FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Jak usprawnić działanie firmy?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> czego unikać
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kirik454



Dołączył: 08 Lis 2017
Posty: 3

PostWysłany: Sro Lis 08, 2017 9:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to zawsze jest bardzo trudne
_________________
portfel Puccini
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pawelek77



Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 440

PostWysłany: Pią Lis 10, 2017 3:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I jest i nie jest. Wiele a nawet bardzo wiele zależy od naszego podejścia do prowadzenia biznesu, pracowników itp. Jeśli np. doceniamy pracowników, mamy fajną atmosferę w biurze, to przekłada się to na ich wydajność, chęć do pracy, motywacje. Nie warto też oszczędzać na sprzęcie i oprogramowanie, bo częste awarie sprzętu i wycieki danych mogą nas bardzo dużo kosztować. Sam się o tym przekonałem, gdy pewne dany wyciekły z mojej firmy. Zaraz po tej sytuacji zainwestowałem w te oprogramowanie http://itss.pl/oferta/bezpieczenstwo-it/ochrona-poczty i teraz mogę spać spokojnie i nie obawiać sie kolejnego wycieku i ponoszenia kosztów z tym związanych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Modlin



Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 4

PostWysłany: Sob Lis 11, 2017 12:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Warto jest zainwestować w jakieś oprogramowanie dla firm, oraz szkolenia pracowników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mareq22



Dołączył: 14 Lis 2017
Posty: 1

PostWysłany: Wto Lis 14, 2017 10:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najważniejszą rzeczą dla firmy są jej dochody i wydatki. Należy więc pamiętać aby wybrać sobie dobrą księgowa lublin lub biuro rachunkowe aby finanse były prowadzone przez osoby profesjonalne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wojak



Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 12

PostWysłany: Czw Lis 16, 2017 2:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiele zależy od rodzaju działalności firmy i przede wszystkim jej wielkości. Autor tematu nie doprecyzował jaką firmę prowadzi, więc powiem na swoim przypadku. Ja mam firmę handlową dwa sklepy stacjonarne w dwóch różnych miastach w Polsce oraz sklep internetowy. Jak firma była mała to jakoś dawaliśmy radę ogarniać zwykłymi mailami. Później już się tak nie dało, bo był olbrzymi bałagan, więc w moim przypadku takim usprawnieniem był elektroniczny obieg dokumentów, akurat u mnie wdrażała to firma innbusiness.pl - gdzieś wcześniej dostałem ich wizytówkę, nie pamiętam za bardzo gdzie. I to był dobry ruch, zdecydowanie ułatwiło to zarządzanie, wszystko jest czytelne, dokumenty, faktury w jednym miejscu. To tyle, na razie nie potrzebuję innych usprawnień, ale jak firma się rozrośnie to i pojawią się kolejne problemy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
murarz57



Dołączył: 02 Sie 2015
Posty: 391

PostWysłany: Czw Lis 16, 2017 5:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nasz szef ostatnio zauważył, że po godzinie 12-ej większość załogi pada na nos. Zmęczenie daje znać o sobie. A pracownicy biegają z dzbankami po wodę na kawe. Przyszedł do nas i pokazał taki ekspres do kawy http://yazamco.com.pl/ekspresy-do-kawy.html Zadziwił nas, ale trzeba przyznać, że ekspres nam się spodobał. Jest bardzo wydajny i z kawy na raz może skorzystać więcej osób. A wiadomo, że kawa stawia na nogi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> czego unikać Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Strona 12 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group