FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Idealny hotel na konferencję
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> czego unikać
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hakunamatata



Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 462

PostWysłany: Pon Wrz 14, 2015 5:32 pm    Temat postu: Idealny hotel na konferencję Odpowiedz z cytatem

Jak szukacie obiektów, które spełniają wasze wymagania jeśli chodzi o organizację konferencji? Macie jakieś swoje sprawdzone patenty albo może jakieś bazy z namiarami na takie miejsca?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiktoryna



Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 424

PostWysłany: Pon Wrz 14, 2015 11:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na to składa się wiele różnych czynników.
Jak choćby to gdzie w ogóle ma się odbyć impreza, jaka tematyka, ilu uczestników itp.
W każdym razie myślę, że warto znać namiar np. na tę stronkę: http://www.hotele.pl/cieszyn/mercure-cieszyn/
Można tam znaleźć hotele o dobrym standardzie z różnych polskich miast, a dokonują rezerwacji online otrzymuje się zniżkę, więc to taki dodatkowy plus.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
DamaDworu



Dołączył: 13 Lis 2015
Posty: 5
Skąd: POLSKA

PostWysłany: Sro Gru 16, 2015 3:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja zawsze sprawdzam na opinię na booking.com czy tripadvisor. Również wspieram się informacjami zawartymi na stronach Convention Bureau
_________________
Natalia P.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Rattyras



Dołączył: 21 Gru 2015
Posty: 1

PostWysłany: Pon Gru 21, 2015 5:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W karpaczu jest tak hotel sandra spa tam jest mega dużo sal konferencyjnych ze wszystkim cały sprzęt warto sobie go wynająć jak potrzebujesz coś solidnego
_________________
łysienie plackowate - leczenie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mieczko



Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 4

PostWysłany: Pon Sty 25, 2016 7:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Marriot ma świetne warunki do zorganizowania różnego rodzaju wydarzeń naukowych
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
brzózka



Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 57

PostWysłany: Wto Sty 26, 2016 10:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Grand Lubicz w Ustce! Rzadko kiedy coś polecam, ale ten hotel muszę w tym wątku polecić. Strasznie się bałam bo organizowałam pierwszą taką większą konferencję. Może dla kogoś 100 osób to nie jest dużo, ale dla mnie to duże wyzwanie. Tymczasem w grand lubiczu wszystko super wyszło.

Tanie i ładne sale, goście byli zadowoleni. Ta konferencja trwała 2 dni także sobie skorzystali też ze spa. no super sprawa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
matrix



Dołączył: 14 Maj 2015
Posty: 80

PostWysłany: Czw Lip 21, 2016 8:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hotel Delfin w Białej Podlaskiej jest dosyć fajny, dobry dojazd fajna duża sala z profesjonalnym sprzętem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marluczek



Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 4

PostWysłany: Pon Sie 01, 2016 3:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wybieram się do Krakowa i chciałbym zorganizować tam konferencję na około 30 osób. Konferencja dotycząca projektowania ogrodów, stosowania nowoczesnych rozwiązań przy projektowaniu oczek wodnych. Jaką lokalizację moglibyście mi polecić w Krakowie?
_________________
Abrysfolie - Geomembrany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kronos



Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 19

PostWysłany: Sob Sie 13, 2016 2:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ktoś zna jakieś dobre i sprawdzone miejsca na konferencję w Wieliczce?
_________________
http://tuszetonery.blog.onet.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alan



Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 1

PostWysłany: Sob Sie 13, 2016 9:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może jakaś sala w restauracji?
_________________
http://in-sane.pl/oferta/projektowanie-graficzne/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kidstime



Dołączył: 18 Sie 2016
Posty: 1
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw Sie 18, 2016 5:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

patrzę jakiej wielkości obiekt posiada salę i drugim niezbędnym elementem dla mnie jest nagłośnienie i telewizor, na którym mogę wyświetlać prezentacje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ziutka



Dołączył: 14 Maj 2015
Posty: 226

PostWysłany: Czw Sie 25, 2016 11:35 pm    Temat postu: Sprawdzone Odpowiedz z cytatem

Ja miejsca na konferencje wybieram przez rozeznanie wśród znajomych, gdzie oni byli, co sądzą. Potem sprawdzam w internecie to miejsce. Ewentualnie robię tam gdzie już wcześniej organizowałam. Zawsze tak działam i ani razu nie byłam rozczarowana Smile Za dwa tygodnie wybieramy się do hotelu Delfin w Białej Podlaskiej, bo znajomi bardzo chwalili przygotowanie tego hotelu na konferencje, kwestie sali, sprzetu, personelu, cateringu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ewa20



Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 2

PostWysłany: Wto Sie 30, 2016 9:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

siemano
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kostek32



Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 3

PostWysłany: Wto Sie 30, 2016 10:35 am    Temat postu: Różne czynniki Odpowiedz z cytatem

Wybór hotelu zależy od kilku czynników - od tego czy mają odpowiednio dużą salę, czy dysponują odpowiednim sprzętem potrzebnym do przeprowadzania prezentacji, Ważna jest też dogodna lokalizacja. Tak samo jak https://drobnicamorska.pl jest dla mnie idealną miejscówką, ponieważ ma dobre ceny za swoje usługi i jest blisko mojego miejsca zamieszkania, a że biorę ślub niedługo to super rozwiązanie, żeby sobie coś przetransportować drogą morską do polski.

Ostatnio zmieniony przez Kostek32 dnia Pon Gru 03, 2018 1:51 pm, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
KamisK



Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 338

PostWysłany: Wto Sie 30, 2016 2:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli planujecie konferencję nad morzem , to polecam Hotel w Dolinie Charlotty , rewelacyjnie i niesamowicie urokliwe miejsce , szczególnie na konferencje, które odbywają się latem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> czego unikać Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group