FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Wesele
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> impreza dobrze zorganizowana
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Joasia0808



Dołączył: 01 Wrz 2016
Posty: 795

PostWysłany: Pon Sie 14, 2017 12:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobre miejsce na wesela to hotel Forum w Lublinie, jest tam dobra sala świetne jedzenie i w razie czego sa miejca by położyć gości hotelowych spać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KamaBlog



Dołączył: 14 Sie 2017
Posty: 4

PostWysłany: Pon Sie 14, 2017 2:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najlepiej poradzić się kogoś kto ma to już za sobą Smile
_________________
sugar bear hair
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
violetta



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 133

PostWysłany: Pon Paź 02, 2017 10:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zacznij sobie na pewno od szukania sali - tu najciężej z terminami. Jak jesteś z Łodzi, to bardzo polecam CI Venge Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tola789



Dołączył: 05 Paź 2017
Posty: 53

PostWysłany: Czw Paź 05, 2017 10:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim musisz ustalić odpowiedni termin i dopasować go z salą orkiestrą oraz kamerzystą.
_________________
witamnatura Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ziutka



Dołączył: 14 Maj 2015
Posty: 199

PostWysłany: Nie Paź 08, 2017 10:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak ktoś szuka fajnej sali na wesele w Krakowie, o zdecydowanie Stara Zajezdnia. NIesamowity wręcz klimat, jak się doda jeszcze dekoracje to już w ogóle magia! No i oczywiście przepyszne jedzenie i wspaniała obsługa sie na to wszystko też składają Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lotnik



Dołączył: 08 Paź 2017
Posty: 2

PostWysłany: Pon Paź 09, 2017 12:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O tak ta sala jest bardzo fajna, byłem tam raz na weselu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Marcelinaa



Dołączył: 16 Paź 2017
Posty: 61

PostWysłany: Pon Paź 16, 2017 1:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli chodzi o organizacje wesela najlepiej skorzystac z pomocy profesjonalisty, kogos kto zorganizuje wszysto perfekcyjnie.
_________________
naturalne piekno Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Barnabo



Dołączył: 16 Paź 2017
Posty: 1

PostWysłany: Pon Paź 16, 2017 2:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak, profesjonaliści tylko pomogą
___
eleganckie koszule
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ziutka



Dołączył: 14 Maj 2015
Posty: 199

PostWysłany: Pon Paź 16, 2017 9:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My nasze wesele mieliśmy w łodzi. A odbyło się w sali bankietowej Venge na ulicy tomaszowskiej. I wybór sali to był zdecydowanie strzał w 10! Przepiękna sala, bardzo miła i pomocna obsługa, no i to jedzonko smiech.gif Rewelacja!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
justa



Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 105
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Paź 18, 2017 9:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nasze wesele w Elblągu zorganizowaliśmy w kameralnej restauracji, nie było dużo osób, tylko te najbliższe.
Jedyne, co było większym wydatkiem, to orkiestra na wesele Smile bardzo, ale to bardzo spodobał mi się zespół Darius Group http://dariusgroup.pl i moje wesele nie mogło się odbyć bez niego Very Happy niezapomniana impreza Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
landa



Dołączył: 18 Paź 2017
Posty: 18

PostWysłany: Sro Paź 18, 2017 6:12 pm    Temat postu: prezent czy pieniadze? Odpowiedz z cytatem

ostatnio zastanawialiśmy się z chłopakiem co dac znajomym na prezent, i tu pytanie czy koperta zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Tym bardziej, że nie wszystkich stać na wielkie kwoty.
_________________
Eldom - Eldomagd.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kaska147



Dołączył: 27 Paź 2017
Posty: 103

PostWysłany: Pią Paź 27, 2017 2:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę że najlepszym rozwiązaniem jest koperta, Młodzi sami zdecydują co jest im nie zbędne
_________________
miłego dnia na poprawę nastroju Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Antoni21



Dołączył: 20 Wrz 2016
Posty: 690

PostWysłany: Pią Paź 27, 2017 8:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pamiętajcie, że w tym dniu warto być przygotowanym na wszystko. Różne rzeczy zdarzają się podczas lub po zakończeniu wesela, więc nie ma sensu ryzykować. W artykule http://hotelnabloniach.pl/blog/niezbednik-panny-mlodej-co-powinno-znalezc-sie-w-weselnym-koszyku-ratunkowym/ poczytacie o podstawowych rzeczach, które koniecznie muszą być pod ręką, byście niczego nie żałowali.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zaki78



Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 62

PostWysłany: Pon Paź 30, 2017 4:08 pm    Temat postu: dom weselny lublin Odpowiedz z cytatem

Hej,
gorąco polecam dom weselny w Lublinie. Nazywa się Akropol, posiada bajkową salę i możliwość wynajęcia hotelu. Zobaczcie ich propozycję http://akropol.lublin.pl/ Menu zawsze jest do uzgodnienia, a obsługa sprawdza się i dogadza gościom Smile
polecam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kubapl8



Dołączył: 30 Paź 2017
Posty: 1
Skąd: Grajewo

PostWysłany: Pon Paź 30, 2017 5:06 pm    Temat postu: Cześć Odpowiedz z cytatem

Teraz domy weselne dbają o gości i w każdej weselnej łazience jest kosz z lekami, rajstopami itp
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> impreza dobrze zorganizowana Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 8 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group