FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Event Manager poszukiwany do wsparcia organizacji konferen.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> organizatorzy imprez
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marinos



Dołączył: 13 Lut 2014
Posty: 1

PostWysłany: Pią Lut 14, 2014 12:56 am    Temat postu: Event Manager poszukiwany do wsparcia organizacji konferen. Odpowiedz z cytatem

Witam,

Organizuję 1-dniową konferencję z wystawą w Warszawie w październiku br. na około 200-250 osób. Ponieważ osobiście nie mam dużego doświadczenie w temacie organizacji takich imprez więc poszukuję wsparcia doświadczonego Event Managera, który zostanie moją "prawą ręką." Nie będę brał pod uwagę ofert od firm! Tylko osoby prywatne!

Praca dodatkowa w większości zdalna na telefon/e-mail, jednakże wymagane fizyczne spotkania 1-raz w tygodniu (na około 2h, dopuszczalnie w godzinach popołudniowych) w celu omówienia postępów w organizacji konferencji, napotkanych problemów i propozycji ich rozwiązania.

Poszukiwane kompetencje takiej osoby:
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w organizacji konfrencji na co najmniej 200 osób
- znajmość zabudów targowych, planowania ekspozycji targowej,
- umiejętność przewidywania problemów oraz im przeciwdziałania (proaktywność)

Zakres obowiązków:
- zdalne/telefoniczne wsparcie przy tworzeniu wymagań, ofert i kosztorysowaniu ofert.
- informowanie o mogących wystąpić trudnościach/problemach organizacyjnych na każdym etapie planowania konferencji
- opiniowanie telefoniczne/e-mail projektów, ofert, itp.
- pomoc przy negocjowaniu stawek/ofert z podwykonawcami
- spotkania twarzą w twarz 1 raz w tygodniu na około 2h (Warszawa, Piaseczno) celem omówienia postępów, problemów oraz propozycji ich rozwiązania. Na miesiąc przed terminem konferencji wymagane 2 spotkania w tygodniu po 2h.
- wymagany fizyczny nadzór nad wystawcami oraz podwykonawcami na dzień przed konferencją podczas przygotowywania ekspozycji targowej, godziny 17:00 - 21:00
- wymagana fizyczna obecność na samej konferencji i wsparcie merytoryczne, czywanie nad przebiegiem, wykonawcami, obsługą hotelu i restauracji, nadzór rejestracji uczestników, orientacyjny czas pracy tego dnia to 7:00 - 19:00.

Forma zatrudniania: Umowa zlecenie.
Przewidziany budżet zlecenia: do 2500 zł/netto.
Oczekuję ofert tylko od osób prywatnych, oferty od firm nie będą brane pod uwagę.

Chętnie spotkam się (Warszawa, Piaseczno) z zainteresowanymi osobami celem omówienia potencjalnej współpracy, proszę o kontakt:
tel: 602 siedem dwa, trzy dwa, sześć dwa.
email: wonski333(at)wp.pl

Pozdrawiam,
Mariusz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> organizatorzy imprez Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group