FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych

powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
DEUS PET GROEN

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> O obiektach:
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Salome Gal

PostWysłany: Pon Paź 08, 2018 5:00 am    Temat postu: DEUS PET GROEN Odpowiedz z cytatem

Ze werken via telefoon, e-mail, fax en post, in plaats van DEUS PET GROEN een fulltime medewerker van uw bedrijf te zijn. Op deze manier betaalt u alleen voor de services die u nodig hebt. Laten we zeggen dat u wel een virtuele assistent inhuurt. Hij / zij werkt 20 uur per week voor een tarief van $ 35 per uur. Dat is gelijk aan $ 700. Aan de andere kant, GIJ spendeert die 20 uur per week om meer geld te verdienen. Dat zou u een extra $ 2.000 per week opleveren (met hetzelfde voorbeeld hierboven). Je zou eigenlijk MEER geld verdienen ($ 1.300 meer) door een virtuele assistent in te huren dan dat je het allemaal zelf zou doen.

Waar vind je goede virtuele assistenten? U kunt op het web zoeken, uw zakenpartners om aanbevelingen vragen of enkele online-assistent-mappen (VA) raadplegen, bijvoorbeeld http://www.assistu.com. Ik raad ten MERK PETTEN HEREN zeerste http://www.kesslerva.com aan. Degene die je kiest, zorg ervoor dat ze ervaring hebben met het uitvoeren van de taken die je wilt delegeren. Zorg er ook voor dat ze "uurlijks" werken zonder contracten (althans in het begin), zodat je een idee krijgt van hoe hij / zij zaken NY PET DAMES doet. Virtuele assistenten kunnen je vrijmaken om te doen waar je goed in bent.

Daarnaast kan uw accountabilitypartner u helpen actie-items op een realistische manier te plannen, zodat u meer geneigd bent om succesvol te zijn. En als een partnerschap, zult u hen ook aanschouwen. Ik merk dat het hebben van deze relaties me helpt gefocust en op schema te blijven. Dingen voor elkaar krijgen is een belangrijk aspect van succes. Je kunt het je niet veroorloven om een grote lijst met actiepunten je te laten verlammen of je inspanningen te laten ontsporen. Onthoud dat NY PET het gevoel dat je overweldigd bent een veel voorkomend verschijnsel is voor eigenaren van kleine bedrijven.

Dit gevoel hoeft jouw wereld niet te regeren - jij regeert over je wereld. Dus, neem de leiding, maak uw lijst, plan uw actie-items en ga in zee met iemand die u helpt om op koers te blijven. Naarmate je item na item naar beneden haalt, zul je merken dat je jezelf nog meer geniet van je bedrijf.Milana Leshinsky startte haar eerste bedrijf aan huis in 1994, het maken van magnetische petten voor 20 cent per stuk. Na twee maanden realiseerde ze zich dat het geen thuismoedermama was ... meer als een huismoeder die slaapt en minder dan $ 5 per uur verdiende. Wat een teleurstelling.

U kunt zo ongeveer alles doen wat u wilt als uw bedrijf.- Alle vaardigheden die u nodig hebt, gebruiken een computer en internet.- Elke gemotiveerde Moeder kan het doen, ongeacht haar achtergrond. Dus als een internetbedrijf de beste thuisbusiness is voor thuismoeders, waarom doen zo weinig moeders het dan? "Wanneer ik met andere moeders deel, doe ik wat ik doe een beleefd knikje, enkele nieuwsgierige vragen en BALR PET een verbaasd "ja, juist ..." uiterlijk ", zegt Milana. Misschien kennen ze niemand die een succesvolle internetbedrijfseigenaar is.

Als eigenaren van kleine bedrijven nemen we vaak meer op dan we aankunnen. Het dragen van alle hoedjes die onze bedrijven runnen, evenals de andere verplichtingen die we hebben (zoals vrijwilligerswerk, familie, enz.), Kunnen ons soms overwerkt, gefrustreerd en gestrest laten voelen. Onder zoveel stress zitten is niet goed voor iemand en het kan zeker een effect hebben op onze bedrijven. Dus moeten we een deel van onze stress verlichten en oplossingen [img]https://www.anagama.nl/images/large/deus pet groen-023umx.jpg[/img] vinden om d vinden om de redenen dat we zo overwerkt zijn.1.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> O obiektach: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do: