FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Wyposażenie biura
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
murarz57



Dołączył: 02 Sie 2015
Posty: 615

PostWysłany: Sro Wrz 19, 2018 7:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W każdym biurze powinien się znaleźć dobrej klasy sprzęt np laptopy lub laptop ( w zależności od potrzeb ) bardzo dobrym rozwiązaniem jest ta oferta https://leasinglaptopa.pl/ Korzysta się z leasingu i spokojnie spłaca raty a na końcu dokonuje się wykupu. Nie trzeba od razu wykładać całej gotowki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bibliotekarka11



Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 1160

PostWysłany: Sro Wrz 19, 2018 7:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trzeba też pomyśleć o tych wszystkich sprzętach elektronicznych. Dobre komputery to podstawa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
elegant



Dołączył: 08 Lip 2018
Posty: 66

PostWysłany: Sro Wrz 19, 2018 1:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po pewnym czasie działania biura gromadzi się duża ilość dokumentów , które trzeba prawidłowo przechowywać i to często przez kilka lat. Dlatego warto pomysleć o małym archiwum. A w nim zamontować odpowiedni regał np https://www.regaly.biz/pol_m_Regaly-metalowe-1731.html Regał w calości z metalu, chroniony przed rdzą ocynkiem. Można go dopasować do własnych potrzeb. A dokumenty bedą prawidłowo przechowywane i szybko dostępne w razie np kontroli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
olekk_5



Dołączył: 20 Mar 2018
Posty: 81

PostWysłany: Czw Wrz 20, 2018 8:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdyby ktoś potrzebował gablot do biura aby wyeksponować swoje produkty polecam zainteresować się ofertą http://statusquo.com.pl którzy zajmują się produkcją profesjonalnych gablot i witryn, które na pewno muszą być w każdym biurze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
vasek



Dołączył: 20 Wrz 2018
Posty: 4

PostWysłany: Czw Wrz 20, 2018 10:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam ostatnio problem z wyposażeniem biura, a dokładnie łazienek w moim biurze. Firma która dostarczała mi środków czystości niestety splajtowała i szukam teraz innej. Na https://www.higiena.net.pl/ widziałęm fajną ofertę, myślicie, że warto z nich skorzystać? Będę bardzo wdzięczny za pomoc w temacie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ergopoint



Dołączył: 31 Sie 2018
Posty: 4

PostWysłany: Pon Wrz 24, 2018 11:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Warto zadbać o to, by nasze biuro, w którym spędzamy zazwyczaj dość sporo czasu było eleganckie, schludne, a także komfortowe i ergonomiczne. Jednym z kluczowych akcesoriów jest podstawka pod monitor. Odpowiednio dobrana dopasowuje ekran do naszego wzroku.

Ostatnio zmieniony przez ergopoint dnia Wto Wrz 25, 2018 11:14 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
elegant



Dołączył: 08 Lip 2018
Posty: 66

PostWysłany: Wto Wrz 25, 2018 10:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jezeli chodzi o wyposażenie biura w laptopy to mi sie spodobała ta oferta https://itnes.pl/notebooki/notebooki-hp/ Brdzo duża oferta, ciekawy wybór. Można dopasowac laptopy do swoich potrzeb. A marka HP to jakość sama w sobie, wciaż ma duże uznanie wśród klientów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiolkakkk



Dołączył: 18 Gru 2017
Posty: 37

PostWysłany: Wto Wrz 25, 2018 11:01 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W biurze bardzo ważne oprócz mebli jest oświetlenie. Jakie źródła światła macie zamontowane? Według mnie najlepszym rozwiązaniem jest oprawa świetlówkowa. Co o tym sądzicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gregsonix1



Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 122
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Wrz 26, 2018 9:06 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W biurze szczególną rolę ogrywają dokumenty, więc jeśli nie mamy takiej szafy do biura https://www.bemondi.pl/produkt/szafy/szafy-biurowe/ to sprawa będzie utrudniona. Przecież nikt nie lubi bałaganu na własnym biurku, a czasami ilość dokumentów jest na prawdę duża. Wtedy wszystko ładnie można sobie uporządkować chowając do szafy dokumenty, które nie są na obecną chwilę dostępne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maycek



Dołączył: 11 Gru 2017
Posty: 649

PostWysłany: Czw Wrz 27, 2018 7:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jednymi z najlepszych sprzętów do biura są komputery poleasingowe. http://rnew.pl/pl/parameters/hp-proone-400-g1-all-in-one-intel-core-i3-4130t-2-90-ghz-4-gb-500-hdd-20-1600x900-win-8-pro-a-2474.html ta firma specjalizuje się w ich sprzedaży, ma wiele modeli, dobre ceny i co najważniejsze komputery takie są dobre jakościowo. Można na nich pracować jeszcze przez długi okres.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kresia



Dołączył: 30 Wrz 2018
Posty: 4

PostWysłany: Nie Wrz 30, 2018 5:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My zamiast kombinować z naszymi biurami, to wynajmujemy od https://theoffice.pl/ świetne sale szkoleniowe, biura, boxy i sale konferencyjne
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jwelc65



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 6

PostWysłany: Sro Paź 03, 2018 10:35 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poleciłam znajomemu stronę https://ergopoint.com.pl/ i we współpracy z nimi urządził świetne biuro. Ergonomiczne meble, podstawki pod monitory oraz podnóżki zapewniają mu komfort pracy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Markus32



Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 249

PostWysłany: Czw Paź 04, 2018 8:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli rzeczywiście będziesz potrzebował dobrej jakości sprzętu to polecam zwrócić uwagę na portal http://www.wybieramlaptopa.pl/ z którego sam zawsze korzystam jeżeli szukam nowego laptopa do pracy, czy też dla naszych dzieci. Bardzo dobrze przygotowane recenzje oraz rankingi z uwzględnieniem najnowszych modeli, a do tego podziałem w zależności od przeznaczenia, czy również zakresu cen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
uczestniczka19



Dołączył: 06 Sty 2018
Posty: 192

PostWysłany: Sro Paź 10, 2018 10:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chodzi o internet to warto będzie zapoznac sie z ofertą jaką prowadzi ta strona internetowa https://panwybierak.pl/ Znajdziesz tutaj bardzo dobrą ofertę spośród innych dostepnych w twojej okolicy. Ta strona zaoszczedzi Ci czasu w szukaniu najlepszej oferty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sylwiaklara



Dołączył: 10 Paź 2018
Posty: 3

PostWysłany: Sro Paź 10, 2018 12:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja zaproponowałabym coś w temacie wyciszenia biura. Żeby spokojnie rozmawiać z klientami, dobrze mieć na wyposażeniu budki telefoniczne. Pozwalają na dyskretne rozmowy nawet w zatłoczonych firmach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 5 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group