FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Jakie napoje na konferencji?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> impreza dobrze zorganizowana
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mrukwa



Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 207

PostWysłany: Pon Lip 31, 2017 11:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kawa i herbata zdecydowanie, ale nie mozna tez zapomniec o wodzie Smile U nas woda do firmy jest zamawiana w dystrybutorach, dzieki czemu jest dostepna w kazdej salce i kuchni Smile
_________________
zaginarki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
aniaola37



Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 60

PostWysłany: Pon Sty 01, 2018 8:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No oczywiscie ze kawa. Najlepiej chyba postawic ekspres do kawy, tak zeby kazdy sam sobie mogl zrobic co chc, chyba ze to bardziej jakas elegancka konferencja. Polecam wybor jednak i tak dobrego ekspresu do kawy. Z blogiem https://www.cafesilesia.pl/dwie-metody-obrobki-kawy-mokra-i-sucha taki wybor na pewno bedzie duzo latwiejszy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kwadron



Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 361

PostWysłany: Pią Wrz 07, 2018 11:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kawa, herbata i woda to absolutne podstawy. Ja bym postawił też na dobrej jakości soki/ nektary/ napoje owocowe. Myślę, że od Tymbarka będą najlepsze i najsmaczniejsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
galeon



Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 253

PostWysłany: Sro Paź 03, 2018 10:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No a co z napojami energetycznymi typu tiger? Można postawić na stolikach jako alternatywa dla kawy. Soki, woda, gorące napoje to oczywiście standard.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bene



Dołączył: 25 Mar 2017
Posty: 97

PostWysłany: Czw Paź 25, 2018 7:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na konferencje najlepiej jakieś napoje z logo firmy się sprawdzają ale modna jest też kranówka o ile oczywiście jest tak czysta jak w stolicy, wystawia się teraz często takie dzbanki z kranówką z plasterkami cytryny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ziutka



Dołączył: 14 Maj 2015
Posty: 226

PostWysłany: Pią Paź 26, 2018 12:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście bezalkoholowe, ale wszystko można uzgosnić z menadżerem Bistro Wiejska - oni się tam naprawdę znają na gastronomicznym przygotowaniu eventów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MargetM



Dołączył: 17 Paź 2018
Posty: 2

PostWysłany: Sob Paź 27, 2018 9:20 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem wystarczą podstawowe napoje: woda, soki, herbata i kawa.
_________________
Hotel Białystok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
OlkaR



Dołączył: 27 Paź 2018
Posty: 20

PostWysłany: Sob Paź 27, 2018 12:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zależy co to za konferencja... Ale myślę, że dobra kawa, herbata i woda wystarczą. Ewentualnie jakieś soki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rorattie



Dołączył: 07 Lis 2018
Posty: 1

PostWysłany: Sro Lis 07, 2018 1:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pewno kawa/herbata, może do takie jakieś słodkie napoje/soki + obowiązkowo woda Smile to tak typowo chyba Very Happy
_________________
an empire for you
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bawol



Dołączył: 08 Lis 2018
Posty: 5

PostWysłany: Czw Lis 08, 2018 9:52 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czesto macie konferencje?
_________________
https://ecometal.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> impreza dobrze zorganizowana Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group