FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Ile kosztuje zatrudnienie organizatora wesel?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiktoryna



Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 427

PostWysłany: Nie Gru 06, 2015 11:23 am    Temat postu: Ile kosztuje zatrudnienie organizatora wesel? Odpowiedz z cytatem

Ile średnio kosztuje zatrudnienie organizatora wesel?
Zastanawiam się nad takim rozwiązaniem, ale nie jestem pewna, czy budżetu wystarczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiatrah



Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 17

PostWysłany: Nie Gru 06, 2015 7:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pewnie z 5 tysięcy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
samoludek26



Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 4

PostWysłany: Pon Gru 07, 2015 1:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To tylko przykład z jednej ze stron, które organizują wesela.

Poniżej przestawiamy przykładowy cennik zawierający koszty wesela i sposób naliczania prowizji jaki stosuje nasza firma:

Szacowane koszty

Sala


60 os. * 200zł


Cena 12000 zł

Dekoracja Sali


Kwiaty żywe + ozdoby


Cena 800 zł

Alkohol (wódka)


60 os. * 21


Cena 1300 zł

Tort


6 kg


Cena 1000 zł

Słodki bufet


Fontanna czekoladowa+ obsługa


Cena 1000 zł

Alkohol (szampan+ wino)


15 butelek


Cena 400 zł

Orkiestra / DJ


1700-5000


Cena 2000 zł

Fotograf


Kościół, plener, sala


Cena 2500 zł

Samochód


300 - 2000


Cena 1000 zł

Kamerzysta


1000- 5000


Cena 2500 zł

Suknia


400 (używana)- 5000


Cena 3000 zł

Garnitur


400- 5000


Cena 900 zł

Fryzjer


Upięcie + farbowanie


Cena 350 zł

Kwiaty


Bukiet, butonierka


Cena 200 zł

Buty


Dla Panny Młodej


Cena 250 zł

Welon


-


Cena 200 zł

Koszula


+spinki


Cena 220 zł

Bielizna+ dodatki


-


Cena 300 zł

Paznokcie+makijaż


-


Cena 300 zł

Obrączki


800-4000


Cena 1200 zł

Ksiądz


200-600


Cena 500 zł

Dekoracje kościoła


0-2000


Cena 600 zł

Zaproszenia


60 sztuk


Cena 350 zł

Sprawy urzędowe


-


Cena 80 zł

Bus


-


Cena 400 zł

Pierwszy taniec


Kurs przygotowawczy


Cena 400 zł

Fajerwerki


-


Cena 1000 zł

Wypuszczanie motyli

Cena 1500 zł

Suma

36 250 zł *

Od tej ceny pobierana jest prowizja (uwzględniając normalną stawkę 10% opłata za nasze usługi wyniosłaby 3625 zł). W tej cenia mają Państwo zapewnioną kompleksową pomoc w organizacji ślubu i wesela. Zapewniamy stały kontakt i opiekę nad parą przez cały okres współpracy. Jeżeli wyrażą Państwo takie życzenie możemy Wam również towarzyszyć w dniu ślubu, pilnując aby wszystko poszło gładko, bez żadnych nieprzyjemnych niespodzianek. Proszę pamiętać, że praca konsultanta zaczyna się wiele miesięcy przed samą uroczystością. Warto także wziąć pod uwagę fakt, że współpraca z konsultantem może pomóc Państwu zaoszczędzić nie tylko czas, ale również wspomóc Wasz ślubny budżet. Dobre firmy posiadają bazę zaufanych podwykonawców, którzy oferują parze młodej zniżki i upusty od normalnej ceny katalogowej. Cena za nasze usługi może ulec zmianie w zależności od wielkości wesela (oferujemy zniżki przy odpowiednio dużej uroczystości), jak i czasu jaki pozostał do ślubu. Kosztorys ślubu wraz z naszą wyceną ustalany jest po pierwszym niezobowiązującym spotkaniu. Do momentu podpisania umowy nie ponoszą Państwo żadnych kosztów. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

*. Powyższy cennik to jedynie przykład, na którym prezentujemy Państwu sposób naliczania naszej prowizji, a wszelkie dane są jedynie danymi szacunkowymi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hakunamatata



Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 492

PostWysłany: Pon Gru 07, 2015 3:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się, że to, jakie wynagrodzenie pobiera weddingplanner zależy w dużej mierze od tego ile zadań do wykonania mu zlecimy.
Warto na pewno będzie porównać kilka ofert. Tutaj masz inny przykład: http://www.wedding365.pl/
Oczywiście zawsze warto próbować negocjowania cen. Myślę, że mimo wszystko jednak dobrze jest kogoś takiego zatrudnić, jeśli samemu nie ma się głowy do załatwiania takich formalności.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jagoda29



Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 483

PostWysłany: Nie Gru 13, 2015 11:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja tam jednak podjęłabym się samodzielnie planowania ślubu. Pomagałam w takim przedsięwzięciu bratu i przyszłej bratowej i wszystko wyszło świetnie. Co więcej teraz w sieci można znaleźć świetnie ślubne inspiracje , które są prawdziwą kopalnią pomysłów. Mój ulubiony portal whiteday.pl to ogromna ilość zdjęć z dekoracjami, bukietami, sukienkami i nie tylko i można tam naprawdę wiele ciekawych rozwiązań podpatrzyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robokop



Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 243

PostWysłany: Czw Cze 02, 2016 6:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że sporo, ale to pewnie też zależy od miasta i wielkości samego wesela. Ja jednak nie wiem czy bym chciał by ktoś za mnie organizował wesele Smile A tak w ogóle co myślicie o salonie fryzjerskim Studio Modnej Fryzury ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rybitwa



Dołączył: 04 Sie 2016
Posty: 967

PostWysłany: Wto Lis 15, 2016 4:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja się zastanawiam, czy każdy kościół jest wyposażony w takie rzeczy jak kropielnice? Muszę mieć takie na ślubie, widziałam, że można je kupić tu: http://www.meritohurt.pl/kropielnice.html. Poradźcie coś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Joasia0808



Dołączył: 01 Wrz 2016
Posty: 853

PostWysłany: Wto Lis 29, 2016 7:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To zalezy.. co chcemy i w jakim mieście.Im większe miasto tym usługa drozsza, ale i więsy wybór wszlekich atrakcji. Niektóre warto kupić w internecie, zaosczedzi nam to zcasu. J anp. w interneci ekupowałam winietki i zawieszki na wódkę.http://www.artisfera.pl/drewniane-winietki-na-stol-p-19.html szybko pzryszły i były łądne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jankos



Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 761

PostWysłany: Wto Lis 29, 2016 10:24 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a po co wydawać pieniądze na coś, co jest zbędne?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mariola685



Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 443

PostWysłany: Czw Kwi 20, 2017 1:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem są to różne kwoty, wszystko zależy od miejsca zamieszkania i firmy. Moja znajoma ostatnio szukała bukiety ślubne i wydaje mi się, że odnalazła tam swój gust.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Firmerek



Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 147

PostWysłany: Pią Wrz 29, 2017 1:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To zależy w jakim zakresie chcesz, my za koordynację miesiąc przed i w dniu wesela płaciliśmy 2,5 tysiaca netto w firmie http://agaya.eu/ Ale na prawdę zrobili wszystko perfekcyjnie. O nic nie musieliśmy się martwić, nawet animatorzy dla dzieci byli załatwieni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kamik



Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 5

PostWysłany: Czw Gru 21, 2017 6:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pewno kosztuje sporo tysięcy. Moim zdaniem lepiej samemu zaplanować swoje wesele. Wtedy robisz wszystko po swojemu i zapewniasz gościom atrakcje, które Tobie odpowiadają, np. pokaz tańca.
_________________
http://www.ateliegrupa.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wodzimierzz



Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 4

PostWysłany: Czw Gru 21, 2017 11:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no kilka tysięcy to na pewno
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ajlar



Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 494

PostWysłany: Sro Gru 27, 2017 8:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesteś pewna, że potrzebna Ci firma organizująca wesele? Jak poczytasz blogi i strony weselne co i jak trzeba zorganizować to z powodzeniem samodzielnie przygotujesz przyjęcie. Zerknij na blog http://hotelnabloniach.pl/blog/organizacja-wesela-na-czym-mozna-zaoszczedzic/ - tu znajdziesz bardzo przydatne informacje na czym zaoszczędzić. Ja bym na pewno nie wydawała kasy na organizatora, dla mnie to strata pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Sylwiiia



Dołączył: 10 Wrz 2016
Posty: 163

PostWysłany: Czw Sty 04, 2018 7:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jakie atrakcje mieliście na swoich weselach? Tutaj http://superpower.pl/ czytam sobie o pokazach pirotechnicznych. Myślicie, że taki pokaz fajerwerków do dobry pomysł na weselną atrakcje? Wszystkie te fotobudki itd wydaja mi sie oklapane, a jakies atrakcje chcialabym miec na weselu. Podzielicie sie tym, jak to wyglądało u Was??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group