FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Współpraca z firmami IT.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gabone



Dołączył: 07 Paź 2017
Posty: 4

PostWysłany: Sob Paź 07, 2017 9:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobrze, że przez internet w dzisiejszych czasach mozna szukać pracy takie strony z ofertami sa bardzo pomocne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Antoni21



Dołączył: 20 Wrz 2016
Posty: 490

PostWysłany: Sob Paź 07, 2017 7:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Faktycznie, ma to duży sens. Wiem, że teraz wielu organizatorów eventów korzysta z takich systemów jak RFID. Dzięki temu można o wiele bardziej kontrolować, co dzieje się na konferencji. Poczytajcie o tym więcej w http://rfid.zone/co-to-jest-rfid-2/ bo tkwi tu ogromny potencjał. W przyszłości pewnie wszystkie konferencje będą odbywały się z tym systemem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jjusti18



Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 134

PostWysłany: Sro Paź 18, 2017 12:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co powiecie o Europejskim Forum Gospodarczym- Łódzkim 2017, który odbył się 16-17 października? Słyszałam, że nagrodę w pierwszej - dynamice eksportu otrzymał Zakład Budowy Maszyn Hydrog z Łodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
magneta



Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 28

PostWysłany: Sob Paź 21, 2017 2:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem współpraca z zewnętrznymi firmami jest jak najbardziej zasadna. Sama korzystam z outsourcingu i często przeglądam oferty typu http://www.servus-it.pl/. Z doświadczenia wiem, że zagrożeniem mogą być tutaj słabo wykwalifikowani specjaliści, którzy zakładają firmy z dnia na dzień oferując tanie usługi. Na to trzeba uważać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
maciejgalazka



Dołączył: 02 Lis 2017
Posty: 1

PostWysłany: Czw Lis 02, 2017 1:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepiej mi się współpracowało z firmą, która ma opracowany do perfekcji obieg dokumentów nie bez powodu skorzystaliśmy z ich oferty, teraz dokumenty są na swoim miejscu, wersja elektroniczna dostępna z każdego miejsa, Primesoft podszedł do tematu mega profesjonalnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kaska147



Dołączył: 27 Paź 2017
Posty: 119

PostWysłany: Czw Lis 02, 2017 3:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szukając specjalistów kieruj się nie tylko ceną, ale przede wszystkim doświadczeniem.
_________________
miłego dnia na poprawę nastroju Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kajtek89



Dołączył: 20 Wrz 2014
Posty: 467

PostWysłany: Czw Lis 09, 2017 8:19 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pamiętaj też żeby korzystać z pomocy specjalistów, którzy wdrażali u Ciebie oprogramowanie, bo to oni wiedzą najlepiej w jaki sposób pomóc. Na stronie https://itelligencegroup.com/pl/czym-sie-zajmujemy/outsourcing/ jest oferta na outsourcing, ale to jest firma, która też wdraża system, więc myślę, że możesz do nich uderzyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pawelek77



Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 440

PostWysłany: Pią Lis 10, 2017 3:06 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja już dość długi czas współpracuje z firmą z branży IT, ale jakiś czas temu stwierdziłem, ze taniej mi wyjdzie utworzyć mały dział IT w mojej firmie, bo wtedy też mógłbym poszerzyć usługi, a moja firma prowadzi działalność, która jest po części związana z komputerami i myślę, że bez problemu mógłbym wprowadzić usługi. Jednak będe do tego celu potrzebował odpowiedniego sprzętu, oprogramowania itp. Jestem w tym zielony i będe bardzo wdzięczny za pomoc. Na początku chcę kupić system, który znalazłem m.in tutaj http://itss.pl/oferta/infrastruktura-it/back-up-i-archiwizacja . Możecie zerknąc i napisać, czy ich oferta jest godna uwagi? Dla mnie wydaje się być bardzo w porządku, ale jestem laikiem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pikol231



Dołączył: 10 Lis 2017
Posty: 5

PostWysłany: Pią Lis 10, 2017 9:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a co to za współpraca jest
_________________
ulotki Gdynia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group