FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Sala konferencyjna
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> obiekty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bożena



Dołączył: 14 Paź 2016
Posty: 107

PostWysłany: Pon Cze 19, 2017 12:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A patrzyłeś na te biura? mają tam świetne sale konferencyjne, idealne na takie polsko-czeskie szkolenie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Joasia0808



Dołączył: 01 Wrz 2016
Posty: 341

PostWysłany: Pon Cze 19, 2017 12:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Według mnie najlepszy jest Hotel Forum w Lublinie Według mnie to świetne miejsce na organizację konferencji i wesela. Pyszne
jedzenie a pozatym duży parking, dobra lokalizacja, niedlako ścisłego cnetrum!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marrek559



Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 3

PostWysłany: Sob Lip 01, 2017 2:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciekawe propozycje Hoteli daliście. Dzięki za porady, wybiorę jeden z nich !
_________________
drewno kominkowe błonie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lidiaa851



Dołączył: 02 Maj 2016
Posty: 40

PostWysłany: Wto Sie 08, 2017 12:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sala konferencyjna ma być nie tylko elegancka i komfortowa, ale i odpowiednio wyposażona - to chyba najważniejsze. Nie można też zapomnieć o cateringu i noclegu. Pod Warszawą odpowiednie sale konferencyjne znajdziecie choćby w hotelu Afrodyta, na http://www.afrodytaspa.pl/biznes jest o nim więcej - jest tam w sumie kilka sal, na jakieś kilkaset osób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
droogadroga



Dołączył: 09 Sie 2017
Posty: 4

PostWysłany: Sro Sie 09, 2017 8:35 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie, jeżeli organizujemy konferencje to nie możemy zapomnieć o tym, że goście też muszą coś jesć Smile Catering to mus!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KrisJan



Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 4

PostWysłany: Czw Sie 10, 2017 10:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak szukamy odpowiedniego pomieszczenia na konferencje to musimy wiedzieć ile osób będzie na konferencji, jakie multimedia będą potrzebne, czy będzie potrzebny bufet itp. W oparciu o te czynniki powinno się wybierać centrum konferencyjne, które będzie w stanie nam to zgrabnie zorganizować. Podaliście świetne centra w Warszawie, ja podam coś z Małopolski: polecam odwiedzić http://expokrakow.com/pl/kalendarz.html!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> obiekty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group