FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
wyposażenie biura

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iminbooth



Dołączył: 25 Wrz 2019
Posty: 2

PostWysłany: Sro Wrz 25, 2019 11:04 am    Temat postu: wyposażenie biura Odpowiedz z cytatem

hej,

pytanko jakie waszym zdaniem wyposażenie biura jest absolutnie niezbędne? Chodzi i o meble i o maszyny i o inne, nowatorskie pomysły.
Dajcie znać!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
ibiza23



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1043

PostWysłany: Czw Wrz 26, 2019 7:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To zalezy jaką firmę zakładasz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Rafał44



Dołączył: 30 Kwi 2018
Posty: 396

PostWysłany: Wto Paź 01, 2019 9:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oprócz mebli ważny jest również dobór artykułów biurowych i zamienników do turzy, czy tonerów. Dlatego polecam w wolnej chwili odwiedzić sklep internetowy https://dobretonery.pl w którym znajdziesz ich naprawdę spory wybór w świetnej cenie i do tego w razie wątpliwości bądź pytań zawsze można doradzić się sprawnie działającej obsługi klienta. Jak do tej pory (a do firmy zamawiamy u nich rzeczy już od kilku lat) nie mogę powiedzieć złego słowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
monikabert90



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 1015

PostWysłany: Sro Paź 09, 2019 2:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W biurze oprócz tradycyjnego wyposażenie takiego jak komputery, drukarki czy też faksy powinien się na pewno znaleźć chociaż jeden profesjonalny ekspres do kawy. Ciekawą ofertę takich biurowych ekspresów mają na przykład na stronie https://www.swiatekspresow.pl/ekspresy-do-biura/. Polecam się tam rozejrzeć, naprawdę warto Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Biuromarket_com_pl



Dołączył: 24 Lut 2019
Posty: 10

PostWysłany: Czw Paź 10, 2019 1:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszego sklepu https://biuromarket.com.pl/ w którym również znajdziecie szeroki wybór mebli do swojego biura i to w głównej mierze w wersji metalowej. Mamy nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie, a w razie pytań z chęcią pomożemy!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Karl118



Dołączył: 11 Paź 2019
Posty: 6

PostWysłany: Pią Paź 11, 2019 9:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie no iminbooth - wyposażenie biura jest nie potrzebne. Stary taboret na środku pustego pokoju w zupełności wystarczy...

A tak na poważnie, nie - nie jest potrzebne bo - możesz wynająć wirtualne biuro na godziny Biurohello.pl z pełnym wyposażeniem. Bierzesz tylko pod pachę parę segregatorów firmowych, żeby nie było, siadasz w biurze i przyjmujesz petenta. Petent wychodzi, zwijasz biznes z segregatorami i wracasz dopiero jak masz następnego. Koszty wielokrotnie niższe niż przy wynajmie biur zwłaszcza w dużych miastach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group