadzaniu tego usprawnienia, z pewnością osiągną przewagę konkurencyjną. Więcej informacji znajdziecie na stronie https://www.tmf-group.com/pl-pl/services/companies/corporate-secretarial/quickstart-to-market-entry/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mariola685



Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 373

PostWysłany: Pią Lip 28, 2017 8:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem warto pomyśleć o pracy w chmurze, która na pewno sprawdzi się pod wieloma względami. Firma https://bluer.pl , ma świetne propozycje tego typu. Widziałam kilka z nich i zachwycają. Lepsza organizacja i nie duże koszty, bo mają różne pakiety.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maron



Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 7

PostWysłany: Pon Lip 31, 2017 8:14 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydatki znacznie można ograniczyć korzystając z usług firm zewnętrznych. Do takich usług może należeć (jak wspomniano) księgowość ale też cała sektor IT. Oprogramowanie dla nas dostarczyła firma świadcząca usługi informatyczne - Itbce.com z Wrocławia, która dopracowała programy ściśle do naszych potrzeb z możliwością rozszerzenia. Płacisz tylko za to z czego korzystasz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hubis



Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 4

PostWysłany: Czw Sie 03, 2017 10:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zacznij od zatrudnienia dobrego księgowego, który będzie w stanie znaleźć miejsca, gdzie można zaoszczędzić Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ananasik



Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 3

PostWysłany: Czw Sie 03, 2017 1:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Są specjalne systemy MRP, ERP itp, nie znam się na tym dokładnie, są drogie, ale na pewno pozwalają zoptymalizować koszta.
_________________
kolczyki koła srebrne
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> niestandardowe rozwiązania i pomysły Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group