FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Wesele
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> impreza dobrze zorganizowana
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joasia0808



Dołączył: 01 Wrz 2016
Posty: 571

PostWysłany: Pon Sie 14, 2017 12:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobre miejsce na wesela to hotel Forum w Lublinie, jest tam dobra sala świetne jedzenie i w razie czego sa miejca by położyć gości hotelowych spać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KamaBlog



Dołączył: 14 Sie 2017
Posty: 4

PostWysłany: Pon Sie 14, 2017 2:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najlepiej poradzić się kogoś kto ma to już za sobą Smile
_________________
sugar bear hair
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
violetta



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 123

PostWysłany: Pon Paź 02, 2017 10:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zacznij sobie na pewno od szukania sali - tu najciężej z terminami. Jak jesteś z Łodzi, to bardzo polecam CI Venge Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tola789



Dołączył: 05 Paź 2017
Posty: 53

PostWysłany: Czw Paź 05, 2017 10:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim musisz ustalić odpowiedni termin i dopasować go z salą orkiestrą oraz kamerzystą.
_________________
witamnatura Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ziutka



Dołączył: 14 Maj 2015
Posty: 176

PostWysłany: Nie Paź 08, 2017 10:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak ktoś szuka fajnej sali na wesele w Krakowie, o zdecydowanie Stara Zajezdnia. NIesamowity wręcz klimat, jak się doda jeszcze dekoracje to już w ogóle magia! No i oczywiście przepyszne jedzenie i wspaniała obsługa sie na to wszystko też składają Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lotnik



Dołączył: 08 Paź 2017
Posty: 2

PostWysłany: Pon Paź 09, 2017 12:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O tak ta sala jest bardzo fajna, byłem tam raz na weselu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Marcelinaa



Dołączył: 16 Paź 2017
Posty: 61

PostWysłany: Pon Paź 16, 2017 1:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli chodzi o organizacje wesela najlepiej skorzystac z pomocy profesjonalisty, kogos kto zorganizuje wszysto perfekcyjnie.
_________________
naturalne piekno Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Barnabo



Dołączył: 16 Paź 2017
Posty: 1

PostWysłany: Pon Paź 16, 2017 2:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak, profesjonaliści tylko pomogą
___
eleganckie koszule
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ziutka



Dołączył: 14 Maj 2015
Posty: 176

PostWysłany: Pon Paź 16, 2017 9:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My nasze wesele mieliśmy w łodzi. A odbyło się w sali bankietowej Venge na ulicy tomaszowskiej. I wybór sali to był zdecydowanie strzał w 10! Przepiękna sala, bardzo miła i pomocna obsługa, no i to jedzonko smiech.gif Rewelacja!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
justa



Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 85
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Paź 18, 2017 9:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nasze wesele w Elblągu zorganizowaliśmy w kameralnej restauracji, nie było dużo osób, tylko te najbliższe.
Jedyne, co było większym wydatkiem, to orkiestra na wesele Smile bardzo, ale to bardzo spodobał mi się zespół Darius Group http://dariusgroup.pl i moje wesele nie mogło się odbyć bez niego Very Happy niezapomniana impreza Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
landa



Dołączył: 18 Paź 2017
Posty: 18

PostWysłany: Sro Paź 18, 2017 6:12 pm    Temat postu: prezent czy pieniadze? Odpowiedz z cytatem

ostatnio zastanawialiśmy się z chłopakiem co dac znajomym na prezent, i tu pytanie czy koperta zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Tym bardziej, że nie wszystkich stać na wielkie kwoty.
_________________
Eldom - Eldomagd.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kaska147



Dołączył: 27 Paź 2017
Posty: 103

PostWysłany: Pią Paź 27, 2017 2:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę że najlepszym rozwiązaniem jest koperta, Młodzi sami zdecydują co jest im nie zbędne
_________________
miłego dnia na poprawę nastroju Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Antoni21



Dołączył: 20 Wrz 2016
Posty: 575

PostWysłany: Pią Paź 27, 2017 8:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pamiętajcie, że w tym dniu warto być przygotowanym na wszystko. Różne rzeczy zdarzają się podczas lub po zakończeniu wesela, więc nie ma sensu ryzykować. W artykule http://hotelnabloniach.pl/blog/niezbednik-panny-mlodej-co-powinno-znalezc-sie-w-weselnym-koszyku-ratunkowym/ poczytacie o podstawowych rzeczach, które koniecznie muszą być pod ręką, byście niczego nie żałowali.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zaki78



Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 62

PostWysłany: Pon Paź 30, 2017 4:08 pm    Temat postu: dom weselny lublin Odpowiedz z cytatem

Hej,
gorąco polecam dom weselny w Lublinie. Nazywa się Akropol, posiada bajkową salę i możliwość wynajęcia hotelu. Zobaczcie ich propozycję http://akropol.lublin.pl/ Menu zawsze jest do uzgodnienia, a obsługa sprawdza się i dogadza gościom Smile
polecam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kubapl8



Dołączył: 30 Paź 2017
Posty: 1
Skąd: Grajewo

PostWysłany: Pon Paź 30, 2017 5:06 pm    Temat postu: Cześć Odpowiedz z cytatem

Teraz domy weselne dbają o gości i w każdej weselnej łazience jest kosz z lekami, rajstopami itp
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> impreza dobrze zorganizowana Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 8 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group