Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rysiek_mela
Dołączył: 12 Wrz 2014 Posty: 6
|
Wysłany: Pon Wrz 22, 2014 1:22 pm Temat postu: wyposażenie sal konferencyjnych |
|
|
Witam. Mam plan przekształcenia dotychczasowej sali weselnej na sale konferencyjną. Będą się tam odbywały wszelkiego rodzaju szkolenia branżowe, konferencje itp. imprezy. Moje pytanie dotyczy sprzętu, a mianowicie jakie systemy multimedialne byście polecalo. Chciałbym ją odpowiednio wyposażyć i zastanawiam się nad wyborem sprzętu. Czy ktoś z Was zajmował się czymś takim? Co brać pod uwagę Wiem że istnieją takie firmy jak hdcinema które zajmują się takimi realizacjami jednak wolałbym wykonać to sam o ile jest to możliwe... |
|
Powrót do góry |
|
 |
mariano55
Dołączył: 25 Wrz 2014 Posty: 4
|
Wysłany: Czw Wrz 25, 2014 10:10 am Temat postu: wyposażenie sal konferencyjnych |
|
|
Moim zdaniem zdecydowanie lepiej zrobisz jak poradzisz się specjalistów z tej dziedziny. Wszystko zależy wielkości pomieszczenia, ścian itp. aby akustyka była dobra. Nie znam się za bardzo na tym i wnioskuję że Ty również nie. Ja będąc na Twoim miejscu samodzielnie bym nie kombinował z systemami multimedialnymi. Może wyjść z tego tylko pozorna oszczędność... Zwróć się do takich firm, jak wymieniona przez Ciebie hdcinema i im podobnym z prośbą o wycenę. Lepiej zrobić to za nieco większe pieniądze ale porządnie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Ryszard Melanowski
Dołączył: 10 Paź 2014 Posty: 4
|
Wysłany: Pią Paź 10, 2014 1:40 pm Temat postu: |
|
|
Powiem Ci tak. Jeśli chcesz przekształcić salę weselną na konferencyjną musisz włożyć w to troszkę pracy. Zadbaj o dobrą akustykę tego miejsca oraz sprzęt. Mam tu na myśli projektor, ekrany itp. Wystój wnętrza również ma tutaj duże znaczenie. Miejsce ma przecież służyć do wszelkiego rodzaju spotkań oraz konferencji. Tak na prawdę nawet najdrobniejsze sprawy mają wpływ na całość. Wracając jednak do tematu sprzętu, który dla klienta jest bardzo ważny, nie ryzykowałbym samodzielnego kupna oraz montażu tego sprzętu. Swoją drogą słyszałem o firmie hdcinema kila słów i muszę powiedzieć, że były to pozytywne opinie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
rysiek_mela
Dołączył: 12 Wrz 2014 Posty: 6
|
Wysłany: Czw Paź 30, 2014 12:26 pm Temat postu: wyposażenie sal konferencyjnych |
|
|
Dzięki za pomoc. Nie wiem czy zmieszczę się w zakładanym budżecie. Orientacyjnie zgłosiłem się po wycenę do kilku firm, w tym i do wspomnianego już Hdcinema. Zobaczymy. |
|
Powrót do góry |
|
 |
szymoneska
Dołączył: 24 Kwi 2013 Posty: 906
|
Wysłany: Pią Paź 31, 2014 7:12 pm Temat postu: |
|
|
Owszem, sprzęt to bardzo ważna sprawa, jednak myślę, że to co najważniejsze już masz: stoły i krzesła. Przecież nie warto skupiać się tylko i wyłącznie na szkoleniach i konferencjach, można robić też bankiety dla firm. Spróbuj wykorzystać to, co masz, zdobądź sprzęt audiowizualny, załatw jakiegoś projektanta wnętrz lub kogoś po florystyce, kto zadba o ogólny wystrój sali. Życzę powodzenia! |
|
Powrót do góry |
|
 |
mariano55
Dołączył: 25 Wrz 2014 Posty: 4
|
Wysłany: Czw Lis 13, 2014 9:39 am Temat postu: wyposażenie sal konferencyjnych |
|
|
Szymoneska ma rację. Sprzęt i wyposażenie sal konferencyjnych to jedno ale nie zapominaj o odpowiednim wystroju czy umeblowaniu. Jeśli chcesz przyciągnąć klientów musisz o tym pamiętać. Daj znać jak otrzymasz już wycenę od firmy Hdcinema. Nie ukrywam że jestem ciekaw z jakimi kosztami to się wiąże. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Kajtek89
