FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Wyposażenie biura - jakość czy cena?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rybitwa



Dołączył: 04 Sie 2016
Posty: 875

PostWysłany: Sob Sie 13, 2016 11:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uważam, że liczy się design. Niedawno trafiłam na stronę sklepu rsFurniture http://rsfurniture.eu/. To amerykańskie meble, ich projektant inspirował się... pojazdami wyścigowymi i wyścigami samochodowymi. Prezentują się naprawdę wyjątkowo. Warto zwrócić na nie uwagę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kronos



Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 19

PostWysłany: Nie Sie 14, 2016 12:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To że cena będzie niska wcale nie oznacza, że wyposażenie nie będzie dobrej jakości. Wink
_________________
http://tuszetonery.blog.onet.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
spacal



Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 39

PostWysłany: Sob Sie 20, 2016 4:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Część mebli znaleźliśy przez stronę http://www.liderbudowlany.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
alibelibe



Dołączył: 25 Sie 2016
Posty: 1

PostWysłany: Czw Sie 25, 2016 11:14 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepiej wyśrodkować i kupić średnią jakość w dobrej cenie. materiały biurowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Iwona



Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 239

PostWysłany: Pią Sie 26, 2016 12:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też tak myślę.Najtańszych ofert zawsze unikam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mirelka



Dołączył: 31 Maj 2016
Posty: 192

PostWysłany: Wto Wrz 06, 2016 8:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pamiętajcie koniecznie o tym, aby szafki posiadały kółka meblowe. Wielu przedsiębiorców zapomina o tym, że każdy element w firmie, powinien być przede wszystkim praktyczny i funkcjonalny. Kółka ułatwiają przemieszczanie szafek czy regałów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
okon



Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 337

PostWysłany: Czw Paź 27, 2016 10:25 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tutaj http://www.ajprodukty.pl/meble-biurowe/6205319.wf jest bardzo duży wybór mebli do biura. Uważam, że warto sobie tam zerknąć, ponieważ w ten sposób można zakupić asortyment dopasowany do swoich potrzeb. Poza tym ważne jest to, że są tam dostępne również akcesoria, dzięki czemu wszystko można zakupić w jednym miejscu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Franciszka



Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 117

PostWysłany: Czw Paź 27, 2016 12:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdecydowanie wybierzcie meble biurowe z tego sklepu https://onemarket.pl/biurka-1
Będziecie zachwyceni Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
marcin65



Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 4

PostWysłany: Czw Paź 27, 2016 7:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cena, po co Ci jakość, jak tam nie mieszkasz ? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
fala99



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 83

PostWysłany: Pią Paź 28, 2016 12:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ostatnio ten problem mam już z głowy, moja firma przeniosła się do nowego biura www.quadrooffice.pl i o nic się nie muszę martwić. Wszystko nowiutkie i nowoczesne Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
michalek34



Dołączył: 28 Paź 2016
Posty: 4

PostWysłany: Pią Paź 28, 2016 10:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i jakość i cena jest ważna, co z tego jak tam nie mieszkamy, ale tam pracujemy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ledrucka



Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 224

PostWysłany: Sro Lis 02, 2016 2:22 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No pewnie, że jakość! Jeśli macie do czynienia z poważnym biznesem, to ewentualni klienci zwrócą uwagę na wasz gust i zasoby portfela... Biuro jest waszą wizytówką. Ja miałam okazję wynająć za grosze biuro w centrum Wrocławia, ale w kiepskim stanie. Zamiast tego wolałam biuro w tym miejscu http://offices.ovowroclaw.com/ gdzie aż z daleka czuć profesjonalizm. I okazało się, że był to strzał w dziesiątkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
SoloKolos



Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 9
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw Lis 17, 2016 3:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcin65 napisał:
cena, po co Ci jakość, jak tam nie mieszkasz ? Smile

W pracy spędzasz większą część dnia, a meble biurowe często nie mają łatwo. Raczej nie chciałbyś za kilka miesięcy pracować przy "rozklekotanym" biurku czy siedzieć pół dnia na niewygodnym fotelu. Ergonomia w biurze jest najważniejsza - człowiek się mniej meczy, a jego praca jest wydajniejsza i efektywniejsza. Dlatego Ja polecam przede wszystkim stawiać na jakość, a dopiero później patrzyć na cenę czy design.
_________________
SoloKolos.pl - niszczarki, laminatory, bindownice oraz inne urządzenia i artykuły biurowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Santek



Dołączył: 19 Lis 2014
Posty: 190

PostWysłany: Sro Lis 23, 2016 1:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście, ze jakość. Zapominasz, że jak coś Ci się zepsuje to raz musisz drugi raz to kupić dwa tracisz czas na zamawianie więc w tym czasie nie pracuje, a druga sprawa, ze jak zamawiasz większe ilości w jednym sklepiej to możesz dostać zniżkę, my tam od zawsze takie rzeczy biurowe zamawiamy w Segato ich sklep online jest bardzo dobrze wyposażony - https://segato.pl/pisanie-i-korygowanie możecie sobie przejrzeć i coś dobrać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
NiszczarkaIdeal



Dołączył: 04 Sie 2016
Posty: 2

PostWysłany: Sro Lis 23, 2016 3:00 pm    Temat postu: urządzanie biura Odpowiedz z cytatem

Również polecam stawiać na jakość. Weźmy np. na warsztat niszczarki dokumentów. Te z marketów za kilkadziesiąt złotych potrafią się bardzo często zacinać, nie dają sobie rady z niszczeniem kilku kartek na raz o płytach CD czy zszywkach nie wspominając, a wystarczy dołożyć kilkadziesiąt złotych i kupić np. niszczarkę firmy Ideal. Oczywiście inny model wybierzemy w przypadku małego biura, a inny do dużego.
_________________
Niszczarki biurowe Ideal
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group