FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Jak stworzyć wygodne miejsce do pracy?
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> czego unikać
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiktoryna



Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 472

PostWysłany: Pią Lut 19, 2016 6:53 pm    Temat postu: Jak stworzyć wygodne miejsce do pracy? Odpowiedz z cytatem

Jak stworzyć wygodne miejsce do pracy w biurze?
Chodzi o organizację kilku komfortowych stanowisk...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lazy78



Dołączył: 16 Lut 2016
Posty: 5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie Lut 21, 2016 8:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odpowiednie biurko i fotel z wielostopniową regulacją. Wysokość biurka dobierz pod siebie.
_________________
Kto otwiera swe serce dla ambicji – zamyka je przed spokojem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pejka



Dołączył: 29 Paź 2015
Posty: 282

PostWysłany: Wto Mar 29, 2016 9:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale tu chodzi o kilka stanowisk , a nie jedno biuro dla siebie. to w takim wypadku bym się raczej nie zastanawiała i po prostu wynajeła biuro architektoniczne http://perfectspace.pl/realizacje/ . oni to poprawnie urządzą, mają doświadczenie w takich kwestiach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pawelek77



Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 818

PostWysłany: Pią Kwi 01, 2016 7:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety wielu pracodawców, a w tym także ja pomija kwestie wygodny pracowników i zwraca tylko uwagę na niski koszt wynajmu danego lokalu. Na szczęście niektórzy uczą się na błędach. 2 lata temu wynająłem bardzo tanio lokal w dobrej lokalizacji, ale z bardzo złymi warunkami, bo jest to mieszkanie w kamienicy, które co prawda jest przestronne, ale także zimne i moi pracownicy marzną późną jesienią, zimą i wczesną wiosną. Niektóre pomieszczenia są też zbyt duże, a inne są zbyt małe. Chciałbym teraz zmienić lokal na inny. Zacząłem już go szukać na tej stronie http://www.officemap.pl/search/list/?&city=trojmiasto . Jak myślicie, który z nich będzie najlepszy dla 20 pracowników?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tatanka



Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 242

PostWysłany: Czw Kwi 21, 2016 10:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Biurka i wygodne regulowane fotele biurkowe to podstawa.
Te drugie znajdziesz w bogatej ofercie na stronie producenta http://www.grospol.com.pl/ Jako, że to producent to i warunki zakupu zapewne też będą dobre. To tyle jeśli chodzi o wygodę, pomyśl także o wystroju, aby nie było to smutne, szare pomieszczenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jo-asia



Dołączył: 22 Kwi 2016
Posty: 7
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Kwi 22, 2016 12:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim każdy pracownik powinien mieć nieco własnej przestrzeni, czyli biurko nie powinno być małe. Zwykle ma się tam zmieścić nieco więcej niż komputer/laptop i kalendarz. Do tego wygodne krzesło - 8 godzin to dużo czasu, więc powinno być odpowiednio dobrane do wysokości i sylwetki pracowników. I całe pomieszczenie powinno być przyjazne, niezagracone i czyste. jakieś elementy dekoracyjne typu grafiki, zdjęcia, obrazki mogą wpływać korzystniej niż sterylne białe ściany Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
murarz57



Dołączył: 02 Sie 2015
Posty: 581

PostWysłany: Pon Kwi 25, 2016 7:19 am    Temat postu: biuro Odpowiedz z cytatem

Ważne jest by w biurze była przestrzeń i burka nie stały jedno przy drugim.A poza urządzeniem biuraa należy pamiętać o atmosferze w nim panującej http://poradnikpracownika.pl/-czy-atmosfera-w-pracy-wplywa-na-efektywnosc-pracownikow Dobra atmosfera w pracy i i lepsza wydajność. W poradniku pracownika znajdziecie wiele ciekawych artykułów pisanych pod kontem pracowniczych spraw. Bardzo dobry poradnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Basienka89



Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 11
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Kwi 28, 2016 12:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba najpierw trzeba sprawdzić, ile faktycznie miejsca potrzebują twoi pracownicy, potem dodać do tego ułożenie biurek i odległości między nimi. Czy mają siedzieć obok siebie, naprzeciwko? Będziesz chciał zrobił tzw open space czy trochę rozdzielić pomieszczenie. Trzeba też pamiętać o miejscu na dokumenty, pomieszczenie socialne, szatnie.
A najwazniejsze wygodne fotele, jeśli to praca siedzącą. Bez tego ani rusz, jeśli zależy Ci na komforcie pracowników Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ololek



Dołączył: 24 Cze 2016
Posty: 2

PostWysłany: Pią Cze 24, 2016 11:12 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zacznij od konsultacji z geodeta łódź pomoże Ci w wyznaczeniu terenu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sylwia4012



Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 392

PostWysłany: Sro Cze 29, 2016 9:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli masz małą przestrzeń to pamiętaj o elektronicznej archiwizacji dokumentów. Wszystkie papiery w formie tradycyjnej możesz przekazać do skanowania tej firmie http://www.archidoc.pl/skanowanie-i-e-archiwum.html, a oni zrobią z nich formę elektroniczną. Takie elektroniczne archiwum łatwiej przechować i wygodniej się z niego korzysta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mariola685



Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 443

PostWysłany: Sob Paź 15, 2016 8:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem najlepiej się pracuje w miejscu dobrze dostosowanym do potrzeb pracownika i jego zawodu wykonywanego. Warto wykonać wnętrze klimatyczne i pomysłowe. Takie miejsce może dla Ciebie stworzyć firma http://kli.com.pl/ , która realizuje takie wnętrza z wieloma pomysłami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
karinos83



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 290

PostWysłany: Czw Cze 29, 2017 12:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wygodne miejsce do pracy - dla mnie podstawa to dopasowane biurko, coś w tym stylu - http://rubinmeble.pl/pl/biurka i wygodny fotel. Do tego miejsca na komputer, dobre oświetlenie. Warto zadbać by wszystkie te elementy były nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale także funkcjonalne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
biglik



Dołączył: 18 Maj 2017
Posty: 12

PostWysłany: Pią Cze 30, 2017 12:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kącik wypoczynkowy jest konieczny, ludzie nie są efektywni jak są zmęczeni. Tu https://meblosfera24.pl/19-narozniki można kupować nawet online Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kerzaw



Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 1
Skąd: Dębki

PostWysłany: Pią Cze 30, 2017 2:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wygodne miejsce dla pracy czyli jakie? Smile Atmosfera, wyposażenie stanowiska...
_________________
Zaczerwieniona, wysuszona cera - zwalcz te objawy!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
SoloKolos



Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 9
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią Lip 07, 2017 11:14 am    Temat postu: Wygodne miejsce do pracy Odpowiedz z cytatem

Wygodne miejsce pracy to ergonomiczne miejsce pracy. Zarówno układ sprzętu jak i jego jakość powinny wpływać pozytywnie na komfort pracy. Warto zainwestować w wygodne fotele jak i odpowiednio dostosowane biurka, podnóżki, podstawki pod ekran itp. Wszystko w zgodzie z zasadami BHP. Najpotrzebniejsze artykuły biurowe, które pomogą wprowadzić ład na biurku znajdziesz na https://www.solokolos.pl/c2,Meble-biurowe Ciekawym rozwiązaniem jest również aranżacja biurka jak i całej przestrzeni w myśl zasad Feng shui.
_________________
SoloKolos.pl - niszczarki, laminatory, bindownice oraz inne urządzenia i artykuły biurowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> czego unikać Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group