FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
O prowadzeniu biznesu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> Ciekawe konferencje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joasia0808



Dołączył: 01 Wrz 2016
Posty: 481

PostWysłany: Pon Lip 31, 2017 12:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Organizowałam kiedyś taką konferencję o biznesie, była bardzo fajna, zorganizowałam ją właśnie w hotelu Forum w Lublinie była bardzo fajna! Wszystko przebiegło elegancko! Najlepszy hotel do konferencji,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kamyl87



Dołączył: 04 Lip 2016
Posty: 46

PostWysłany: Pon Lip 31, 2017 7:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czasami niestety w naszych firmach zdarza się tak, że występują zakłócenia w komunikacji, które rodzą konflikty. Wtedy, najlepiej jest skorzystać z usług firm outsorucingowych, czyli ludzi z zewnątrz, którzy trafią do naszej firmy i rozwiążą problem. Takimi działaniami zajmuje się Ed-Pro ze Szczecina, a szczegóły ich usług znajdziecie na stronie http://www.ed-pro.pl/doradztwo-biznesowe/ Słyszałem wiele pozytywnych informacji o takich usługach i one naprawdę mogą pomóc firmom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ferdek89



Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 459

PostWysłany: Pią Sie 11, 2017 7:33 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem w prowadzeniu jakiekolwiek biznesu trzeba się troszczyć o dane osobowe klientów. Wczoraj słyszałem, że wybuchła afera z tym związana. A mianowicie jakaś prywatna szkoła wyższa w Warszawie przeniosła się do innego budynku. W starym gmachu zostawili wszystkie teczki z danymi swoich absolwentów. Każdy mógł tam wejść i te teczki z danymi sobie wziąć. A były w nich nawet skany dowodów osobistych. moim zdaniem jest to niedopuszczalne. Ale jak by postąpili w myśl tego artykułu http://www.najlepszeuslugi24.pl/szafa-pancerna-sposob-na-bezpieczne-przechowywanie-danych-firmowych/ to wszystkie te dane trzymaliby w szafie pancernej do której nikt by niepowołany nie miał dostępu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rybitwa



Dołączył: 04 Sie 2016
Posty: 475

PostWysłany: Sro Sie 16, 2017 2:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli prowadzisz sklep to całkiem dobrym pomysłem dla Ciebie mogą być takie kraty rolowane. Zabezpieczą sklep przed włamaniem, dzięki czemu będziesz mógł spać spokojnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ardnaskela



Dołączył: 12 Sie 2017
Posty: 5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Sie 22, 2017 3:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Super, dzięki za fajne informacje Smile Z całą pewnością mi się przydadzą Smile
_________________
Każdy, kto potrafi współczuć i umie zrozumieć drugiego człowieka, może go obdarzyć hojniej niż pieniędzmi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Amerykaniec



Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 73

PostWysłany: Pią Sie 25, 2017 10:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podstawą sprawnego działania firmy jest zapewnienie w niej wysokiej jakości łącza. Osobiście polecam do tego celu światłowody, które umożliwiają stabilne działanie Internetu przy jego ogromnej prędkości. Dzięki temu wielu pracowników może jednocześnie korzystać z sieci bez żadnych zakłóceń i spowalniania. Więcej o światłowodach znajdziemy w artykule http://www.kurierlubelski.pl/dom/a/internet-przyszlosci,12280506/, który polecam przeczytać Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kamil231



Dołączył: 28 Sie 2017
Posty: 2

PostWysłany: Pon Sie 28, 2017 7:51 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Super monitor HYIP jest na stronie hyipforum.
Często tam zerkam i zawsze wszystko jest ok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Beneq



Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 82

PostWysłany: Sro Sie 30, 2017 8:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystko co podajecie jest bardzo wazne w prowadzeniu działalności. Niemniej jednak trzeba pamiętać, że prowadząc firmę i zatrudniając pracowników warto znac podstawowe zasady związane z HR. W 2018 wejdzie sporo zmian, więc warto już zacząć interesowac się tematem. Niebawem ruszają konferencje, na których można dowiedzieć się zagadnień z zakresu HR. Pierwsze juz we wrześniu w Bydgoszczy. Program znajdziecie na http://www.hrnaszpilkach.pl/ .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sawczuk27



