FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Jak zorganizować udany event?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> impreza dobrze zorganizowana
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orlikowy



Dołączył: 14 Lip 2017
Posty: 4

PostWysłany: Pią Lip 14, 2017 4:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdecydowanie trzeba mieć na takie event dobry pomysł i plan, pewną wizję. Jak nie ma sie czegoś takiego, lepiej pozostawić to specjalistom
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KamisK



Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 322

PostWysłany: Pią Lip 14, 2017 5:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się. Od tego faktycznie dużo zależy. Pamiętajcie też, że goście na takich konferencjach zwracają dużą uwagę na samo miejsce, w którym są goszczeni. Właśnie dlatego na tego typu eventy idealnie nadają się takie hotele jak Fajkier w http://www.hotelfajkier.pl/konferencje-szkolenia/imprezy-integracyjne To znacząco zwiększa szanse powodzenia takiej konferencji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ignacyy91



Dołączył: 30 Wrz 2015
Posty: 82

PostWysłany: Sob Lip 15, 2017 1:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim należy dobrze się przygodowa, wszystko zaplanować. W takich sytuacjach idealnie sprawdzą się kontenery eventowe - to mobilne kontenery, które można szybko i łatwo ustawić w wolnym miejscu, dostosować do danego wydarzenia. W BoxDesign.pl widziałem takie kontenery - to solidne, bardzo funkcjonalne konstrukcje, sprawdźcie je sobie http://boxdesign.com.pl/kontenery-eventowe/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Mrukwa



Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 12

PostWysłany: Pon Lip 17, 2017 10:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Popieram że lepiej zostawić to profesjonalistą, którzy na prawdę znają się na rzeczy. Nasza firma organizuje czasem imprezy plenerowe we Wrocławiu z firmą x-action.pl i sa na przykład pokazy sztucznych ogni. Świetna sprawa, ludzie są zawsze pod mega wrażeniem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
markuss



Dołączył: 17 Lip 2017
Posty: 20

PostWysłany: Pon Lip 17, 2017 5:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To prawda, wyposażenie ma jeśli nie podstawowe, to naprawdę duże znaczenie, bez niego ani rusz na dobrej konferencji.
_________________
Printex.pl - ce285a
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tomekpl



Dołączył: 18 Lip 2017
Posty: 1
Skąd: Grajewo

PostWysłany: Wto Lip 18, 2017 8:29 am    Temat postu: :) Odpowiedz z cytatem

U mnie w firmie każdy event organizuje firma specjalistyczna. Żadne pracownik nie musi się martwić o nic. Jest gwarancja udanego spotkania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> impreza dobrze zorganizowana Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Strona 7 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group