FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Organizacja konferencji
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> organizatorzy imprez
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Melisa



Dołączył: 14 Lut 2017
Posty: 6

PostWysłany: Pon Paź 23, 2017 7:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Organizatorzy konferencji czy szkoleń często zapominają o najważniejszym,o dostępie do świeżej wody, o dystrybutorach wody rozstawionych w ogólnodostępnych miejscach.Nie każdy bowiem lubi czy ma ochotę na gorącą kawę czy herbatę,wielu ludzi ceni sobie walory wody.Firma chcąca zaopatrzyć się w nie, powinna przejrzeć ofertę https://yazamco.com.pl/dystrybutory-wody.html
i zaproponować swoim gościom,klientom,to co najlepsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
murarz57



Dołączył: 02 Sie 2015
Posty: 418

PostWysłany: Sro Paź 25, 2017 10:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem konferencje powinny być organizowane w eleganckich i dobrze dobranych miejscach. Ja proponuję http://www.hotelfilmar.pl/2/konferencje Sale można rezerwować z wyprzedzeniem i odpowiednio dobrać do potrzeb uczestników. A pokoje są elegancko urządzone w wysokim standardzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
justa



Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 85
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Paź 25, 2017 10:49 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W ostatni weekend mieliśmy konferencję na mazurach w Hotelu Logos http://augustow-hotel.pl/pl/konferencje.html i muszę przyznać, że bardzo dobrze było wszystko zorganizowane. Dodatkowo zagwarantowany nocleg i posiłki, bp jak już jechać na konferencję to na weekend, a nie na dzień.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pikolo1



Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 58
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Paź 26, 2017 4:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi do konferencji brakuje odpowiedniego komputera, nie dawno znalazłam coś takiego i się zastanawiam nad nim https://www.morele.net/wiadomosc/laptop-asus-r541uj-recenzja-dane-techniczne-czy-warto/5435/ Ważny aby wszystko działało bez zarzutów, zależy mi na płynności.
_________________
asdfasdfsadgsadsasdsaav
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ziutka



Dołączył: 14 Maj 2015
Posty: 176

PostWysłany: Pon Lis 06, 2017 9:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak chcesz zorganizować dobrą konferencję czy imprezę firmową, to musisz pomyśleć o dobrej sali Smile Jeśli chodzi o Kraków, to Stara Zajezdnia wygrywa Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
shankes



Dołączył: 17 Lip 2017
Posty: 28

PostWysłany: Wto Lis 14, 2017 1:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Planuję zorganizować konferencję. Szukam jakiegoś fajnego miejsca, aby świetnie się nadawało na takie wydarzenie i pomieściło dość dużo osób. Znalazłam w internecie http://www.bernardynka.pl/ i się zastanawiam nad wyborem. Czy ktoś u nich organizował takie konferencję albo jakieś szkolenie? Nie chciałabym zaliczyć wpadki, tylko się pokazać z jak najlepszej strony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
violetta



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 123

PostWysłany: Sob Lis 18, 2017 4:01 pm    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

Osobiście mogę tu polecić organizację konferencji w Grand Lubiczu w Ustce. Na ich stronie http://www.grandlubicz.pl/ można znaleźć dokładniejsze informacje, natomiast ja robiłam tam konferencję szkoleniową i udało się fajnie. Właściciele bardzo otwarci na kontakt i sugestie no i też prosta sprawa z załatwieniem jakichś przekąsek. Natomiast samo organizowanie konferencji w miejscach, które mają jakąś lepszą bazę wypoczynkową (np. spa itd.) to super pomysł, bo uczestnicy są bardziej zachęceni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jjusti18



Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 208

PostWysłany: Wto Lis 21, 2017 10:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie mam w planie zorganizowanie ogromnej konferencji na której będzie również głosowanie. Tak zastanawiam się na systemami multimedialnymi tej firmy http://hdsystem.pl . Czy ktoś z Was słyszał o nich? Zastanawiam się czy faktycznie są tak profesjonalni i mają tak dobry sprzęt? Ponoć firma jest naprawdę rzetelna i do każdego klienta podchodzi indywidualnie, tak aby zapewnić mu najlepsze rozwiązanie technologiczne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rybitwa



