FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
digital customer experience management

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> O obiektach:
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IODigitial



Dołączył: 12 Sty 2021
Posty: 6

PostWysłany: Pią Sty 15, 2021 10:59 am    Temat postu: digital customer experience management Odpowiedz z cytatem

Digital customer experience management is understanding how people interact with your brand online. The term Digital Customer experience management alludes to the entirety of the relative multitude of online communications a client has with your image. It mght begin with your organization site however could likewise incorporate versatile applications, visit bots, web-based media, and whatever other channels where the touchpoint is virtual. Also, what is important here is the discernment clients remove. Is it lumbering and baffling to request help or submit a request, or is the cycle frictionless, and vital?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> O obiektach: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group