FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych

powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
we een dag moeten

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> O obiektach:
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
melting

PostWysłany: Sro Maj 24, 2017 3:59 am    Temat postu: we een dag moeten Odpowiedz z cytatem

Sneeuwschoenliefhebbers in het hele land wachten angstig op die eerste belangrijke sneeuwval om in te spelen. In de bergen van Colorado hebben we verschillende sneeuwstormtasers ervaren die net genoeg van de witte dingen verlaten om intensiteit en opwinding voor het komende seizoen te bouwen! Terwijl de paden die ik voor sneeuwschoenen heb gepresenteerd, niet genoeg dekking hebben om mijn sneeuwschoenuitrusting afgelopen weekend uit te halen, kreeg ik krampjes en test mijn bergopwinding op de steile Continental Divide-route Nike Air Max 2016 Mujer op de top van Loveland Pass. Met een hoogte start bij 12.000 'en eindigt op 13.000' - 1.000 verticale voeten in een mijl, deze onderneming was cardio pomp! Het uitzicht heeft de moeite waard Nike Roshe Run Femme gemaakt. Voor degenen onder u die uw sneeuwdans groove krijgen, laat me uw visuele zintuigen vullen met een paar momentopnamen van mijn pre-Tubbs Snowshoe Ambassador Seizoenuitje. Volgend weekend ben ik Adidas NMD Femme van plan om sneeuw te zoeken en snowshoe jig op Tennessee Pass te doen. Laten we hopen dat ik op mijn versnelling vastband! We zijn erg opgewonden omdat de eerste dump van het seizoen op de lokale heuvels is aangekomen. Eigenlijk zijn we vrij blij om sneeuw te krijgen, overal waar we wonen. Vancouver, British Columbia, ligt direct aan de Pacific Coast of Canada op de 49e parallel net ten noorden van Seattle. De stad zelf is op zee, en de 3 lokale bergen Nike Air Max 95 Donne hebben alpen- / nordische gebieden die allemaal ongeveer 3700 voet beginnen.

Al met al is het een echt gematigd klimaat. Het bevriezingsniveau gaat de hele winter lang omhoog en omlaag Nike Air Max 90 Damen Pink waardoor er veel mogelijkheden en kansen ontstaan. Het is niet ongebruikelijk om te gaan naar hogere hoogten vanaf 3700 in de regen en uiteindelijk sneeuw te raken. Met dit alles in het achterhoofd hebben Nike Air Huarache Mujer we de neiging om het weer heel goed te kijken en onze expedities zo goed mogelijk te plannen. De 3 lokale bergen zijn allemaal binnen ongeveer 30 minuten van de centrumkern. Het is een mooie deluxe situatie, ook al veranderen de omstandigheden vaak. Het is niet alsof we een dag moeten verbranden, alleen om te krijgen.

Dus we raden u af wat de Magic Tree ermee te maken heeft? De bomen aan de Kustgebergten zijn voornamelijk evergreens, maar er zijn een aantal van de "groene" verscheidenheid. Vele jaren geleden hoorden we van een bepaalde boom die voorspelt wanneer de eerste sneeuw komt. Het is omringd door evergreens, dus het is niet moeilijk Adidas NMD Damen te zien wanneer het voorspelt. Geloof het of niet, deze boom weet wat het doet. Elk jaar houden we deze Magic Tree in de gaten. Zodra de bladeren geel worden, is er een sneeuwvoorspelling over de komende 2 weken. Zeker genoeg, de Magic Tree zoals het door locals in deze delen bekend geworden is, kwam weer door!
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> O obiektach: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do: