FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Obsługa WIZUALNA wydarzeń ( konferencji, szkoleń, eventów)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> organizatorzy imprez
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
L.Walter ShowMedia



Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 1
Skąd: Torun

PostWysłany: Sro Sty 13, 2010 11:22 am    Temat postu: Obsługa WIZUALNA wydarzeń ( konferencji, szkoleń, eventów) Odpowiedz z cytatem

Proponujemy Państwu innowacyjna usługę na rynku szkoleń i konferencji- obsługę wizualna wydarzeń. Konferencje i szkolenia nie muszą ograniczać się do odczytów i prezentacji w Power Poincie. Można uatrakcyjnić ich formułę poprzez wizualizacje na ekranach panoramicznych- logo firmy, filmy (*zajmujemy się również produkcją filmów reklamowych, wizerunkowych), produktów, usług itp. Na ekranach pojawiać się mogą prelegenci podczas swoich wystąpień i przemówień.
W ramach wizualnej obsługi konferencji i szkoleń proponujemy Państwu trzy pakiety, które w zależności od potrzeb Klienta możemy urozmaicać o dodatkowe usługi.

Pakiet BASIC
idealny dla małych szkoleń i kameralnych wydarzeń. W ramach pakietu przygotowujemy wizualizacje wyświetlane na panoramicznych ekranach LCD o wymiarach 42'' (minimum dwa ekrany z możliwością wykorzystania dodatkowych). Wizualizacja może obejmować wyświetlanie firmowego logo, produktów, krótkich filmów promocyjnych czy infografiki. Zapewniamy taką aranżację przestrzeni wizualnej, aby każdy uczestnik wydarzenia mógł swobodnie oglądać przygotowane materiały. Wizualizacje są doskonałym uzupełnieniem przekazu prelegentów i pozwalają na lepsze przyswajanie treści przez odbiorców. Dlatego właśnie wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów z atrakcyjnym i skutecznym w działaniu produktem.

Pakiet STANDARD
usługa skierowana do tych Klientów, którzy oprócz wizualizacji chcieliby mieć także film z wydarzenia. Wizualizacje przedstawiane będą na 4 panoramicznych ekranach LCD, a ich zawartość jest skrojona wprost na potrzeby naszego Klienta. Drugim produktem jest film o długości do 30 minut, w którym zawarte zostaną kluczowe momenty wydarzenia, najważniejsze osoby oraz dodatkowe detale zgodnie z życzeniem Klienta. Zapis filmowy będzie pochodził z dwóch kamer i zostanie profesjonalnie zmontowany w całość. Standardowo oferujemy naszym odbiorcom filmy w formacie o wysokiej rozdzielczości High Definition. Jest to nie tylko pamiątką z wydarzenia, ale także materiał promocyjny o walorach szkoleniowych.

Pakiet PREMIUM
to kompletna usługa multimedialna obejmująca swym zakresem wizualizacje, reportaż z wydarzenia i zapis całej imprezy na płytach DVD. Wizualizacja na 4 ekranach LCD uzupełniona zostanie reportażem – materiałem filmowym przygotowanym przez profesjonalnego dziennikarza, obejmującym wprowadzenia w tematykę wydarzenia, prezentację najważniejszych momentów, wywiady z wybranymi osobami oraz podsumowanie całości. Cennym uzupełnieniem pakietu jest filmowy zapis trwania wydarzenia, od jego rozpoczęcia do zakończenia. Istnieje możliwość emisji na żywo prelegentów i wybranych elementów konferencji czy szkolenia na ekranach LCD. Całość, realizowana przez 3 kamery i nagrana w formacie High Definition, może zostać wielokrotnie wykorzystana jako cenny materiał szkoleniowy i promocyjny.
_________________
www.ShowMedia.pl
Lucyna Walter
lucyna.walter@showmedia.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> organizatorzy imprez Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group