FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Chcesz mieć porządne biuro?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ucik



Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 1

PostWysłany: Pią Sty 22, 2016 3:17 pm    Temat postu: Chcesz mieć porządne biuro? Odpowiedz z cytatem

Jeśli chcesz mieć własne biuro, które będzie idealnie odzwierciedlać wysoką jakość Twoich usług, koniecznie zgłoś się do nas i w naszych ofertach z pewnością takie lokum znajdziesz! Zapraszamy na lokale użytkowe Gdańsk
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kasztanek



Dołączył: 03 Lis 2015
Posty: 95

PostWysłany: Pon Sty 25, 2016 2:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobre biuro to też oszczędne biuro. Ja mam biuro w wynajętym lokalu, ale wyposażenie mam nowe. Ważne było dla mnie by było estetycznie, ale i oszczędnie. Dla tego staram się oszczędzać na wszystkim, głównie na materiałach eksploatacyjnych takich jak tusze, tonery. Staram się kupować tanio, ale i dobrze jakościowo. Tego typu rzeczy kupuję w https://itoner.pl, szczególnie, ze mają też darmową wysyłkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
paktonix



Dołączył: 25 Sty 2016
Posty: 5

PostWysłany: Pon Sty 25, 2016 7:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja niestety nie mogę wynająć lokalu bo już mam. Ale z ciekawości weszłam i obejrzałam wskazane lokale. Uważam, że jest to dobra propozycja.
_________________
bramy garażowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Ledrucka



Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 224

PostWysłany: Wto Sty 26, 2016 11:03 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W porządnym biurze trzeba mieć przede wszystkim porządnego laptopa. Już sama się kiedyś przejechałam na stacjonarkach, dlatego teraz poluję tu na laptopa http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki,_Acer.bhtml Na laptopie mogę też łatwiej pokazać coś klientowi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dominikaa



Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 70

PostWysłany: Wto Lut 23, 2016 8:30 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie znam itoner, ale zamienniki tonerów kupuje z reguły w tym miejscu: http://tonerdodrukarki.pl/c/1/tonery-alternatywne.html Mają tam bardzo duży wybór produktów praktycznie do każdego modelu drukarki. Także z pewnością możesz coś sensownego dopasować...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
albertxx



Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 44
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pią Lut 26, 2016 1:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli ktoś chce mieć nietuzinkowe biuro to polecam meble od Nonameoffice. Bardzo fajne mają w ofercie sofy i fotele biurowe - takie nieco kosmiczne - http://nonameoffice.pl/72-sofy-i-fotele-biurowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Ferdek89



Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 510

PostWysłany: Wto Mar 08, 2016 8:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem zdania że to małe detale odpowiadają za dobry wystrój biura. Dlatego jeśli ktoś chce urządzić swoje pomieszczenie biurowe i zaopatrzyć je w fajne akcesoria to polecam zajrzeć na http://www.viperprint.pl/produkt/PA001 Gdzie jest ogromny wybór i znajdziemy akurat coś co będzie nam odpowiadać. Co sądzicie o czymś takim ? Możecie oczywiscie się ze mną nie zgodzić Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sylwia4012



Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 297

PostWysłany: Czw Maj 12, 2016 9:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Biuro oprócz mebli musi zostać wyposażone także w odpowiednie materiały biurowe. Przydadzą się pudła archiwizacyjne http://archiwizacjadokumentow.com.pl/index.php/materialy/pudla-archiwizacyjne-z-tektury-falistej-archivboxy, spinacze, klipsy, papier do drukarki i wiele więcej. Warto zorganizować takie zapasy, by materiały były zawsze pod ręką.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jagoda29



Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 440

PostWysłany: Czw Lip 07, 2016 8:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja tak sobie myślę, że w biurze trzeba również zadbać o funkcjonalne meble, oraz oczywiście wygodne i ergonomiczne fotele obrotowe . Bardzo ciekawą ofertę tego typy produktów można znaleźć bez wątpienia w Efekt Style. Są tam dostępne artykuły w wielu ciekawych odcieniach, o ciekawej stylistyce i różnorodnej kolorystycznie. Sam niedługo mam zamiast sprawić sobie taki właśnie fotel z kategorii do pracy 24h/7 dni w tygodniu, czyli dla mnie jak znalazłSmile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rybitwa



Dołączył: 04 Sie 2016
Posty: 689

PostWysłany: Pon Sie 15, 2016 9:01 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pamiętaj, że biuro musi też wyglądać stylowo Smile Dlatego miejscem które możesz odwiedzić w poszukiwaniu tego typu mebli jest vintage sklep Patyna. Jestem pewna, że coś z mebli oraz akcesoriów wpadnie Ci w oko bo sama jestem w nich zakochana Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
matrix



Dołączył: 14 Maj 2015
Posty: 74

PostWysłany: Pon Wrz 05, 2016 12:28 pm    Temat postu: porządne biuro Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie kwestia porządnego biura jest bardzo subiektywna. Bo nie wiem, chodzi o kwestie moralne, kompletność sprzętów, że jest ładnie urządzone czy że z takim materiałów, że się szybko nie rozpoadnie? Wink A tak serio, dla mnie porządne biuro, to takie w którym są wszystkie meble, zaplanowane, wszystko ma swoje miejsce i do siebie pasuje, ważny bardzo jest wystrój. I nie można powiedzieć, że to tak drogo wychodzi wszystko, bo np. kwestia wystroju - obrazy są drogie, owszem, ale teraz są takie opcje, że można je za pewną opłatą wypożyczać, a nie od razu kupować za nie wiadomo ile. U nas wypożyczamy obrazy z http://artoffice.pl/ i jesteśmy bardzo zadowoleni z takiej możliwości Smile Wystarczy pomyśleć Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
violetta



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 133

PostWysłany: Pią Wrz 09, 2016 9:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie było tak, że remontując własne biuro od samego początku stawiałam na eleganckie, funkcjonalne meble bo wcześniej klienci zwracali na to uwagę. Postawiłam na meble od firmy Logan właśnie ze względu na wygląd. Teraz sytuacja jest odwrotna bo już wiele razy słyszałam, że "czuć profesjonalizm kiedy tylko wchodzi się do firmy" Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kasztanek



Dołączył: 03 Lis 2015
Posty: 95

PostWysłany: Sob Wrz 10, 2016 11:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyposażenie biura wcale nie należy do łatwych, wybór dobrej jakości mebli, krzeseł, sprzętu to nie lada wyzwanie. Dodatkowo w dobrym biurze powinien być pokój socjalny dobrze i ciekawie wyposażony. Ale nie można zapominać o toaletach i łazienkach tu na pewno dobrej jakości dozowniki do mydła są niezbędne i warto i na nie zwrócić uwagę, ja w moim biurze montowałam dozowniki od https://pcz.com.pl/kategoria/dozowniki/dozownik-do-mydla i sprawują się bardzo dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pawelek77



Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 677

PostWysłany: Pon Wrz 12, 2016 9:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z doświadczenia wiem, że lokalizacja biura ma ogromne znaczenie. Oczywiście, najlepiej celować w nowoczesne biurowce, blisko centrum, w prestiżowej okolicy. Nie jest to jednak zadanie tak proste, jakby się mogło wydawać. Mnie w poszukiwaniu lokalu do wynajęcia dla mojego nowo powstającego biura pomogła ta wyszukiwarka http://www.officemap.pl/search/list/?city=krakow. Dzięki temu wyjątkowo szybko znalazłem nowoczesny, umeblowany lokal w świetnej lokalizacji i w dobrej cenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
paracetamol



Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 37

PostWysłany: Sob Cze 03, 2017 9:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdyby ktoś jeszcze szukał biura do wynajęcia, to polecam zajrzeć na
http://gwiazda.info/ - to głównie dla osób, które szukają czegoś w stolicy, na przykład na Woli Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group