FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych

powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Pies a studia

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> wspomnienia z imprez, niecodzienne historie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adcler1982

PostWysłany: Wto Sty 17, 2017 10:06 am    Temat postu: Pies a studia Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy we właściwym rozdziale zamieściłam ten wątek. W każdym bądź razie chciałabym prosić o radę. Otóż od października studiuję na 1 roku na ASP. Studia tam są zupełnie inne niż takie pospolite jak np. na uniwersytecie czy politechnice. Panuje tam miła, kameralna atmosfera itp. Plan zajęć tez nie jest jakoś napięty, w zasadzie przypomina to warunki typowo szkolne, powiedzmy licealne. Ale do rzeczy. Mieszkam sama, moi rodzice utrzymują mnie, mieszkam daleko od nich. Uczę się dobrze, ale czuję się trochę samotna. Od dawna myślę nad kupnem psa - szczeniaka. Oczywiście to nie żadna mrzonka, myślałam nad tym bardzo długo. Jestem odpowiedzialna, miałam kiedyś królika, który żył u mojego boku przez ponad 8 lat, ale wiem że królik to nie to samo Problem w tym, że nie wiem jak by to wszystko wyglądało. Mieszkam sama w małym mieszkanku w kamienicy, mam dwa kroki na uczelnię i w zasadzie mogłabym mieć psa. Ale co, gdy będę musiała wychodzić na zajęcia? Co wtedy z psem? Nie chciałabym żeby siedział sam w domu i nie daj Boże posmutniał z braku mojej obecności. Co prawda najdłużej nie ma mnie przez 4 godziny w ciągu dnia, zawsze są jakieś przerwy w między czasie albo w ogóle koniec zajęć, więc teoretycznie miałabym dla niego czas. Nie wiem jednak co na to właściciel mieszkania. Taki pies czasem może narobić drobnych szkód, tym bardziej gdy byłby sam w domu. Z jednej strony bardz