FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Organizacja konferencji
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> organizatorzy imprez
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iśka1



Dołączył: 17 Wrz 2018
Posty: 38

PostWysłany: Sob Paź 06, 2018 3:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A miał ktoś z was okazję być w Wiktorowie, w okolicach Bydgoszczy? Moja firma tam super miejsce ostatnio znalazła http://www.wiktorowo.com/ . Co do organizacji to bardzo profesjonalne miejsce, sale szkoleniowe, wszystko co potrzeba. Bardzo smacznie nas karmiono i obsługa bardzo miła. A że nie samą pracą człowiek żyje, to również mieliśmy ognisko nad jeziorem. Super też miejsce na odpoczynek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Daniel123



Dołączył: 13 Gru 2017
Posty: 104

PostWysłany: Pon Paź 08, 2018 11:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja zawsze miałem problem z tym nie że lubiłem chodzić sam na konferencje, wszyscy chodzili z pieknymi żonami a ja? wieczny kawaler. Wpadłem na pomysł aby skorzystać z usług agencja modelek Dzięki modelce przy moim boku wyglądałbym o wiele lepiej, takie kobiety są zazwyczaj bardzo wykształcone więc nie było by problemu z konktaktem interpersonalnym na tym wydarzeniu. Wydaje mi sie że to bardzo dobry pomysł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dobrazmiana



Dołączył: 27 Wrz 2017
Posty: 48

PostWysłany: Pon Paź 08, 2018 3:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do zorganizowania konferencji na pewno będziesz potrzebował odpowiedniego miejsca, najlepiej w pełni wyposażonego. jednym z takich miejsc są oni http://www.polna70.pl mają szeroki wybór pomieszczeń komercyjnych z profesjonalnym sprzętem, wyposażeniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rybitwa



Dołączył: 04 Sie 2016
Posty: 1186

PostWysłany: Wto Paź 16, 2018 11:01 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o organizację konferencji to ja na pewno zdecydowałabym się na hotel, w którym znajduje się i sala konferencyjna i pokoje gościnne. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie bo gości nigdzie nie trzeba dowozić, wszystko odbywa się w jednym miejscu. Większość hoteli polskiej sieci Hotele AMW oferuje takie udogodnienia. Ich hotele znajdują się w najróżniejszych miastach Polski - zobaczcie sami: http://www.hotelewam.pl/.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tomaszcomasz



Dołączył: 29 Wrz 2016
Posty: 67
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Paź 16, 2018 3:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdecydowanie hotel jest najlepszym rozwiązaniem. Nie dość, że masz do dyspozycji catering w restauracji hotelowej, to dodatkowo noclegi, miłą obsługę oraz parkingi dla Gości. Warto tez pamiętać, że sale konferencyjne w takich obiektach sa naprawdę swietnie wyposażone. Ze swojej strony moge polecić na konferencje Hotel Nadmorski w Gdyni Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyat



Dołączył: 26 Kwi 2016
Posty: 580

PostWysłany: Sro Paź 17, 2018 3:29 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szukam fajnej sali konferencyjnej. Sala nie musi być duża a wręcz powinna byc dośc mała. Fajnie gdyby znajdowała się w restauracji, bo nie musiałbym dodatkowo organizować cateringu. Wstępnie zdecydowałem się na ofertę dostępną pod tym adresem http://www.restauracjanadpotokiem.pl/sala-konferencyjna-gdansk , ale przed jej wynajęciem chciałbym poznać Wasze opinie na jej temat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzpaz



Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 1

PostWysłany: Sro Sty 09, 2019 12:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli potrzebujecie zorganizować konferencję w Krakowie lub okolicach, to koniecznie powinien zapoznać się z ofertą Concept Music Art.
Firma w której pracuję posiada filię w Krakowie, i wielokrotnie organizowaliśmy tam spotkania, właśnie przy pomocy firmy CMA. Nagłośnienie konferencyjne mają rewelacyjne, po prostu sprzęt z wyższej półki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maycek



Dołączył: 11 Gru 2017
Posty: 589

PostWysłany: Sro Lut 13, 2019 3:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Warto zadbać o dobry poczęstunek, organizując taką konferencję. Na stronie: https://basiazsercem.pl/ znajdziesz wiele fajnych i łatwych przepisów, dzięki czemu taka konferencja stanie się o wiele przyjemniejsza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
olekk56



