FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Dobre konferencje - przepis
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> impreza dobrze zorganizowana
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kwadron



Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 480

PostWysłany: Pią Lut 01, 2019 2:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo ważny jest też wybór miejsca na konferencję! Jeśli szukasz czegoś luksusowego, to polecam hotel http://www.inbetween-hotel.pl/ , położony w niedalekiej odległości pomiędzy Lublinem, Kozłowieckim Parkiem Krajobrazowym, a Nałęczowem. Mają przestrzeń do aranżacji wszelkiego rodzaju spotkań, konferencji, bankietów - 1350 mkw powierzchni + własny parking, lobby bar, restauracja, ewentualnie pokoje dla gości. Eleganckie miejsce!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Minion11



Dołączył: 25 Sie 2016
Posty: 107

PostWysłany: Czw Lut 14, 2019 5:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie sądzę, że ktokolwiek tutaj będzie w stanie napisać przepis na udaną konferencje, bo każda wymaga czegoś innego i nie ma jednej uniwersalnej zasady organizacji konferencji i należy być elastycznym. Poza tym uważam, że nie należy zabierać się za organizacje kompletnie bez doświadczenia, bo to może bardzo źle się skończyć. Jestem zdania, że lepiej zlecić to agencji zajmującej się organizacja takich wydarzeń i podpatrywać ich jak oni to robią. Jeśli zastanawiasz się jaka firma robi to dobrze, to sprawdź sobie tą ofertę https://xpresja.pl/pl .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lamka21



Dołączył: 31 Mar 2019
Posty: 1

PostWysłany: Nie Mar 31, 2019 10:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A moim zdaniem przepis jest jeden- dobra agencja eventowa, która to wszystko ogarnie!
_________________
FX events
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
galeon



Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 360

PostWysłany: Pon Kwi 08, 2019 9:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na konferencję zdecydowanie polecam obiekt - hotel czterogwiazdkowy w Jastkowie: http://www.inbetween-hotel.pl/ (woj.lubelskie). To idealne miejsce do zaaranżowania dużych konferencji czy uroczystych bankietów firmowych. Hotel pomieści nawet 600 osób, a do tego gwarantuje własną restaurację, lobby bar, klub hotelowy, dostęp do strefy SPA czy możliwość ulokowania gości w przepięknych pokojach. Obsługa jest bardzo profesjonalna i rzetelnie obsłuży Twoich gości na czas eventu. Koniecznie skontaktuj się z nimi i zapytaj o sprofilowaną dla Ciebie ofertę biznesową. Warto.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
karinos83



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 298

PostWysłany: Wto Kwi 30, 2019 9:58 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o część techniczną to z pewnością odpowiednie nagłośnienie i akustyka to podstawa. W temacie akustyki - wykorzystać można ustroje akustyczne. Skuteczne będą np. https://www.mega-acoustic.pl/oferta/panele-akustyczne-2/dyfuzory-panele-akustyczne-2/ dyfuzory, pułapki basowe czy absorbery. Sprzęt nagłośnieniowy można wynająć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> impreza dobrze zorganizowana Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group