FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Drukarka atramentowa - w biurze?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> niestandardowe rozwiązania i pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
duchzaglady



Dołączył: 25 Kwi 2014
Posty: 566

PostWysłany: Nie Kwi 10, 2016 1:51 pm    Temat postu: Drukarka atramentowa - w biurze? Odpowiedz z cytatem

Myślicie, że to dobry pomysł, żeby kupić drukarkę atramentową?
Chodzi mi o użytkowanie jej w biurze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hakunamatata



Dołączył: 22 Lis 2014
Posty: 512

PostWysłany: Pon Kwi 11, 2016 3:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szukaj takiej, do której będziesz miała w miarę tani tusz. Szybko się kończy, więc jak źle wybierzesz, możesz sporo płacić za ten element.
Tutaj: http://techfresh.pl/drukarka-z-tanim-tuszem-ktora-wybrac/ poczytaj sobie dokładniej.
Jest tam ciekawy artykuł odnośnie wybierania drukarek atramentowych.
Chociaż wszyscy, których znam używają laserówek, bo mówią, że się bardziej opyla.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
alma2



Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 9
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Kwi 12, 2016 2:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja na twoim miejscu do biura kupiłbym urządzenie wielofunkcyjne http://www.vobis.pl/brother-mfc-l2700dw-mfcl2700dwap1-2-152690.html w dobrej cenie a poza tym oprócz bardzo dobrej drukarki laserowej, w której tusz nie wysycha tak jak to ma miejsce w atramentowych, posiadasz również fax, skaner czy kopiarkę a to jest niezbędne do prowadzenia biura. Przynajmniej takie jest moje zdanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
wiktor3



Dołączył: 18 Mar 2016
Posty: 16

PostWysłany: Czw Maj 05, 2016 8:42 pm    Temat postu: drukarka Odpowiedz z cytatem

Raczej nie polecałbym do firmy drukarki atramentowej, gdyż tusze szybka wysychają poza tym często się te drukarki zacinają.Lepiej zainwestuj w laserówkę a najlepiej w urzadzenie wielofunkcyjne do firmy to tylko taki sprzet http://www.vobis.pl/brother-mfc-l2700dw-mfcl2700dwap1-2-152690.html akurat ja mam w swojej firmie to urządzenie i jestem zadowolony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mariola685



Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 373

PostWysłany: Sro Maj 11, 2016 12:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W biurze na pewno przydadzą się urządzenia ale wielofunkcyjne a nie taka drukarka. Ale wybór należy do Ciebie. Jak zmienisz zdanie to pomyśl o drukarce z systemem ITS, bo są bardzo oszczędne zwłaszcza w biurze, gdzie drukuje się sporo. Dodatkowo wybierając model z tej listy : http://www.epson.pl/msoffice otrzymasz wykupiony na rok MS Office 365. Co na pewno, także Ci się przyda w biurze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ajlar



Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 257

PostWysłany: Czw Maj 12, 2016 6:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Drukarka atramentowa w biurze? Wg mnie bez sensu. Koszt wydruku jest bardzo duzy - po prostu sie nie oplaca. Jak juz chcecie cos kolorowego do drukowania, to lepiej kupic laserowke np http://konicaminolta-com.pl/ i moc drukowac sobie bez martwienia sie o kosmiczne koszty druku pojedynczej strony w kolorze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mariola685



Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 373

PostWysłany: Pią Maj 13, 2016 8:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale akurat te drukarki z systemem ITS bardzo dużo drukują stron na jednym pojemniku. A teraz nawet do tego wszystkiego można otrzymać zapas tuszu na 2 lata i 3 letnią gwarancję. A więc koszty eksplatacji się zmniejszą. Zerknij dodatkowo na stronę: http://www.epson.pl/gwarancjanadrukarki , gdzie wszystko pisze. Łączyć można aż 3 produkty w jednym zakupie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nowacz123



Dołączył: 28 Cze 2016
Posty: 75

PostWysłany: Sro Cze 29, 2016 9:42 am    Temat postu: Wynajem Odpowiedz z cytatem

Wg mnie jak masz dylemat, skontaktuj się z http://konicaminolta-com.pl/ . To firma, która nie tylko sprzedaje drukarki, ale też i daje w dzierżawę. Może taka opcja dla Ciebie będzie lepsza? A może doradzą Tobie, zrobią rozeznanie i podpowiedzą - myślę, że znajdą dla Ciebie najlepszą opcję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Enthton



Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 79

PostWysłany: Sob Kwi 22, 2017 10:23 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Drukarka laserowa to najlepsze rozwiązanie. W biurze na pewno będziesz dużo drukować, a tusz za 100 zł wystarczy Ci na jakieś 1500 kartke. Zajrzyj na https://locoprint.pl/ znajdziesz tam bardzo ciekawą ofertę drukarek laserowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
margolcia



Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 65

PostWysłany: Wto Kwi 25, 2017 11:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poczytajcie też o drukarkach LED http://drukwfirmie.pl/4773-co-wybrac-drukarka-led-czy-laserowa . Ja wcześniej nawet nie wiedziałam, że są takie, a okazuje się, że są lepsze w użytkowaniu niż np. drukarki laserowe. Są przede wszystkim mniej awaryjne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dartix4



Dołączył: 25 Kwi 2017
Posty: 4

PostWysłany: Wto Kwi 25, 2017 2:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Drukarka atramentowa do biura, to raczej nie najlepszy pomysł. Rozważ laserowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jagoda29



Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 374

PostWysłany: Czw Lis 09, 2017 4:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak sobie myślę, że jeżeli w firmie będą drukowane przede wszystkim faktury, drukarka atramentowa sprawdzi się całkiem dobrze. Niemniej jednak nie możemy zapomnieć także o zakupie dobrej jakości materiałów eksploatacyjnych. Szeroki ich wybór znajdziemy w https://ale.pl/1061-materialy-eksploatacyjne , przy czym możemy być tutaj pewni przystępnych cen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> niestandardowe rozwiązania i pomysły Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group