Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toyat
Dołączył: 26 Kwi 2016 Posty: 441
|
Wysłany: Czw Cze 08, 2017 8:20 am Temat postu: Biuro |
|
|
A ja uważam, że porządne biur o to przede wszystkim biuro zadbane i atrakcyjne wizualnie. W końcu jest to poniekąd wizytówka każdej firmy. Z klientami, z kontrahentami spotykamy się przecież w biurze, a nie na ulicy (choć zdarzają się i tacy janusze biznesu ). Jeśli mogę Wam coś podpowiedzieć, to przy aranżacji biura korzystałem ze sztukaterii tej firmy - https://www.melagu.pl/sztukateria/. Jestem zadowolony z ich usług, bo nie tylko doradzili mi co i jak, ale również rozjaśnili moje wszystkie wątpliwości. |
|
Powrót do góry |
|
 |
jedlińska
Dołączył: 05 Lip 2013 Posty: 410
|
Wysłany: Czw Cze 08, 2017 11:09 am Temat postu: |
|
|
I tu racja i tu racja, każdy może mieć nieco inną definicję porządnego biura |
|
Powrót do góry |
|
 |
teresa30
Dołączył: 29 Paź 2016 Posty: 99
|
Wysłany: Wto Lis 21, 2017 11:34 am Temat postu: |
|
|
Lokalizacja biura ma spore znaczenie, ale nie jest najważniejsza, przy ograniczonym budżecie ważniejsze są koszty wynajmu. Dla oszczędności czasu i pieniędzy warto rozejrzeć się za biurem w sieci, choćby na https://walterherz.com - w bazie dostępne są biura z całego kraju. |
|
Powrót do góry |
|
 |
paatryk190
Dołączył: 06 Sie 2016 Posty: 124
|
Wysłany: Wto Lis 21, 2017 4:04 pm Temat postu: |
|
|
Także uważam, że warto wynająć biuro w dobrej lokalizacji, ale pod warunkiem, że koszty wynajmu będą na rozsądnym poziomie. Przed wynajęciem biura radzę najpierw dowiedzieć się co nie co na temat wynajmu - w Akademii Najemców https://akademianajemcy.pl prowadzą kursy, które w tym pomogą, można dowiedzieć się choćby jak najkorzystniej wynająć biuro, jakie wiążą się z tym formalności. |
|
Powrót do góry |
|
 |
rybitwa
Dołączył: 04 Sie 2016 Posty: 649
|
|
Powrót do góry |
|
 |
EmmiliaF
Dołączył: 29 Paź 2017 Posty: 20
|
Wysłany: Sro Gru 06, 2017 7:59 am Temat postu: |
|
|
Porządne biuro to przede wszystkim nowoczesne i praktyczne meble biurowe. Bez tego ciężko będzie o dobrą aranżacje. Polecam firme Tnt office - meble biurowe Warszawa nie tylko oferują bardzo fajne meble do biura ale również pomagają w samej aranżacji pomieszczeń |
|
Powrót do góry |
|
 |
andol
Dołączył: 15 Gru 2016 Posty: 54
|
Wysłany: Sro Gru 06, 2017 12:39 pm Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o oświetlenie biura, to warto zadbać o lampy wewnątrz i z zewnątrz, ja osobiście kupowałam lampy na http://www.lighting.philips.pl/prof/oswietlenie-zewnetrzne Pamiętajmy,ze oświetlenie na zewnątrz jest równie ważne, bo w tedy poprawiamy widoczność naszym klientom  |
|
Powrót do góry |
|
 |
mariola685
Dołączył: 17 Lis 2015 Posty: 385
|
Wysłany: Czw Gru 07, 2017 6:07 pm Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o powierzchnie biurowe, warto też rzucić sobie okiem tutaj https://www.officego.pl . Wystarczy przejrzeć sobie Internet i poczytać opinie o nich - mówią same za siebie. Zajmują się już tym od lat i mają grono zaufanych klientów. |
|
Powrót do góry |
|
 |
klut
Dołączył: 11 Gru 2017 Posty: 4
|
Wysłany: Pon Gru 11, 2017 8:05 pm Temat postu: |
|
|
Priorytetem w porządnym biurze jest zdecydowanie odpowiedni fotel, aby praca nie była uciążliwa i męcząca dla naszych pleców. Ostatnio na https://www.twojpasaz.pl/pl/c/Fotele-biurowe/95/ widziałem fajne, jeżeli ktoś szuka to polecam się zapoznać z ich ofertą. Poza tym w dobrym biurze powinny być eleganckie meble z drewna |
|
Powrót do góry |
|
 |
Antoni21
Dołączył: 20 Wrz 2016 Posty: 634
|
Wysłany: Wto Gru 19, 2017 5:58 pm Temat postu: |
|
|
Przecież wcale nie trzeba wykonywać jakichś wielkich ruchów, by poprawić wygląd biura. Często takie małe dodatki jak maty z http://matywejsciowe.pl/dzierzawa-i-serwis-mat-wejsciowych/ mogą sprawić, że klienci spojrzą na Was z totalnie innej perspektywy. Warto wziąć to pod uwagę i po prostu sprawić taką matę do biura. |
|
Powrót do góry |
|
 |
rybitwa
Dołączył: 04 Sie 2016 Posty: 649
|
Wysłany: Sro Sty 03, 2018 8:23 am Temat postu: |
|
|
Jeśli wysyłacie z firmy dużo korespondencji to na pewno mogą Wam się też przydać kopertownice czy składarki. Jeżeli nie wiecie, co to, to polecam zajrzeć na stronę http://hefter.pl/. To firma, która oferuje wynajem i sprzedaż tego typu urządzeń. |
|
Powrót do góry |
|
 |
mirek434
Dołączył: 03 Sty 2018 Posty: 1
|
Wysłany: Sro Sty 03, 2018 11:23 am Temat postu: |
|
|
a kto by nie chciał
____________________
wynajem długoterminowy |
|
Powrót do góry |
|
 |
kamillo
Dołączył: 28 Gru 2017 Posty: 3
|
Wysłany: Sro Sty 03, 2018 2:23 pm Temat postu: |
|
|
Z reguły zawsze biuro jest wizytówką firmy więc na pewno należy o nie odpowiednio zadbać. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Grolsch
Dołączył: 22 Lip 2015 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią Sty 19, 2018 10:42 pm Temat postu: |
|
|
Hmm według mnie nie warto kupować czy wynajmować dobrego lokalu. To niestety są bardzo duże koszta, a lepiej najpierw rozkręcić biznes i mieć większe zyski Ja zdecydowałem się na skorzystanie z oferty http://ideaprestige.eu/ , dzięki której mam prestiżowy adres w centrum Wrocławia a także wiele innych profitów, takich jak przestrzeń coworkingowa, które bardzo ułatwiają prowadzenie biznesu  |
|
Powrót do góry |
|
 |
tomko1
Dołączył: 18 Sty 2018 Posty: 5
|
Wysłany: Pon Sty 29, 2018 2:20 pm Temat postu: |
|
|
W moim przypadku opłaciło się zaufać producentowi mebli biurowych, dzięki któremu siedziba firmy nie wygląda już jak z PRL-u, ale jak nowoczesne światowe przedsiębiorstwo. Wszystkie meble znalazłem na ich stronie http://www.mikomaxsmartoffice.pl i potem już tylko zamówienie i czekanie na dostawę. Teraz czekam, żeby móc zacząć wstawiać do biura nowe meble. mam nadzieję, że pracownikom te zmiany przypadną do gustu tak samo jak mnie, bo wbrew pozorom zmian nie jest dużo, ale są konkretne. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|