Dołączył: 31 Sie 2017
Posty: 1

PostWysłany: Czw Sie 31, 2017 9:12 am    Temat postu: Straszny Odpowiedz z cytatem

Straszny spam tutaj macie. Nie umiecie tego naprawić, aby człowiek mógł spokojnie pogadać?
_________________
https://recenzujeblog.wordpress.com/
http://droops.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
rafaela



Dołączył: 17 Maj 2017
Posty: 118

PostWysłany: Czw Sie 31, 2017 10:35 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystko to co opisaliście jest bardzo potrzebne w prowadzeniu biznesu . Ale też wyposażenie firmy . Tak jak ja prowadzę magazyn i nie udało by się to bez różnego rodzaju regałów . Powiem wam ,
że najlepsze regały producent to firma Nedcon . Świetnie się znają na rzeczy , zresztą nic dziwnego bo mają już spore doświadczenie .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lammiss23



Dołączył: 29 Lis 2016
Posty: 80

PostWysłany: Pią Wrz 01, 2017 6:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sporo ciekawych propozycji, jednak czy korzystacie z usług jakiegoś biura rachunkowego? Ja wybrałem współprace z http://www.perfekt.biz.pl i jestem bardzo zadowolony z ich usług. Pochwalcie się z jakimi biurami rachunkowymi wy współpracujecie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyat



Dołączył: 26 Kwi 2016
Posty: 271

PostWysłany: Wto Wrz 12, 2017 11:22 am    Temat postu: Biznes Odpowiedz z cytatem

Niestety, prowadzenie biznesu w Polsce jest dosyć skomplikowane. Nie chodzi nawet o wysokość podatków, ale o to, że są dosyć skomplikowane. Jakoś sobie z tym radzę, ale wierzcie mi, nie jest, łatwo. Początkowo na przykład sam próbowałem zajmować się księgowością. Nie wychodziło to jednak za bardzo, aż wreszcie skorzystałem z usług zewnętrznej firmy. Okazało się to dobrym rozwiązaniem na dłuższą metę, a teraz pomagają mi przy otwieraniu nowego oddziału w Czechach - https://www.tmf-group.com/pl-pl/services/companies/corporate-secretarial/. Tam są przepisy mniej skomplikowane i kto wie, czy w przyszłości całkiem się tam nie przeniosę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
murarz57



Dołączył: 02 Sie 2015
Posty: 392

PostWysłany: Sro Wrz 13, 2017 11:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem prowadzenie biznesu nie obejdzie sie bez komputerów. A wiadomo, że nie jest to tani sprzęt. Może więc warto skorzystać z takiej oferty http://leasinglaptopa.pl/ Leasing to dobre rozwiązanie. Możecie sprawdzić na kalkulatorze ( na stronie) rożne opcje cenowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ferdek89



Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 459

PostWysłany: Sro Wrz 13, 2017 1:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fakt jak ma się firmę to nie opłaca się kupować samochodów. O wiele lepiej człowiek wychodzi na tym jak weźmie je w leasing. Tak samo jest magazynami. Po prostu nie opłaca się ich budować. O wiele lepiej jest je zwyczajnie wynająć. Najlepiej zacząć od małego magazynu i wraz z rozwojem firmy przenosić się co coraz to większego. Radzę się z tym tematem zapoznać na przykład poprzez lekturę artykułu z http://portalinfo.pl/gdy-chcemy-wynajac-magazyn/ . Taka wiedza może się przydać w czasie gdy takowy magazyn będzie się chciało wynająć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ziutka



Dołączył: 14 Maj 2015
Posty: 155

PostWysłany: Pią Wrz 15, 2017 1:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pewno cały czas się trzeba szkolić. Też jeśli chodzi o zarządzanie zasobami ludzkimi. Właśnie niedawno bylam na takim szkoleniu organizowanym przez Grupę No Problem http://grupanoproblem.pl/, świetne szkolenie, dużo wiedzy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> Ciekawe konferencje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Następny
Strona 12 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group