FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Wyposażenie biura
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bugo



Dołączył: 13 Sty 2017
Posty: 1

PostWysłany: Pią Sty 13, 2017 11:32 am    Temat postu: Wyposażenie biura Odpowiedz z cytatem

Jak urządzaliście swoje biuro w pracy to kierowaliście się jakimiś trendami czy po prostu standard, biureczko, kilka szafek,m fotel i tyle? Czytam taki artykuł http://wyposaz-biuro.pl/ i podobno jednak klienci zwracają uwagę na to w jakim stylu urządzane są nasze pomieszczenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcelinia188



Dołączył: 03 Gru 2016
Posty: 172

PostWysłany: Pon Sty 16, 2017 9:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najważniejszy to komfort, dlatego odpowiedni fotel i biurko jest ważne i istotne.
_____________________
pojemniki na śmieci
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ferdek89



Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 594

PostWysłany: Wto Lut 07, 2017 1:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też jestem zainteresowany wyposażeniem biura ale póki co muszę się zdecydować na to, gdzie to biuro wynająć Smile To będzie mój pierwszy samodzielny biznes i chcę żeby wszystko wyszło idealnie dlatego bardzo mi zależy na znalezieniu odpowiedniej powierzchni biurowej. http://www.officemap.pl/search/list/?city=poznan
Te oferty wyglądają bardzo interesująco ale zanim podejmę ostateczną decyzję, potrzebuję jeszcze dodatkowej opinii. Czy możecie się podzielić Waszymi w komentarzach? Dziękuję i czekam na odpowiedź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
karinos83



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 307

PostWysłany: Pon Cze 05, 2017 12:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Komfort w zakresie umeblowania jest ważny, ale trzeba również już na początku pomyśleć o innym wyposażeniu, które ułatwi man pracę. Na rynku jest szeroki asortyment narzędzi, która usprawnią pracę. Na jakie urządzenia zwrócić uwagę? Mogą to być np. gilotyny Fellowes, niszczarki do dokumentów, bindownice. Generalnie warto zapoznać się z tematem, porównać ceny i wybrać coś dla siebie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MagdaM



Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 143

PostWysłany: Pon Cze 05, 2017 3:19 pm    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Jak już urządzisz swoje biuro i zakupisz do niego komputery to warto zastanowić się nad dobrym wsparciem informatycznym w razie wypadku jakby sprzęt odmówił współpracy. U mnie świetnie sprawdzają się usługi informatyczne we Wrocławiu z firmą Itbce.com - moge liczyć na ich pomoc w każdej chwili ponieważ mają obsługę całodobową. A jak wiadomo komputer w biurze to podstawa pracy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ewelina546



Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 215

PostWysłany: Sob Cze 10, 2017 11:22 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niszczarka - to podstawa w każdym biurze. Tym bardziej, że obowiązuje ochrona danych osobowych i większość dokumentów należy niszczyć. W tym temacie myślę, że warto zwrócić uwagę na niszczarki do papieru Wallner. Ta firma to czołowy producent urządzeń biurowych. Mają wydajne niszczarki o dobrych parametrach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Maksy



Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 210

PostWysłany: Pią Cze 16, 2017 11:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokladnie - biuro bez niszczarki nie moze funkcjonowac. Jednak aby niszczarka dobrze pracowala i spelniala swoja funkcje, to trzeba ja odpowiednio konserwowac i o nia dbac. Raz na jakis czas najlepiej stosowac specjalny olej do niszczarek, ot takie cos: http://avarus.pl/produkty/niszczarki-dokumentow/materialy-eksploatacyjne-niszczarki-dokumentow/ - zapewni to jej dluga i bezproblemowa prace.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
shatter3



Dołączył: 17 Cze 2017
Posty: 4

PostWysłany: Sob Cze 17, 2017 10:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za Wasze porady akurat prowadzę swoje biuro więc znalazłem tu kilka przydatnych rzeczy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Joasia0808



Dołączył: 01 Wrz 2016
Posty: 853

PostWysłany: Pon Cze 19, 2017 10:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja zwracam uwagę na oświetlenie i lampy tutaj jest duży wybór: https://milemaison.pl/Oswietlenie jest duży wybór! Na pewno coś
Ci wpadnie w oko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pola35



Dołączył: 10 Mar 2016
Posty: 339

PostWysłany: Wto Cze 20, 2017 5:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aby urządzić biuro tak, aby było i ładne i wygodne trzeba się sporo nagłowić. Nie tylko design ale przede wszystkim funkcjonalność z czasem będzie bardziej zauważalna i na niej trzeba się skupić szczególnie. Na pewno konieczna do zamówienia będzie woda do biura - bez niej ani rusz, dlatego trzeba też pomyśleć o odpowiednim miejscu na dystrybutor Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emmalina



Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 2

PostWysłany: Wto Cze 20, 2017 6:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moja znajoma ostatnio otworzyla kancelarie i miala podobny dylemat jak ja wyposazyc Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Antoni21



Dołączył: 20 Wrz 2016
Posty: 1254

PostWysłany: Sob Cze 24, 2017 11:30 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Normalna sprawa. Nie wyobrażam sobie funkcjonowania w biurze bez odpowiedniego sprzętu. Akurat w komputer warto zainwestować, bo od jego wydajności zależy jakość Waszej pracy. Możecie zainspirować się radami na temat wyboru komputera z http://gameplatform.pl/jaki-komputer-do-the-evil-within-2-wymagania-sprzetowe/ W ten sposób znajdziecie najlepszy sprzęt, na którym będzie się Wam przyjemnie pracowało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Karolina_karolina



Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 9

PostWysłany: Wto Cze 27, 2017 12:08 pm    Temat postu: Wyposażenie biura Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem prócz oczywistych rzeczy jak biurko i komputer warto jest się również zainteresować odpowiednim oświetleniem. Na stronie naszego sklepu na mlamp.pl znajduje się szeroki wybór oświetlenia, które będzie funkcjonalne i dekoracyjne. Dodatkowo dla naszych klientów przygotowaliśmy bardzo atrakcyjne rabaty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
SoloKolos



Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 9
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią Lip 07, 2017 11:17 am    Temat postu: Wyposażenie biura Odpowiedz z cytatem

Biuro odwiedzane przez klientów to wizytówka firmy. Myślę, że warto stworzyć wystrój, który będzie bardzo dobrze nawiązywał do rodzaju prowadzonej działalności. Jeżeli nie czujemy się na siłach, to możemy to zadanie zlecić projektantowi. Wybór oraz zakup odpowiednich narzędzi takich jak sprzęt czy artykuły biurowe nie jest taki trudny. Bardzo duży asortyment znajduje się w hurtowniach internetowych. Zakupy zrobione przez internet to zaoszczędzony czas oraz pieniądze.
_________________
SoloKolos.pl - niszczarki, laminatory, bindownice oraz inne urządzenia i artykuły biurowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Gonzo123



Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 7

PostWysłany: Sob Lip 08, 2017 1:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie takie wyposażenie biura zależy też od tego jaki rodzaj działalności prowadzisz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 1 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group