FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Gdzie wynająć biuro
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> rozrywka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matrix



Dołączył: 14 Maj 2015
Posty: 80

PostWysłany: Czw Lip 21, 2016 9:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najlepiej przez biuro nieruchomości szukac, mi się dzięki NowodworskiEstates udało fajne biuro w Krakowie wynająć, blisko rynku
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pawelek77



Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 818

PostWysłany: Wto Lip 26, 2016 9:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli szukasz fajnego biura w Krakowie, to polecam skorzystać z tej wyszukiwarki lokali biurowych http://www.officemap.pl/search/list/?city=krakow . Jest w niej bardzo dużo ofert lokali, które są nowoczesne, mają wysoki standard. Sama wyszukiwarka jest bardzo funkcjonalna i intuicyjna i bardzo łatwo znajduje się w niej lokale w określonej lokalizacji, a także bardzo łatwo się je przegląda. Sam dzięki niej znalazłem świetny lokal w centrum Krakowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ledrucka



Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 224

PostWysłany: Pon Sie 01, 2016 2:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest tu ktoś z Wrocławia? Wtedy z czystym sumieniem mogę polecić biura OVO. Jedna z lepszych miejsc na siedzibę w firmy w tym mieście.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Santek



Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 197

PostWysłany: Pon Sie 01, 2016 9:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tam gdzie odpowiada Wam standard i cena bo to dwie wytyczne.. no może jeszcze lokalizacja. Do tego od niedawna wchodzi ciekawy model wynajmu biur w Warszawie tutaj masz przykład http://idid.pl/ wynajem jest prowadzony na godziny - jak ktoś nie korzysta często to dla niego na pewno opcja bardzo ciekawa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dzikiad



Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 5

PostWysłany: Czw Lut 23, 2017 9:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chodzi o coworking w Warszawie https://cowork.com.pl/. Ja nie korzystałem z ich oferty ale kilku moich znajomych freelancerów bardzo chwali sobie to miejsce. Podobno są tam świetne warunki do pracy i panuje bardzo fajna atmosfera. W ogóle sama idea coworkingu, moim zdaniem jest świetna. Warto korzystać z takich rozwiązań.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Entersk



Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 4
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Lut 23, 2017 9:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepiej zrobić sobie biuro u siebie w domu jeśli ktoś ma taką możliwość. Smile
_________________
blacharstwo lakiernictwo Wrocław
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
paracetamol



Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 37

PostWysłany: Sob Cze 03, 2017 9:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W przypadku stolicy, to warto popatrzeć jakie biura do wynajęcia w Śródmieściu proponuje http://gwiazda.info/.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
SoloKolos



Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 9
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią Lip 07, 2017 11:18 am    Temat postu: Wynajęcie biura Odpowiedz z cytatem

Praca w domu ma swoje plusy i minusy, jednak potrzeba dużo samokontroli aby oprzeć się pokusom przerwania pracy i rozregulowaniu rytmu dnia. Jeżeli decydujemy się na nią to ciekawą opcją jest również wynajęcie wirtualnego biura. Wynajęcie go w strategicznym miejscu, może bardzo skutecznie podnieść renomę naszej firmy. Jednak bez względu na to jakiego rodzaju biuro wybierzemy, musimy zapatrzeć się w niezbędne sprzęty i artykuły biurowe. Przyborniki, zszywacze, długopisy, karteczki samoprzylepne, segregatory, fotele, niszczarki biurowe itd.
_________________
SoloKolos.pl - niszczarki, laminatory, bindownice oraz inne urządzenia i artykuły biurowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
paatryk190



Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 147

PostWysłany: Pon Lis 13, 2017 12:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Warto wynająć biuro w jakiejś dobrej lokalizacji, w miarę eleganckie i przestronne, najważniejsze jednak, aby było funkcjonalne, a koszty wynajęcia rozsądne. Tutaj https://walterherz.com można szybko znaleźć odpowiednie biuro - widziałem tam wiele ciekawych ogłoszeń o wynajmie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
teresa30



Dołączył: 29 Paź 2016
Posty: 107

PostWysłany: Pią Lis 17, 2017 3:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak, warto wynająć biuro w dobrej lokalizacji, ale pod warunkiem, że koszty wynajmu będą rozsądne. Przed wynajmem radzę jednak dowiedzieć się co nie co na ten temat, pozwoli to zminimalizować ryzyko, czy ograniczyć koszty - w Akademii Najemców https://akademianajemcy.pl organizowane są kursy, które pomogą w wynajmie biura, jego zmianie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
verari



Dołączył: 15 Lis 2017
Posty: 4

PostWysłany: Pon Lis 20, 2017 12:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem jak najbardziej dobry pomysł Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bax



Dołączył: 22 Lis 2017
Posty: 18

PostWysłany: Sro Lis 22, 2017 3:45 pm    Temat postu: biuro Odpowiedz z cytatem

jesli twoja dzialalność nie opiera się na bezpośrednim kontakcie z klientem nie inwestowałabym w drogie biura w centrum
_________________
Płytki cementowe polskie - Valentile.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kwadron



Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 459

PostWysłany: Wto Gru 12, 2017 9:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W biurze nie może zabraknąć wszelkiej maści artykułów papierniczych. Bo w końcu codziennie drukuje sie tonę dokumentów, wysyła się paczki czy listy etc.. Trzeba więc znaleźć dobrego dostawcę takich artykułów jak ryzy papieru, koperty itp. Bardzo polecam zerknąć więc na stronę sklepu online https://www.biurowezakupy24.pl/pl/c/Artykuly-papiernicze/422 .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Beneq



Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 153

PostWysłany: Sob Gru 16, 2017 4:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@ Bax - dokladnie, sa nawet pewnego rodzaju firmy, szczegolnie jednoosobowe, ktore w ogole nie potrzebuja biura. Jednak wiadomo - gdzies firma musi byc zarejestrowana i to tak, aby nie generowac jakis kosztow. Mozna wynajac wirtualne biuro i to nawet z prestizowym adresem - np warszawski - http://www.chmielna2.com/ - przy oplacie za caly rok - koszt miesieczny to tylko 39zl - wiec grosze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
murarz57



Dołączył: 02 Sie 2015
Posty: 581

PostWysłany: Pon Gru 18, 2017 9:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepiej by było mieć biuro w centrum miasta i postarać się o dobrą reklamę dla niego. Warto też zamontować grawerowane tabliczki informacyjne
http://www.grawernia.pl/k7,szyldy-tabliczki-wizytowki-identyfikatory-szyldy-i-tablice-informacyjne.html Bedą one informować o działalności biura i jednocześnie je reklamować . Elegancko wykonane, umieszczone np na ścianie zewnętrznej budynku, będą przyciągać zainteresowanie potencjalnych klientów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> rozrywka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group