Dołączył: 20 Wrz 2014 Posty: 454
|
Wysłany: Pon Lis 17, 2014 7:37 pm Temat postu: Re: wyposażenie sal konferencyjnych |
|
|
[quote="rysiek_mela"]Witam. Mam plan przekształcenia dotychczasowej sali weselnej na sale konferencyjną. Będą się tam odbywały wszelkiego rodzaju szkolenia branżowe, konferencje itp. imprezy. Moje pytanie dotyczy sprzętu, a mianowicie jakie systemy multimedialne byście polecalo. Chciałbym ją odpowiednio wyposażyć i zastanawiam się nad wyborem sprzętu. Czy ktoś z Was zajmował się czymś takim? Co brać pod uwagę Wiem że istnieją takie firmy jak hdcinema które zajmują się takimi realizacjami jednak wolałbym wykonać to sam o ile jest to możliwe...[/quote]
Udało się coś podziałać? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Zenon

Dołączył: 28 Sie 2013 Posty: 111
|
|
Powrót do góry |
|
 |
konfig
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 325
|
Wysłany: Pon Cze 08, 2015 12:02 pm Temat postu: |
|
|
Dla mnie bardzo ważne jest to, żeby ludzie mieli gdzie powiesić swoje płaszcze, więc nie można zapomnieć o wieszakach. Często jednak zdarza się, że nie mam gdzie powiesić ubrań. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Wiader45
Dołączył: 14 Cze 2015 Posty: 1
|
Wysłany: Nie Cze 14, 2015 12:41 pm Temat postu: |
|
|
najlepiej skontaktowac sie z jakims specjalista w tej dzidzinie, teraz na pewno na takiej sali przydala by Ci sie klimatyzacja  _________________ Zbieram i kolekcjonuję hobby |
|
Powrót do góry |
|
 |
Orlowska
Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 349
|
Wysłany: Sro Lut 24, 2016 3:04 pm Temat postu: |
|
|
Do wyposażenia takiej sali konferencyjnej musisz dodac jeszcze klimatyzacje. W dzisiejszych czasach bardzo zwraca się na to uwagę, więc montowanie jej jest tylko na Twoją korzyść. Proponuje Ci skontaktować się z tą firmą http://www.elektroklim.pl/ bo wiem, ze montują klimatyzacje na terenie całej polski. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Ajlar
Dołączył: 06 Lut 2016 Posty: 302
|
Wysłany: Wto Kwi 12, 2016 10:26 pm Temat postu: |
|
|
Wyposazenie, ktore jest po prostu obowiazkowe, to dobry projektor oraz ekran do niego - bez tego nie ma konferencji, prezentacji itp. Jesli moge cos polecic - to polecam firme http://ekrany.com.pl/ - znaja sie na profesjonalnej obsludze konferencji, maja sprzet do tego oraz doswiadczenie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
maropole

Dołączył: 13 Kwi 2016 Posty: 2
|
Wysłany: Sro Kwi 13, 2016 10:36 pm Temat postu: |
|
|
Super, dzięki  _________________ Życie jest piękne! |
|
Powrót do góry |
|
 |
karinos83
Dołączył: 12 Lis 2015 Posty: 192
|
Wysłany: Wto Sty 31, 2017 1:56 pm Temat postu: |
|
|
O wspomnianą akustykę faktycznie warto zadbać. Wiele osób zanim zdecyduje się wynająć salę na konferencję, sprawdza właśnie ten element. W takich miejscach przydadzą się więc np. pułapki basowe tego typu http://www.mega-acoustic.pl/oferta/pulapki-basowe/, a także inne ustroje akustyczne. |
|
Powrót do góry |
|
 |
okon
Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 288
|
Wysłany: Czw Maj 25, 2017 7:55 pm Temat postu: |
|
|
Tutaj http://monumentfund.pl można uzyskać kredyt na wyposażenie takiej sali. Musi ona być naprawdę wyjątkowa, aby przyciągała uwagę i aby goście czuli się komfortowo. Monument Fund oferuje pożyczki na dowolny cel pod zastaw nieruchomości. Kwota, którą można uzyskać to maksymalnie 5 mln. W ten sposób można szybko uzyskać pieniądze przy minimalnych formalnościach. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|