Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukdoman75
Dołączył: 22 Lip 2015 Posty: 199
|
Wysłany: Sro Sie 17, 2016 10:38 am Temat postu: Konferencja w centrum Warszawy |
|
|
Zastanawiam się, czy dobrym pomysłem byłoby zorganizowanie konferencji np na Zamku Królewskim? Można by np zapewnić gościom nocleg tutaj, pełne wyżywienie a dodatkowo zwiedzanie stolicy z przewodnikiem. Czy takie przedsięwzięcie ma w ogóle sens? |
|
Powrót do góry |
|
 |
uzyfor
Dołączył: 21 Sie 2016 Posty: 10
|
Wysłany: Nie Sie 21, 2016 12:07 pm Temat postu: |
|
|
Myślę, że to strasznie droga inwestycja i nie wiem na ile rentowna. _________________ wąż ogrodowy |
|
Powrót do góry |
|
 |
margolcia
Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 59
|
Wysłany: Sob Sie 27, 2016 1:35 pm Temat postu: |
|
|
Też mi się wydaje, że to strasznie drogo wyjdzie. Lepiej poszukać jakiejś innej sali konferencyjnej. W Warszawie takich obiektów jest sporo. Wiem, bo też organizuję konferencję. Tylko ja teraz mam dylemat, żeby znaleźć dobre biuro tłumaczeń angielski. Takie, które zapewnia tłumaczenia ustne. Możecie kogoś polecić? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Joasia0808
Dołączył: 01 Wrz 2016 Posty: 853
|
Wysłany: Pią Wrz 09, 2016 10:18 am Temat postu: |
|
|
Na pewno wyjdzie drogo, ja kiedyś chciałąm zoorganizować jakąś konferencje to w końcu wzielam inne miejsce, a przy okazji uslsyszalam o perfect service i zamowilam go na moją konferencję! To był bardzo dobry pomysł, pzrepyszna kawa.. i ten pokaz kawowy, a dla Pan do wybory byłysoki i koktajle, aromatyczna herbata... Takei urozmaicenie zapadło gościom w pamięć |
|
Powrót do góry |
|
 |
lukdoman75
Dołączył: 22 Lip 2015 Posty: 199
|
Wysłany: Sro Wrz 14, 2016 11:41 am Temat postu: |
|
|
Ja byłem niedawno na konferencji organizowanej na SGGW. Niektórzy z gości nocowali w http://mishmashhostel.pl/ i byli bardzo zadowoleni. |
|
Powrót do góry |
|
 |
violetta
Dołączył: 21 Lis 2014 Posty: 143
|
Wysłany: Pią Paź 14, 2016 11:13 am Temat postu: |
|
|
Zależy od specyfiki i szczegółów konferencji. Ale ogólnie dobrym miejscem w centrum Warszawy na zorganizowanie konferencji jest Jupiter: http://cskjupiter.eu/index.php . To centrum konferencyjno-szkoleniowe z sześcioma przystosowanymi salami do wyboru. I jest już catering. Ogółem prezentuje się bardzo dobrze  |
|
Powrót do góry |
|
 |
robokop
Dołączył: 27 Lis 2014 Posty: 243
|
Wysłany: Wto Paź 18, 2016 5:28 pm Temat postu: |
|
|
Bardzo fajne są te miejsca, warto też jednak zadbać o profesjonalną obsługę konferencji, a w tym może wam pomóc firma typu http://www.soundtech.pl/ , mają spore doświadczenie w obsłudze tego typu eventów. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Camil
Dołączył: 29 Lis 2016 Posty: 5
|
Wysłany: Wto Lis 29, 2016 11:58 am Temat postu: |
|
|
A można wynająć Zamek Królewski> Albo przynajmniej jedną salę? _________________ http://escapethegame.pl/ - escape room |
|
Powrót do góry |
|
 |
Queirozmano2
Dołączył: 30 Lis 2016 Posty: 16
|
Wysłany: Sro Gru 14, 2016 7:37 am Temat postu: |
|
|
LEO Privacy is the app for everbody I just downloaded it and I do loved it, nobody can just enter my phone without permission. It helps a lot me to hide images and videos. The most important is that it locks my important aplications. I really love this applock. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Joasia0808
Dołączył: 01 Wrz 2016 Posty: 853
|
Wysłany: Sro Gru 14, 2016 9:29 am Temat postu: |
|
|
Nie wolno zapominać o serwisie kawowym albo mobilnym barze kawowym. Ja zazwyczaj korzystam z perfect service. Bardzo fajnie się sprawdza. Zyskuej bardzo duże zainteresowanie cały pokaz kawowy. |
|
Powrót do góry |
|
 |
paatryk190
Dołączył: 06 Sie 2016 Posty: 147
|
Wysłany: Wto Sie 15, 2017 12:40 pm Temat postu: |
|
|
Nie wiem, czy konferencja w centrum Warszawy to dobry pomysł - koszty z pewnością będą wysokie. Rozsądniej zorganizować ją poza miastem. Gdzie konkretnie? Sprawdźcie Hotel Afrodyta http://www.afrodytaspa.pl/biznes - powinien się nadać, jest przystosowany pod takie wydarzenia. |
|
Powrót do góry |
|
 |
emik
Dołączył: 29 Gru 2017 Posty: 5
|
Wysłany: Pią Gru 29, 2017 1:13 pm Temat postu: |
|
|
Jeśli na konferencji będą również goście z zagranicy, warto zaprosić na nią także pracownika znającego język angielski. Taki pracownik jest niezbędny w kontaktach z firmami zagranicznymi. _________________ http://www.mrbrown.edu.pl |
|
Powrót do góry |
|
 |
monikabert90
Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 624
|
Wysłany: Sro Sty 10, 2018 9:40 am Temat postu: |
|
|
Warto rozejrzeć się również po okolicy. Na przykład w Nadarzynie znajduje się https://www.hotelponiatowski.pl/ , który posiada aż 3 duże sale konferencyjne, a to tylko 10 km od Warszawy więc naprawdę niewiele. Konferencje i bankiety mogą być tam organizowane aż na 200 osób, więc całkiem sporo. Do wyboru mamy Salę Kryształową, Salę Balową oraz Salę Książęcą. Na stronie internetowej można zobaczyć sobie zdjęcia tych sal  |
|
Powrót do góry |
|
 |
|