FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
sprzęt na konferencje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> O organizatorach, firmach z branży:
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kas.wid87



Dołączył: 01 Lip 2018
Posty: 9

PostWysłany: Nie Lip 01, 2018 10:16 am    Temat postu: sprzęt na konferencje Odpowiedz z cytatem

Hej, skąd wypożyczacie najczęściej sprzęt na konferencje - mam na myśli kompleksowo: nagłośnienie, oświetlenie, ekrany plazmowe itp.?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
karinos83



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 283

PostWysłany: Czw Sty 03, 2019 8:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli często organizujesz takie spotkania to w ogóle warto pomyśleć o własnym sprzęcie albo budowie sali, gdzie takie konferencje można organizować. I w jednym, i w drugim przypadku warto zadbać o poszczególne elementy wyposażenia. W temacie nagłośnienia nie pomogę, ale za to zostawiam Ci namiary na firmę, która pomoże w temacie akustyki, która też jest istotna https://www.mega-acoustic.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
grzwyc



Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 1

PostWysłany: Czw Lut 07, 2019 2:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tutaj znajdziesz kompleksowy sprzęt do obsługi konferencji. Nie zgodzę się z karinos83 budowa sali to bardzo duży wydatek. Jest wiele miejsce gdzie takie spotkanie można zorganizować. A nawet zmiana otoczenia sprzyja miłej atmosferze. W każdym razie jeśli potrzebujesz sprzętu eventowego to koniecznie zajrzyj na stronę CMA.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marleta



Dołączył: 19 Lut 2019
Posty: 4

PostWysłany: Wto Lut 19, 2019 10:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystko zależy od lokalizacji w jakiej odbywa się konferencja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
donka



Dołączył: 18 Lis 2016
Posty: 68

PostWysłany: Wto Lut 19, 2019 2:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprzęt sprzętem ale warto też zadbać o odpowiednie podjęcie gości na tej konferencji. Trzeba zapewnić im ciepłe i zimne napoje oraz jakiś poczęstunek. Można zamówić wody z logo fimy - http://www.freshdrink.pl/pl/produkty/wody-mineralne,10027 Będzie wyglądało to bardzo profesjonalnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kasztanek



Dołączył: 03 Lis 2015
Posty: 133

PostWysłany: Wto Mar 19, 2019 3:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czy ktoś może pomóc, doradzic w wyborze sprzetu i nagłośnienia. Mamy ofertę od hurtowego dostawcy nagłośnienia - https://akustyk.pl/, jest ona do zaaceptowania, ale potrzebujemy doradzctwa co do sprzętu i producenta. Wiadomo, jakość jest bardzo ważna jeśli chodzi o dziwęk więc tu ważne jest by inwestycja była dobra. Czy ktoś może pomóc, doradzic, podzielić się opinią?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> O organizatorach, firmach z branży: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group