FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Wyposażenie biura
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MebleTeo



Dołączył: 06 Lut 2019
Posty: 22

PostWysłany: Pon Paź 28, 2019 3:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W takim razie jak będziecie jeszcze szukali odpowiednich mebli biurowych dla siebie to zapraszamy również do nas na https://www.mebleteo.pl/ ponieważ posiadamy szeroki wybór mebli metalowych jak regały, szafy, stoły itd. Jednocześnie są to rozwiązania dostępne w dużo lepszej cenie niż meble drewniane. Zapraszamy do odwiedzin i życzmy udanych poszukiwań!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
molena



Dołączył: 29 Gru 2016
Posty: 293

PostWysłany: Czw Paź 31, 2019 9:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może warto zdecydować się na realizację fit out ? Można w ten sposób całkowicie zmienić wystrój biura. Tutaj https://totalsec.pl/kontakt/ jest kontakt do firmy, która oferuje tego typu rozwiązania. Od lat działa na rynku i remontuje biura. Kompleksowe zmiany mogą okazać się naprawdę strzałem w 10!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Orlowska



Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 743

PostWysłany: Czw Lis 07, 2019 4:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście, ze potrzebny jest odpowiedni sprzęt , który bedzie promował twoją firmę. Wydaje mi się, ze warto zainwestować w takie http://www.sea.net.pl/koperty-z-nadrukiem.html koperty z nadrukiem. Na pewno nie raz Ci się przydadzą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pawelek77



Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 832

PostWysłany: Pią Lis 08, 2019 10:22 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziś chyba żadna branża nie może obejść się bez dobrych komputerów w biurach – i to nie tylko w sektorze IT, chyba każdy przyzna mi tutaj rację. Osobiście zauważyłem trend (choć może to tylko specyfika mojego otoczenia), że wiele biur przerzuca się z laptopów na komputery all-in-one. Jak nie słyszeliście jeszcze o czymś takim, to chodzi o takie urządzenia: https://redcoon.pl/komputery/komputery-stacjonarne/komputery-all-in-one . Nie wiem, czy jest to tylko moda, czy stoją za tym jakieś kwestie praktyczne – może ktoś z Was więcej wie na ten temat? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rybitwa



Dołączył: 04 Sie 2016
Posty: 1274

PostWysłany: Pią Lis 08, 2019 11:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli planujecie wyposażyć swoją firmę w akcesoria biurowe to koniecznie zajrzyjcie na stronę https://www.biurfan.pl/. Znajdziecie tam najróżniejsze artykuły przydatne w każdym biurze. Zdecydowanie warto się rozejrzeć bo jest z czego wybierać, a zakupy w sieci są bardzo wygodne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mamakaroliny



Dołączył: 16 Lis 2017
Posty: 330

PostWysłany: Pią Lis 08, 2019 11:24 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo cenie sobie zakupy w internecie własnie za to, ze nie musze wychodzic z domu, płatnosc jest online, a kurier przynosi mi paczkę pod drzwi. Niestety mieszkamy w starym domu, jest on nie docieplony i czasami jest zimno. Uznalam ze dobrym pomysłem bedzie zakup grzejnika olejowego http://www.adler.com.pl/index.php/Main/Produkt/ms_7806 Uzyłam go juz kilka razy i musze przyznać, ze znakomicie spełnia swoja funkcje. Idealnie nadaje sie w nagłych sytuacjach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dleuschke



Dołączył: 08 Lis 2019
Posty: 4
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Lis 08, 2019 12:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Biuro warto aranżować w jasnej kolorystyce, żeby wnętrze sprawiało przytulne wrażenie. Ważny jest też wybór funkcjonalnych szafek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
karbito



Dołączył: 10 Mar 2019
Posty: 618

PostWysłany: Pią Lis 08, 2019 4:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiele szukałem w necie informacji o profesionalnych drukarniach, w których jakość gra pierwszą rolę ! W końcu znalazłem wystarczy wejść w tą stronę https://www.print4display.co.uk/flag-banner-accessories/ drukarnia, banery i grafika w jednym miejscu!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tuitamm



Dołączył: 24 Paź 2018
Posty: 100

PostWysłany: Sob Lis 09, 2019 11:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

warto się zastanowić jaki będzie najlepszy Internet dla biznesu W firmie ciocia jest zadowolona ze wspolpracy z firmą extel, mowi, ze jeszcze nigdy nie mielsmy tak dobrych warunkow za taką przystępną cene
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
apert



Dołączył: 27 Maj 2019
Posty: 281

PostWysłany: Nie Lis 10, 2019 10:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyposażając biuro stwierdziłem, że kupie tanie laptopy w sklepie http://www.magazyndomowy.pl/forum/temat/prezent-dla-brata/5/#post-26482 i nie żałuje, są jak nowe i nic im nie dolega
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Strona 8 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group