FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
biuro
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> Ciekawe konferencje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MAGDAkuz32



Dołączył: 16 Kwi 2019
Posty: 1
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Kwi 16, 2019 1:52 pm    Temat postu: Odp Odpowiedz z cytatem

drim33 napisał:
a jak Wam sie podoba folia ciekłokrystaliczna z https://sonte-poland.pl/ na szklanych drzwiach i oknach w biurze?


Moim zdaniem jest bardzo trafiona Wink
_________________
Magdalena Kuzimski
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
masal11



Dołączył: 09 Kwi 2019
Posty: 11

PostWysłany: Nie Maj 19, 2019 8:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W temacie wynajęcia biura w Poznaniu polecam https://dudadevelopment.pl/inwestycje/inwestycje_komercyjne/biura, ze względu na wybór spośród dogodnych lokalizacji co jest szczególnie ważne dla firm, w których istotną rolę odgrywa łatwy dostęp. Dodatkowo możesz liczyć na ofertę biur o wysokim standardzie wykończenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pola35



Dołączył: 10 Mar 2016
Posty: 314

PostWysłany: Pon Maj 20, 2019 10:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Biuro powinno być przede wszystkim odpowiednio przystosowane do pracy pod względem funkcjonalnym. Jeśli tego nie ma, bo na przykład "wchodzimy na gotowe" warto pomyśleć o remoncie bądź chociaż niewielkiej modernizacji miejsca. Może się tym zająć ta firma z Warszawy http://pa-ko.net.pl/. W prostych krokach potrafią tak przearanżować wnętrze, że jest nie do poznania. I dużo łatwiej w nim się odnaleźć i pracować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jjusti18



Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 736

PostWysłany: Czw Maj 30, 2019 6:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Od jakiegoś czasu prowadzę swoją firmę, ale w domu. Natomiast coraz częściej umawiam się z nowym klientami w miejscach publicznych. Raczej nie jestem z tego faktu zadowolona. Dlatego pomyślałam, że postawię teraz biura serwisowane i zacznę je wynajmować. Co wy na to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gina5



Dołączył: 26 Lut 2019
Posty: 89

PostWysłany: Pon Cze 03, 2019 8:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prowadzenie własnej firmy, to przede wszystkim działanie, opierające się na finansach. Gdy masz ich wystarczająco dużo to wiesz na jakie ruchy możesz sobie pozwolić Wink Dlatego poczuj wolność finansową dzięki odnawialnej linii finansowania od www.finiata.pl. To system operujący na zasadach kart kredytowych. Wypłacasz kiedy chcesz i ile chcesz. Po więcej szczegółów zgłoś się do nich, a wyspecjalizowani konsultanci wszystko Ci objaśnią.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kamyl87



Dołączył: 04 Lip 2016
Posty: 835

PostWysłany: Wto Cze 11, 2019 8:18 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś z Was korzysta z usług wirtualnego biura? Swoją działalność prowadzę w domu i właściwie z samochodu. Często spotykam się z klientami na mieście. Dostałem ofertę https://foggyoffice.pl/ i zastanawiam się, jak to funkcjonuje w praktyce?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MagdaM



Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 134

PostWysłany: Nie Cze 23, 2019 5:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czego nie może zabraknąć w biurze? na pewno miejsc do przechowywania dokumentów! odpowiednie segregatory http://rankingsegregatorow.pl/przechowywanie-dokumentow/w-jaki-sposob-przechowywac-dokumenty/wrve_hkth, regały najlepiej zamykane tak by tylko upoważnione osoby mogły mieć do nich dostęp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rybitwa



Dołączył: 04 Sie 2016
Posty: 1227

PostWysłany: Sro Cze 26, 2019 8:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo fajną opcją jest też biuro wirtualne. Wiele osób się na to decyduje gdyż prowadzenie takiego biura jest dużo tańsze i wygodniejsze niż normalne biuro. Polecam wejść na stronę https://coworkingrynek28.pl/ i zapoznać się z ofertą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
fornor



Dołączył: 17 Paź 2016
Posty: 9
Skąd: Płock

PostWysłany: Sro Lip 17, 2019 1:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli nie wiesz jak zagospodarować biuro to może warto poprosić o pomoc jakąś sprawdzoną osobę, która ci dobrze doradzi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ibiza23



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 1035

PostWysłany: Wto Lip 30, 2019 1:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie zatrudniacie architektów do rozplanowania biura?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cubanka



Dołączył: 21 Gru 2018
Posty: 91

PostWysłany: Wto Sie 06, 2019 9:18 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U nas nie zatrudnialiśmy ale jest w biurze wszystko co nam potrzebne. Najważniejszy jest oczywiście sprzęt biurowy. Teraz najbardziej przydatna okazuje się niszczarka a wypożyczamy ją https://brandsit.pl/wynajem-niszczarek-na-czym-to-polega/ od firmy zajmującej się między innymi sprzedażą takich urządzeń
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
karinos83



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 303

PostWysłany: Wto Sie 06, 2019 9:46 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Meble w biurze to podstawa. Muszę być trwałe, stabilne, wytrzymałe, a przy okazji estetyczne i funkcjonalne. Na szczęście coraz więcej sklepów meblowych jak ten np. https://aurameble.pl/13-biuro przygotowuje całe działy poświęcone meblom stricte biurowym. I z tego warto korzystać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kalicki12



Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 631

PostWysłany: Czw Sie 08, 2019 12:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Warto też zaopatrzyć swoje biuro w różnego rodzaju artykuły biurowe. Przydatny będzie na pewno organizer na dokumenty. Duży wybór takich organizerów widziałam na stronie https://www.biurfan.pl/przyborniki-na-biurko-cat-317. Polecam rzucić okiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
holamiga



Dołączył: 08 Sty 2019
Posty: 43

PostWysłany: Czw Sie 08, 2019 4:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zacznij od podstaw. Czyli od podłogi. Konkretnie od posadzki żywicznej, dzięki której uzyskasz efekt stałości i zbitej formy, która łatwo nie ulega zniszczeniu. Postaw na firmę https://bmfloor.pl/ ponieważ znają się na tym temacie i wiedzą bardzo dobrze jak go rozgryźć Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Roarrra



Dołączył: 29 Kwi 2018
Posty: 40

PostWysłany: Sob Sie 10, 2019 5:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może tu także zainteresuje was oferta od https://www.import-maszyn.eu W tym miejscu znajdziecie sklep internetowy z bardzo dużym wyborem jeżeli chodzi o urządzenia biurowe. Znajdziecie tu między innymi zgrzewarki foliowe, maszyny pakujące, gilotyny elektryczne i wiele innych urządzeń do biura
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> Ciekawe konferencje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group