FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych

powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Własna firma potrzebna kasa fiskalna

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> czego unikać
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orlowska

PostWysłany: Pią Kwi 20, 2018 1:47 pm    Temat postu: Własna firma potrzebna kasa fiskalna Odpowiedz z cytatem

Dla mnie też zakup takiej kasy fiskalnej były czarą magią. Kompletnie nie znam się na tego typu sprzęcie dlatego wolałabym zaufać specjalistom i zgłosić się po pomoc do obsługi sklepu. Widziałam już kilka ciekawych ofert ale w tym sklepie http://www.kasiarze.pl/sklep/ jest ich chyba wiekszy wybór. Musisz też zastanowić się jaka kasa tak naprawde jest Ci potrzebna. Dostosuj to urządzenie do swoich potrzeb.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pikachu88

PostWysłany: Czw Lut 21, 2019 5:32 am    Temat postu: subeo Odpowiedz z cytatem

A very interesting topic that I reviewed, I think this is one of the most important information for me. And I'm glad to read your article. Thanks for sharing! the impossible quiz
Powrót do góry
Kajtek89

PostWysłany: Sob Maj 11, 2019 10:25 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem