Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziutka
Dołączył: 14 Maj 2015 Posty: 197
|
Wysłany: Pon Paź 09, 2017 11:23 pm Temat postu: |
|
|
Na pewno możesz to zrobić poprzez szkolenia. Skontaktuj się z firmą, która zajmuje się szkoleniami i zapytaj o ofertę. U nas szkolenia przeprowadza firma No Problem |
|
Powrót do góry |
|
 |
Ferdek89
Dołączył: 29 Kwi 2014 Posty: 486
|
Wysłany: Wto Paź 10, 2017 10:42 am Temat postu: |
|
|
Na pewno na usprawnienie firmy wpłynie zastrzyk dodatkowej gotówki. A jak te pieniądze wziąć. Na pewno nie przez kredyt. Trzeba też podkreślić, że nie powinno się zaczynać swojego biznesu od kredytu, choć wiele osób twierdzi inaczej. Ale mądrzej jest zacząć wejście na rynek bez długu. Ale wracając do tematu dodatkowych pieniędzy to namawiam każdego o postaranie się o dotacje. Wszystko o dotacjach można się dowiedzieć na https://dotacjenainnowacje.taxand.pl/dotacje-dla-msp/ . Warto się w tym temacie rozeznać. |
|
Powrót do góry |
|
 |
hedar
Dołączył: 01 Maj 2017 Posty: 67
|
Wysłany: Sro Paź 11, 2017 9:48 am Temat postu: |
|
|
Nie wyobrażam sobie funkcjonowania firmy bez regularnych szkoleń. Tymi najbardziej popularnymi są na pewno te dotyczące bhp ale nie powinno się też zapominać o regularnych szkoleniach z ppoż czy pierwszej pomocy. Ciekawą ofertę w tym zakresie posiada firma http://www.bhp-center.com.pl/. Szkolenia przeprowadzane przez doświadczonych trenerów, prowadzone w ciekawy sposób. Korzystał ktoś już z ich oferty ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Sprawdzana
Dołączył: 10 Wrz 2017 Posty: 91
|
Wysłany: Sro Paź 11, 2017 12:32 pm Temat postu: Europejskie Forum Gospodarcze - Łódzkie 2017 |
|
|
tola789 napisał: | Nic nie motywuje pracowników tak jak wspólne szkolenia |
Zgadzam się . Dlatego ja i moi pracownicy jedziemy na Europejskie Forum Gospodarcze - Łódzkie 2017 . Mam nadzieję, że nabiorą doświadczenia i pewności siebie, a ja mam zamiar przedyskutować kilka pomysłów z Lachowskim. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mrukwa
Dołączył: 30 Sty 2016 Posty: 168
|
Wysłany: Pon Paź 16, 2017 9:00 pm Temat postu: |
|
|
Można postawić na jakieś systemy premiowe dla klientów, na przykład takie bony podarunkowe https://sodexomotywacja.pl/produkty/karta-podarunkowa/ Ludzi to bardzo motywuje bo wiedza że maja jakiś cel i ktoś docenia ich pracę. To zwiększa wydajność automatycznie |
|
Powrót do góry |
|
 |
ziutka
Dołączył: 14 Maj 2015 Posty: 197
|
Wysłany: Pon Paź 16, 2017 9:02 pm Temat postu: |
|
|
MOżna ułatwić pracę, na przykład zatrudniając firmę zewnętrzną do przeprowadzania rekrutacji. Ja korzystam z usług profesjonalnej firmy - grupy no problem. i powiem wam, że tak jest o wiele łatwiej i też ta rekrutacja jest przeprowadzana takjak trzeba
Ostatnio zmieniony przez ziutka dnia Pon Lis 06, 2017 10:23 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
jjusti18
Dołączył: 06 Kwi 2017 Posty: 250
|
Wysłany: Pią Paź 20, 2017 5:13 pm Temat postu: |
|
|
I jak tam był może ktoś na Europejskim Forum Gospodarczym – Łódzkim 2017? Ja byłam i było niezwykle... Bardzo mi się podobało wystąpienie Witolda Stępienia oraz gości specjalnych. |
|
Powrót do góry |
|
 |
rafaela
Dołączył: 17 Maj 2017 Posty: 175
|
Wysłany: Sob Lis 04, 2017 7:34 pm Temat postu: |
|
|
Szkolenia oraz angażowanie pracowników w rozwojowe projekty jest bardzo ważne dla firmy. Podnoszenie kwalifikacji ma duży wpływ na jej rozwój. Jakiś czas temu usłyszałam o konkursie, który pomaga pracownikom firm oraz studentom jednocześnie nabyć nowe umiejętności, takie jak zarządzanie, myślenie strategiczne, planowanie, etc. Projekt polega na tym, iż grupy 3-5 osobowe za pomocą symulatora prowadzą firmę w internecie, rywalizując między sobą. Najlepsi zdobywają cenne nagrody. Na portalu firmy http://gmcpoland.pl/znajdziecie więcej szczegółów. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Arould
Dołączył: 23 Sie 2017 Posty: 2
|
Wysłany: Nie Lis 05, 2017 11:00 am Temat postu: |
|
|
Wszystko także zależy jaka to działalność. Ja polecam zainwestować w dobre biuro w dobrej lokalizacji, bo nie zawsze klientowi chce się jechać na obrzeża miasta albo do miejscowości obok, nie zawsze ma taką możliwość i na tym można stracić potencjalnych klientów. Dobra lokalizacja dużo może pomóc.
