FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Jak zorganizować udany event?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> impreza dobrze zorganizowana
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
martynika10



Dołączył: 18 Lut 2017
Posty: 1

PostWysłany: Sob Lut 18, 2017 4:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakie rady dalibyście świeżakowi przed pierwszą organizowaną konferencją?
_________________
płytki podłogowe tubądzin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
lipton



Dołączył: 18 Lut 2017
Posty: 12
Skąd: Dębica

PostWysłany: Nie Lut 19, 2017 3:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ubierz się ładnie i bądź elokwetny Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Hodor



Dołączył: 09 Paź 2016
Posty: 106

PostWysłany: Pon Kwi 10, 2017 2:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Flagi przy takich wydarzeniach też bardzo się przydają. Kup do tego porządny masz. Jak zajmujesz się organizacją takich wydarzeń to masz na pewno Ci się przyda. Wiem, że tutaj https://www.axox.eu/ można znaleźć wszystko do tego by postawić taki maszt.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Joasia0808



Dołączył: 01 Wrz 2016
Posty: 857

PostWysłany: Wto Kwi 11, 2017 6:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze musisz wszystkiego dopilnować. Ważne tez jest miejsce. Ja ostatnio swoją konferencje robilam w hotelu http://hotelforumlublin.pl/ .
Dzięki fajnemu kontaktowi z hotelem, przed organizacją konferencji wszystko odbyło się bez stresu! ( na szczęście)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szymon443



Dołączył: 11 Kwi 2017
Posty: 1

PostWysłany: Wto Kwi 11, 2017 7:12 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

według mnie nie da sie
_________________
systemy drzwi przesuwnych
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ajlar



Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 418

PostWysłany: Pią Cze 16, 2017 5:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim podstawa jest odpowiednie miejsce. Jeśli chcecie zorganizować event w klimatycznym miejscu z dobrym jedzeniem to polecam restaurację CK Oberża http://www.ckoberza.pl/ . W oberży dobrze zjecie - oferują firmowe golonki, żeberka, kaczkę itp. To doskonałe miejsce na spotkanie firmowe czy biznesowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rydwnos



Dołączył: 15 Cze 2017
Posty: 4

PostWysłany: Pią Cze 16, 2017 7:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przy organizacji dobrego eventu warto zadbać przede wszystkim o zaplecze techniczne i sanitariat, bo bez tego ani rusz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
janne



Dołączył: 17 Cze 2017
Posty: 5

PostWysłany: Nie Cze 18, 2017 9:40 am    Temat postu: event Odpowiedz z cytatem

dobrze ustalić priorytety i cele takiego eventu i poprosić o pomoc specjalistów
_________________
Blog o materiałach eksploatacyjnych
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Antoni21



Dołączył: 20 Wrz 2016
Posty: 794

PostWysłany: Sob Cze 24, 2017 10:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też tak uważam. Nie ma co się oszukiwać. Firmy specjalizujące się w organizacji takich eventów, jak http://www.ibento.pl/oferta/imprezy-firmowe-i-integracyjne/ zawsze zrobią to najlepiej. Wystarczy raz oddać im zorganizowanie konferencji, a zobaczycie, jaka duża jest różnica. Nie warto na tym oszczędzać, bo te pieniądze szybko się zwrócą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
molekula



Dołączył: 14 Lip 2017
Posty: 8

PostWysłany: Pią Lip 14, 2017 2:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim wszystko musi być na tip - top. A najlepiej żeby pozyskać nowych klientów, to warto wykorzystać gadżety reklamowe, przykładowo napoje na konferencje z Freshdrink.pl Smile
Takie gadżety naprawdę się sprawdzają jako promocja firmy Smile


Ostatnio zmieniony przez molekula dnia Pon Lip 17, 2017 10:48 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Orlikowy



Dołączył: 14 Lip 2017
Posty: 4

PostWysłany: Pią Lip 14, 2017 4:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdecydowanie trzeba mieć na takie event dobry pomysł i plan, pewną wizję. Jak nie ma sie czegoś takiego, lepiej pozostawić to specjalistom
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KamisK



Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 324

PostWysłany: Pią Lip 14, 2017 5:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się. Od tego faktycznie dużo zależy. Pamiętajcie też, że goście na takich konferencjach zwracają dużą uwagę na samo miejsce, w którym są goszczeni. Właśnie dlatego na tego typu eventy idealnie nadają się takie hotele jak Fajkier w http://www.hotelfajkier.pl/konferencje-szkolenia/imprezy-integracyjne To znacząco zwiększa szanse powodzenia takiej konferencji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ignacyy91



Dołączył: 30 Wrz 2015
Posty: 87

PostWysłany: Sob Lip 15, 2017 1:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim należy dobrze się przygodowa, wszystko zaplanować. W takich sytuacjach idealnie sprawdzą się kontenery eventowe - to mobilne kontenery, które można szybko i łatwo ustawić w wolnym miejscu, dostosować do danego wydarzenia. W BoxDesign.pl widziałem takie kontenery - to solidne, bardzo funkcjonalne konstrukcje, sprawdźcie je sobie http://boxdesign.com.pl/kontenery-eventowe/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Mrukwa



Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 195

PostWysłany: Pon Lip 17, 2017 10:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Popieram że lepiej zostawić to profesjonalistą, którzy na prawdę znają się na rzeczy. Nasza firma organizuje czasem imprezy plenerowe we Wrocławiu z firmą x-action.pl i sa na przykład pokazy sztucznych ogni. Świetna sprawa, ludzie są zawsze pod mega wrażeniem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
markuss



Dołączył: 17 Lip 2017
Posty: 16

PostWysłany: Pon Lip 17, 2017 5:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To prawda, wyposażenie ma jeśli nie podstawowe, to naprawdę duże znaczenie, bez niego ani rusz na dobrej konferencji.
_________________
Laurico - wynajem busów
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> impreza dobrze zorganizowana Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group