Dołączył: 01 Mar 2019
Posty: 3

PostWysłany: Pią Mar 01, 2019 10:27 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miejsc na zrobienie konferencji jest mnóstwo. Problem w tym, że nie każda osoba ma czas na organizacje takiego spotkania. "Zagonienie" całego zespołu firmy do takiego organizowania konferencji często końćzy się niezbut dobrze - firma przestaje praktycznie działać a wszyscy robią nie to, co potrafią najlepiej - zwłaszcza w niedużych firmach. Sam to kiedyś przeżyłęm - byłem pracownikiem marketingu w średniej wielkości firmie i nagle zrzucili mi na głowę przygotowanie konferencji regionanej. Moja codzienna praca poszła w odstawke bo jak się za to brałem to nie myślałem ze jest tylko możliwości do wtopy - takiego stresu to chyba nie pamiętam w życiu - jak matura do dziesiątej potęgi. Parę rzeczy zawaliłem, parę poszło jako tako - ale nie wspominał tego zbyt dobrze. Najgorsze było to, że dyrektorzy z innych oddziałów mnie nie znali i mysleil że jestem niekompetentnym pracownikiem zajmującym się organizacją spotkań w firmie - jeden gość sę wściekł za spóźniony obiad i interweniował u mojego przełożonego, któy na szzcęście mnie wybronił i na tyle miał klasę że powiedział temu wnerwionemu, ze ja jestem z marketingu a nie od konferencji.

Jeśli poważnie myślicie nad organizacją konferencji to polecam wam agencja eventowa Monntime Ta firm może pomóc Wam w organizacji super konferencji, ponieważ zajmują się tym od lat. Ja z nimi robiłem kolejną konferencję regionalną bo nie podjąłęm się powtarzania tej całęj nerwówki z własną organizacją konferencji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
olekk56



Dołączył: 01 Mar 2019
Posty: 3

PostWysłany: Pią Mar 01, 2019 3:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rybitwa napisał:
Jeśli chodzi o organizację konferencji to ja na pewno zdecydowałabym się na hotel, w którym znajduje się i sala konferencyjna i pokoje gościnne. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie bo gości nigdzie nie trzeba dowozić, wszystko odbywa się w jednym miejscu. Większość hoteli polskiej sieci Hotele AMW oferuje takie udogodnienia. Ich hotele znajdują się w najróżniejszych miastach Polski - zobaczcie sami: http://www.hotelewam.pl/.


Tu sie muszę zgodzić - też mam dobre doświadczenie z tymi hotelami. Są takie "akurat" - i w paru miastach można je znaleźć więc człowiek wie, czego się może spodziewać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
feniksowa



Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 18

PostWysłany: Pią Mar 01, 2019 5:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odpowiednio wyposażona sala i pokoje w lokalu tez sa ważne. Sala musi byc przede wszystkim klimatyzowana, no i konkretne wyposażenie, tak jak było w lokalu Paula w Świebodzinie, a w przerwie, genialna kawa i ciastka Smile No i przemiły personel
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Majkel12



Dołączył: 04 Mar 2019
Posty: 107

PostWysłany: Sro Mar 06, 2019 2:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi często zdarza się organizować różnego typu szkolenia i zwykle wybieram sale szkoleniowe kraków. Jestem bardzo zadowolony z obsługi. Zawsze zapewniony jest laptop, flipchart, projektor i inne niezbędne rzeczy. Ta sala szkoleniowa kraków spełnia moje oczekiwania Very Happy Polacam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kamyl87



Dołączył: 04 Lip 2016
Posty: 798

PostWysłany: Sro Mar 06, 2019 4:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odnosząc się do poprzednich wpisów, chciałem tylko napisać, że nie trzeba samemu zajmować się organizacja konferencji. Większość hoteli czy sal konferencyjnych zapewnia pomoc przy organizacji. Ja mam swoje sprawdzone miejsce, gdzie organizuję przeróżne eventy. Jest to https://samocentrum.com/eventy/ . Zawsze mogę liczyć na wsparcie obsługi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ziutka



Dołączył: 14 Maj 2015
Posty: 361

PostWysłany: Pią Mar 08, 2019 12:20 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Warto zadbac o jakies dodatkowe atrakcje po konferencji. My na przyklad bylismy ostatnio na strzelnicy progun, wszyscy sie fajnei odstresowali Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Barnaba63



Dołączył: 12 Mar 2019
Posty: 1

PostWysłany: Wto Mar 12, 2019 2:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To prawda, odpowiedni lokal i sala to podstawa. Warto również czymś zaskoczyć gości, ciekawym rozwiązaniem jest np. wynajęcie hostess które postarają się zorganizować czas (przykład https://www.hostessy.caneli.com.pl/ ).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> organizatorzy imprez Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group