Mogę polecić http://www.biura-mokotow.com/properties/ |
|
Powrót do góry |
|
 |
Romanet
Dołączył: 07 Lis 2017 Posty: 3
|
Wysłany: Wto Lis 07, 2017 9:24 am Temat postu: |
|
|
Aby usprawnić działanie firmy można skorzystać z różnych programów usprawniających zarządzanie firmą, wydatkami, czy magazynem. |
|
Powrót do góry |
|
 |
kirik454
Dołączył: 08 Lis 2017 Posty: 2
|
Wysłany: Sro Lis 08, 2017 9:02 am Temat postu: |
|
|
to zawsze jest bardzo trudne _________________ portfel Puccini |
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawelek77
Dołączył: 09 Maj 2014 Posty: 551
|
Wysłany: Pią Lis 10, 2017 3:09 am Temat postu: |
|
|
I jest i nie jest. Wiele a nawet bardzo wiele zależy od naszego podejścia do prowadzenia biznesu, pracowników itp. Jeśli np. doceniamy pracowników, mamy fajną atmosferę w biurze, to przekłada się to na ich wydajność, chęć do pracy, motywacje. Nie warto też oszczędzać na sprzęcie i oprogramowanie, bo częste awarie sprzętu i wycieki danych mogą nas bardzo dużo kosztować. Sam się o tym przekonałem, gdy pewne dany wyciekły z mojej firmy. Zaraz po tej sytuacji zainwestowałem w te oprogramowanie http://itss.pl/oferta/bezpieczenstwo-it/ochrona-poczty i teraz mogę spać spokojnie i nie obawiać sie kolejnego wycieku i ponoszenia kosztów z tym związanych. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Modlin
Dołączył: 11 Lis 2017 Posty: 3
|
Wysłany: Sob Lis 11, 2017 12:38 pm Temat postu: |
|
|
Warto jest zainwestować w jakieś oprogramowanie dla firm, oraz szkolenia pracowników. |
|
Powrót do góry |
|
 |
mareq22
Dołączył: 14 Lis 2017 Posty: 2
|
Wysłany: Wto Lis 14, 2017 10:48 am Temat postu: |
|
|
najważniejszą rzeczą dla firmy są jej dochody i wydatki. Należy więc pamiętać aby wybrać sobie dobrą księgowa lublin lub biuro rachunkowe aby finanse były prowadzone przez osoby profesjonalne. |
|
Powrót do góry |
|
 |
wojak

Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 13
|
Wysłany: Czw Lis 16, 2017 2:49 pm Temat postu: |
|
|
Wiele zależy od rodzaju działalności firmy i przede wszystkim jej wielkości. Autor tematu nie doprecyzował jaką firmę prowadzi, więc powiem na swoim przypadku. Ja mam firmę handlową dwa sklepy stacjonarne w dwóch różnych miastach w Polsce oraz sklep internetowy. Jak firma była mała to jakoś dawaliśmy radę ogarniać zwykłymi mailami. Później już się tak nie dało, bo był olbrzymi bałagan, więc w moim przypadku takim usprawnieniem był elektroniczny obieg dokumentów, akurat u mnie wdrażała to firma innbusiness.pl - gdzieś wcześniej dostałem ich wizytówkę, nie pamiętam za bardzo gdzie. I to był dobry ruch, zdecydowanie ułatwiło to zarządzanie, wszystko jest czytelne, dokumenty, faktury w jednym miejscu. To tyle, na razie nie potrzebuję innych usprawnień, ale jak firma się rozrośnie to i pojawią się kolejne problemy  |
|
Powrót do góry |
|
 |
|