FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych

powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Ga naar de loopwinkel

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> O obiektach:
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sweet

PostWysłany: Czw Lis 09, 2017 6:28 am    Temat postu: Ga naar de loopwinkel Odpowiedz z cytatem

Wat zijn de beste loopschoenen? Welke schoenen moet ik krijgen? Welke schoenen zou je aanbevelen? Dit is iets dat ik als loopbaancoach vaak wordt gevraagd, dus ik dacht dat ik je een heel eenvoudige handleiding zou geven.

Eerst moet je deze vragen beantwoorden.

Ben je een beginner?

Welke afstanden bent u van plan te lopen?

Als je niet van plan bent om bijzonder ver te rennen, of je nu een beginner bent of niet, is het niet nodig om heel veel geld uit te geven aan hardloopschoenen - vind een paar dat je comfortabel vindt, en is een beetje groter - misschien de helft een maat groter dan je gebruikelijke schoenen.

Als u te zwaar bent, wilt u misschien wat meer investeren in schoenen die wat meer demping bieden om uw gewrichten te beschermen en die mogelijk wat langer aanhouden.

Als je Adidas Superstar Womens van plan bent om langer dan een uur achtereen te rennen - voor de meeste mensen is dit het moment waarop Adidas Ultra Boost Femme ze besluiten om te trainen voor de halve marathon of marathonafstand, dan zul je ervoor moeten zorgen dat je schoenen geschikt zijn voor je loopstijl.

Om dat te doen, wil je een ganganalyse krijgen, en de meeste hardloopschoenspeciaalzaken bieden deze service, maar ik denk dat het heel belangrijk is om wat voorkennis in te lassen. Dit is wat ik aan mijn klanten aanbeveel.

Zet je voeten nat, dus na een bad of een douche, stap dan met elke voet op een platte handdoek. Het patroon dat je voet laat zien, geeft een indicatie van je biomechanica van de voet en voor welk type hardloopschoen je moet kiezen.

Van links naar rechts tonen de afbeeldingen een normale boog, een lage boog en een hoge boog, en deze suggereren de volgende Nike Air Max 90 Femme behoeften van je hardloopschoenen:

Lage boog - stabiliteit

Normale boog - neutraal

Hoge boog - Demping

Elk Adidas ZX 700 Womens seizoen doet Runner's World een analyse van alle nieuwe hardloopschoenen - deze worden grafisch op basis van stabiliteit en demping uitgezet - je kunt dit gebruiken om 3-4 schoenen te kiezen die het waard zijn om te proberen.

Ga naar de loopwinkel voor ganganalyse en probeer hun aanbevelingen uit, maar vraag ook om de schoenen te proberen die je hebt geselecteerd in stap 2 - Als ze geen van de schoenen hebben in stap 2, blijf dan winkelen - probeer een andere winkel te vinden die ze wel draagt

Uiteindelijk helpt alle wetenschap je te begeleiden, maar je moet erin rennen. Ervan uitgaande dat ze correct passen, is de beste schoen om te kiezen degene die het beste bij je past.

Ken je iemand die net is begonnen met hardlopen of die zijn afstand voor het eerst wil vergroten? Waarom deze blog niet met hen delen, zodat ze hulp Nike Air Max 2017 Femme hebben bij het kiezen van hun schoenen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> O obiektach: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do: