FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Wyposażenie biura
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tosinka



Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 260

PostWysłany: Sro Paź 10, 2018 5:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szef rozgląda się za ekspresem do firmy. Przesłałam mu dziś ten link https://lovecoffee.pl/product-pol-42-Ekspres-do-kawy-Saeco-Lirika-One-Touch-Cappuccino-kawa.html?rec=102850203 Ekspres posiada wydajność do 35 kaw dziennie. Myślę, że u nas góra 20-25 jest każdego dnia robione. Co o nim myślicie, bo ja uważam, ze jest ok a i cena powinna szefa zadowolić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyat



Dołączył: 26 Kwi 2016
Posty: 581

PostWysłany: Sro Paź 17, 2018 2:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na początku stycznia chce przenieść firme do innego lokalu biurowego i chce także zainwestować w nowe meble, Jeszcze nie znalazłem lokalu dla swojej firmy, ale tutaj https://walterherz.com/pl/oferty-nieruchomosci/podkarpackie/rzeszow znalazłem kilka ofert wynajmu lokali, które chce obejrzeć jeszcze w tym tygodniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
murarz57



Dołączył: 02 Sie 2015
Posty: 615

PostWysłany: Sro Paź 17, 2018 1:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W ciagu działalności biura będzie przybywać dokumentów, które trzeba prawidłowo przechowywać. Niektóre nawet przez kilka lat. Dlatego warto wygospodarować pomieszczenie a w nim zamontować regały np https://www.regaly.biz/pol_m_Regaly-metalowe-1731.html Regały metalowe, które można dobrać do swoich poterzeb. A do każdego kompletu dodawane są stopki które chronią przed zarysowaniem podłogi. A dokumenty najlepiej dać do segregatorów , opisać i postawić latami na półkach regału.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rybitwa



Dołączył: 04 Sie 2016
Posty: 1259

PostWysłany: Sro Paź 24, 2018 9:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Woda musi znajdować się w każdym zakładzie. Wymagają tego nawet przepisy. Aby nie kupować pracownikom byle jakiej wody, zachęcam do zapoznania się bliżej z bardzo zdrową Piwniczanką: https://piwniczanka.pl/o-wodzie. Poczytajcie też koniecznie o idealnych proporcjach minerałów, które znajdują się w tej wodzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lajki34



Dołączył: 22 Paź 2018
Posty: 4

PostWysłany: Sro Paź 24, 2018 10:25 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pewno przydatne będą różnego rodzaju organizatory i inne tego typu przedmioty ułatwiające uporządkowanie dokumentów, długopisów i innych drobnych przedmiotów.

_____________________________________________________________________________
Montaż anten Wrocław
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jjusti18



Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 762

PostWysłany: Sro Paź 24, 2018 9:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim należy tutaj zacząć od dobru mebli. Myślę, że warto sobie przejrzeć najnowsze trendy, różne inspiracje i wtedy z pewnością łatwiej będzie wam zaaranżować swoje wnętrze. Z tego co wiem tego typu biurko skandynawskie https://takemehome.pl/kolekcja/kai-skandynawskie-biurko/ cieszy się teraz ogromny zainteresowaniem. Co myślisz, żeby je zakupić do swojego biura? Jak ci się podoba tego typu propozycja?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Antoni21



Dołączył: 20 Wrz 2016
Posty: 1254

PostWysłany: Pon Paź 29, 2018 2:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pewno powinniście pomyśleć o matach wejściowych. Odpowiednio dobrane, potrafią stworzyć niesamowity efekt na wejściu do Waszego biura. Zajrzyjcie do http://matywejsciowe.pl/dzierzawa-i-serwis-mat-wejsciowych/ i sami pomyślcie, jakie może Wam to dać możliwości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Daniel123



Dołączył: 13 Gru 2017
Posty: 105

PostWysłany: Wto Paź 30, 2018 1:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest bardzo dużo ciekawych ofert na internecie odnośnie aranżacji biura, warto pomyśleć również o dobrym komputerze który będzie odpowiedzialny za wiele czynników w biurze https://itnes.pl/notebooki-hp-elitebook-840/hpelitebook840g53jx77eai58350u-14fhd-8gbram-ssd256gb-wwan-windows10pro.html jest to bardzo ciekawa oferta na którą warto zwrócić swoją uwagę ponieważ znajdziesz tu bardzo dobry sprzęt.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ewelina546



Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 215

PostWysłany: Sob Lis 24, 2018 10:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pamiętaj, że bardzo ważne jest odpowiednie przechowywanie dokumentacji pracowniczej . najlepiej powierzyć do odpowiedniej firmie, która zadba odpowiednio o dokumenty i będzie przechowywała wszystko zgodnie z przepisami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
victoria



Dołączył: 07 Lis 2018
Posty: 71

PostWysłany: Wto Lis 27, 2018 2:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może zamiast zawracać sobie głowę kosztownym wyposażeniem biura warto pomyśleć o skorzystaniu z usług, które oferuje wirtualne biuro ? Słyszeliście o tej idei? Jakie macie z nią doświadczenia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sanqi



Dołączył: 18 Maj 2017
Posty: 61

PostWysłany: Pią Lis 30, 2018 10:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zwróćcie też uwagę na oświetlenie. Polecam Wam oprawy Cosmo z ES-System, najlepsze lampy do powierzchni komercyjnych, magazynowych, biurowych i nie tylko.,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Rafał44



Dołączył: 30 Kwi 2018
Posty: 398

PostWysłany: Sob Gru 01, 2018 9:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli mówimy tutaj o meblach, stołach itd. to zdecydowanie polecam zwrócić uwagę na ofertę https://www.mebleteo.pl/ w którym sam z resztą jak przenosiliśmy biuro kupowałem regały i szafy metalowe ponieważ przede wszystkim są bardzo wytrzymałe, do tego przestronne i też nie tak drogie jak meble drewniane które też zazwyczaj zabierają za dużo miejsca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zyta



Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 19

PostWysłany: Sro Gru 05, 2018 4:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale to jednak metalowe meble, a nam zależy na zupełnie innych meblach cos takiego https://mebledoktor24.pl/21-malmo . Doskonale by sie u nas sprawdziły, a i chcemy aby biuro było bardziej przytulne z fajnym przyjemnym klimatem, po prostu eleganckie. jakby nie było to przecież wizytówka firmy i warto zadbać o ten nasz wizerunek. Zamierzamy również wygospodarować miejsce na kącik wypoczynkowy, w którym nie wykluczone, że stanie również ich sofa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lusie2



Dołączył: 12 Lis 2018
Posty: 28

PostWysłany: Pon Gru 10, 2018 4:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Biuro to miejsce ktore musi być oświetlone porządnie.Warto wiec poradzić się ospela http://ospel.pl/pl/ bo ma w tym duze doswiadczenie. Czy to oświetlenie do domu czy wokol niego - znaja sie na rzeczy . Mozna im zaufac
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
audik



Dołączył: 30 Lis 2018
Posty: 26

PostWysłany: Czw Gru 13, 2018 10:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli mamy dużo korytarzy i pomieszczeń, przez które tylko się przechodzi, warto zamontować czujnik ruchu i zmierzchu podtynkowy. Takie rozwiązanie zwiększy ergonomię pracy i pozwoli zaoszczędzić na prądzie. Światło będzie włączane tylko wtedy, gdy będzie potrzebne i nie ma obawy, że ktoś roztargniony zostawi je włączone na całą noc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group