FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Wyposażenie biura - jakość czy cena?
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hakunamatata



Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 616

PostWysłany: Wto Mar 10, 2015 2:05 pm    Temat postu: Wyposażenie biura - jakość czy cena? Odpowiedz z cytatem

Czy kupując wyposażenie do biura, w postaci mebli takich jak krzesła, biurka czy szafy warto kierować się niższą ceną czy może bardziej zwracać uwagę na jakość?
Chodzi mi o to, która z tych opcji będzie na dłuższą metę bardziej korzystna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiktoryna



Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 556

PostWysłany: Wto Mar 10, 2015 10:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się, że to zależy.
Na przykład szukałabym lepszej jakości krzeseł - pracownicy biurowi spędzają na siedząco bardzo dużo czasu, więc warto im zapewnić wygodną pozycję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KarolKowalik



Dołączył: 09 Mar 2015
Posty: 96

PostWysłany: Czw Kwi 09, 2015 2:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bezapelacyjnie krzesła do biura muszą być bardzo wygodne. Na nich na pewno nie warto oszczędzać, ale można nieco zmniejszyć koszty decydując się na wypożyczenie sprzętu zamiast kupowania go. Bardzo ciekawą opcją jest np. dzierżawa drukarek http://www.innowacje.net/dzierzawa i tutaj sporo pieniędzy zostanie w kieszeni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
grzechu



Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 292

PostWysłany: Pon Kwi 20, 2015 8:18 am    Temat postu: Re: Wyposażenie biura - jakość czy cena? Odpowiedz z cytatem

hakunamatata napisał:
Czy kupując wyposażenie do biura, w postaci mebli takich jak krzesła, biurka czy szafy warto kierować się niższą ceną czy może bardziej zwracać uwagę na jakość?


Po co kupować coś słabej jakości wykonania jak zaraz będziesz musiał kupić kolejne? Dlatego lepiej zainwestować i mieć coś na dłużej. Co do foteli i mebli to mogę Ci polecić żebyś sobie porównał krzesła ergonomicznego ze zwykłymi, które są tańsze. Wtedy zobaczysz różnicę i sam zdecydujesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mbahur89



Dołączył: 23 Kwi 2015
Posty: 9

PostWysłany: Czw Kwi 23, 2015 5:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zainwestuj raz a na lata:)
_________________
fotorealistyczne wizualizacje 3d
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
remik



Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 35

PostWysłany: Wto Lip 21, 2015 11:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sugeruję stawiać na jakość, często jest tak że niższa cena oznacza słabszą jakość. My meble mamy w firmie metalowe bo mamy specyficzny profil działalności, konkretnie takie mebelki http://www.wyposazeniegaudia.pl/cat/meble-metalowe/szafy-metalowe szafy, szafki itp. Jednak w.g mnie takie wyroby sprawdziły by się w każdej branży.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
samar



Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 39
Skąd: Lalalala

PostWysłany: Nie Lip 26, 2015 6:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim warto postawić na funkcjonalność, a czasami zdarza się, że niska cena idzie w parze z jakością. Według mnie przed zakupem czegokolwiek warto posiłkować się takimi artykułami http://techfresh.pl/jaki-laptop-do-3000-zl-top-5-najlepszych-laptopow/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pawelek77



Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 823

PostWysłany: Czw Sie 13, 2015 11:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stawiam na jakość, a nie cenę, ale nie kupuje też produktów z najwyższej półki. Wolę kupić średniej jakości meble i dokupić dodatki, żeby biuro ładnie wyglądało, bo jest wizytówką firmy. Dużo rzeczy, a zwłaszcza lampy do swojego biura kupowałem w http://sferalumina.pl/oswietlenie/lampy-sufitowe.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robokop



Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 243

PostWysłany: Czw Wrz 24, 2015 8:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakość jest ważna tak samo jak funkcjonalność, jak kupisz krzesła, które nie spełniają norm bhp, cyz biurka lub ekrany no to kiepsko Wink Ważne też gdzie zaopatrujesz się w artykuły biurowe polecam robić to online w http://fairbee.pl/ Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ledrucka



Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 224

PostWysłany: Wto Wrz 29, 2015 3:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Można mieć i jakość i cenę. Pod tym adresem można kupić półki, które są i stylowe, i niedrogie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lusia



Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 13

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2015 10:40 am    Temat postu: Re: Wyposażenie biura - jakość czy cena? Odpowiedz z cytatem

hakunamatata napisał:
Czy kupując wyposażenie do biura, w postaci mebli takich jak krzesła, biurka czy szafy warto kierować się niższą ceną czy może bardziej zwracać uwagę na jakość?
Chodzi mi o to, która z tych opcji będzie na dłuższą metę bardziej korzystna.


Jeżeli kupisz nawet droższe, ale jakościowo lepsze meble to dłużej Ci posłużą. A u nas cały czas jest zasada - jak Cię widzą tak Cię piszą. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
jagodai



Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 12

PostWysłany: Pią Paź 23, 2015 7:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To w jaki sposób wyposażysz biuro, może później owocować w lepszy image twojej firmy, dlatego ja nie oszczędzałam na wyposażeniu biura... Przypominam że prowadząc firmę możesz wpisać to w koszty twojej działalności po części Ci się zwróci inwestycja. Jeśli więc szukasz dobrego wyposażenia to koniecznie zobacz tutaj http://nonameoffice.pl/72-sofy-i-fotele-biurowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kalicki12



Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 646

PostWysłany: Czw Sty 21, 2016 9:46 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście, że jakość - posłuży na lata. Tak jest w wielu przypadkach, np. też odzieży roboczej - lepiej kupić droższą, a lepszą. Jeśli nie wiecie, gdzie zrobić takie zakupy, polecam hurtownia bhp poznań.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szymoneska



Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 1066

PostWysłany: Czw Sty 21, 2016 10:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pewnie, że jakość! Poza tym prezencja. Biuro musi wyglądać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sylwia4012



Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 417

PostWysłany: Sob Mar 19, 2016 3:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o wyposażenie biura to niezależnie od tego czy kupujemy tego typu pudła archiwizacyjne http://archiwizacjadokumentow.com.pl/index.php/materialy/pudla-archiwizacyjne-z-tektury-falistej-archivboxy, czy też meble czy inne wyposażenie - zawsze warto stawiać na jakość. Im lepsze tym dłużej nam będą służyły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group