FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Konferencja wyposażenie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> organizatorzy imprez
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Oliwa



Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 128

PostWysłany: Sob Maj 21, 2016 8:11 am    Temat postu: Konferencja wyposażenie Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś spotkał się z materiałem budowlanym jakim jest styrodur gdzie można by go wykorzystać jako mata do siedzenia podczas np. konferencji? Na stronie http://styrodurxps.pl/ są fotki, dość ciekawie to wygląda. Czy ktoś to używał już kiedyś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kaja888



Dołączył: 09 Wrz 2016
Posty: 81

PostWysłany: Pon Lis 21, 2016 11:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dość intrygująca sprawa, ale przyznam, że ja nigdy nie pozwoliłabym gościom na mojej konferencji siedzieć na macie. No chyba, że byłyby to zajęcia, które tego wymagają, ale w innym wypadku - odpada!
Ja przeszukuje właśnie ofertę hoteli nad morzem, bo zaczynamy planować konferencje na przyszły rok i wypełniać harmonogram. Jest sporo ciekawych miejsce, ale będę wdzięczna za Wasze polecenia i opinie, jeśli jakieś miejsce zrobiło na Was szczególne wrażenie.
Gdzie mieliście okazję uczestniczyć w szkoleniach nad morzem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
milena87



Dołączył: 09 Wrz 2016
Posty: 56

PostWysłany: Pon Lis 21, 2016 2:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może znasz sale konferencyjne nad morzem w Dolinie Charlotty?
Jeśli nie – polecam! To komfortowy hotel między Ustką a Słupskiem,
wyjątkowe miejsce, idealne do organizacji konferencji, spotkań biznesowych,
wyjazdów integracyjnych czy szkoleniowych.

Dwie sale konferencyjne dają możliwość organizacji spotkań nawet do 370 uczestników.
I spa oraz mnóstwo innych atrakcji, które przejrzyjcie sami,
bo dzięki nim na pewno nie będzie tam nudno ani przez moment.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Santek



Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 151

PostWysłany: Pon Lis 21, 2016 3:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To nie lepiej skorzystać z oferty takich miejsc jak Centrum Prasowe Foksal w Warszawie gdzie masz wszystko co potrzebujesz na miejscu? Masz ofertę - http://www.cpf.pl/ ustalasz czego potrzebujesz i nie musisz kombinować. Zresztą foksal to jedno z bardziej znanych i cenionych miejsc do organizacji konferencji czy eventów w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> organizatorzy imprez Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group