Dołączył: 04 Sie 2016
Posty: 549

PostWysłany: Sro Lis 22, 2017 8:33 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A masz już wybrane miejsce na taką konferencję? Z reguły taki wybór nie należy do łatwych ale mogę Ci polecić Folwark Walencja, który znajduje się w Kazimierzu Dolnym. Więcej informacji znajdziesz na stronie http://folwarkwalencja.pl/.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Antoni21



Dołączył: 20 Wrz 2016
Posty: 575

PostWysłany: Czw Lis 23, 2017 11:11 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pamiętajcie o tym, by zadbać też o odpowiedni catering. Bez tego goście będą rozkojarzeni i nie wyciągną z wydarzenia pełni informacji. Warto zamówić jedzenie w https://gold-catering.pl/catering-na-urodziny Wiele firm chwali Gold Catering za jakość ich potraw, więc powinniście ich sprawdzić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
aevent2



Dołączył: 23 Lis 2017
Posty: 3

PostWysłany: Czw Lis 23, 2017 11:30 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fajnym pomysłem na organizacje konferencji w jakimś niestandardowym miejscu może być wynajem takich szklanych kontenerów http://www.eventbox.pl/ które umożliwiają organizacje konferencji, eventu czy innego wydarzenia w praktycznie dowolnym miejscu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
monikabert90



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 121

PostWysłany: Sob Lis 25, 2017 11:23 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co widziałam, w wątku było podanych kilka propozycji krakowskich. Nikt natomiast nie wspomniał o http://www.soray.pl . Jest to hotel, w którym można zorganizować konferencję nawet na 270 osób po połączeniu sal. W środku jest bardzo elegancko i stylowo, w sam raz na konferencję biznesową. Możliwe są różne ustawienia krzeseł na salach konferencyjnych, co również wpływa na zwiększenie lub zmniejszenie ilości miejsc. Na stronie internetowej hotelu możecie zobaczyć wygląd tych sal.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kaś89



Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 118

PostWysłany: Sob Lis 25, 2017 5:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam już na swoim koncie kilka zorganizowanych konferencji i widzę,
że faktycznie doświadczenie bardzo tutaj pomaga,
bo co konferencja, to zdecydowanie organizacja jest sprawniejsza i wiele rzeczy jest dużo lepiej dogranych. Na pewno, jeśli chodzi o miasto, w którym ja miałam okazje organizować takie wydarzenia, to sale konferencyjne w Rzeszowie w Hotelu Hetman mają naprawdę dobrą ofertę, prezentują się fajnie i profesjonalnie, a poza tym lokalizacja hotelu jest naprawdę korzystna dla osób przyjeżdżających z innych miast.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafaela



Dołączył: 17 Maj 2017
Posty: 137

PostWysłany: Wto Lis 28, 2017 10:20 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja też niedługo będę się zajmować organizacją konferencji w mojej firmie - tak od A do Z. Jakieś doświadczenie mam ale wiadomo - zawsze może być lepiej. To dość obszerna i wymagająca branża dlatego rozglądam się już od dłuższego czasu za dobrymi szkoleniami właśnie dla takich event managerów. Zaciekawiła mnie oferta firmy EMTG - uczą wszystkiego - od planowania i organizacji wydarzenia do pozyskiwania sponsorów. Myślę, że najważniejsze jest by ciągle się rozwijać i podnosić swoje kwalifikacje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Hotel Klimek****SPA



Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 9

PostWysłany: Sro Lis 29, 2017 1:44 am    Temat postu: Organizacja konferencji Odpowiedz z cytatem

Polecamy się do zadań specjalnych! Nasze sale konferencyjne zaopatrzone są w profesjonalne nagłośnienie, wizualizer oraz resztę niezbędnych gadżetów, dzięki którym każde spotkanie odbywa się na najwyższym poziomie Smile

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą,
Hotel Klimek****SPA
_________________
www.hotelklimek.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> organizatorzy imprez Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group