FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
7 Foods a Harvard Doctor Wants You to Eat

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> niestandardowe rozwiązania i pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pippy



Dołączył: 14 Sty 2021
Posty: 44

PostWysłany: Pią Sty 15, 2021 9:30 am    Temat postu: 7 Foods a Harvard Doctor Wants You to Eat Odpowiedz z cytatem






Food choices play a key role in helping control anxiety disorders, but that doesn't mean drug use is unimportant or necessary to treat mental health problems. This is because anxiety and depression cannot be cured by dietary changes alone. In addition to choosing a nutritious diet, drinking adequate fluids and limiting or avoiding alcohol and caffeine can also help alleviate symptoms of depression. At the same time, avoid processed foods and opt for complex carbohydrates. Whole grains, fruits and vegetables, including: “The muscular system of the gut and brain” is also important. And foods to relieve anxiety disorders, including

Magnesium: Foods rich in magnesium may help calm the mind. For example, green leafy vegetables like spinach and Swiss chard. Dried beans Nuts, seeds, and whole grains

Zinc: Foods rich in zinc include oysters, cashews, beef liver, and egg yolks.

Omega-3 fatty acids: One study found that omega-3 fatty acids may help reduce anxiety symptoms, and good sources of omega-3 fatty acids include natural salmon, tuna, sardines, mackerel. Anchovies, chia seeds, flax seeds, walnuts and soybeans

Probiotics: Eating probiotic supplements like pickles, sauerkraut (sour cabbage), and kefir. All help relieve symptoms of anxiety disorders

Asparagus: It has been certified by the Chinese government that the use of asparagus extract as a food and beverage ingredient can fight anxiety disorders.

B vitamins: Foods rich in B vitamins like avocados and almonds stimulate the release of neurotransmitters like serotonin and dopamine. Such substances can control anxiety disorders.

Foods Rich in Antioxidants: Antioxidants contain more than 3,100 foods such as spices, herbs, beverages and supplements such as brazil nuts, red beans, apples, prunes, sweet cherries, any black. Blackberry Strawberries, cranberries, raspberries, blueberries, walnuts, pecans, artichokes, kale, spinach, beets, broccoli, turmeric and ginger.

More information can be updated here >> joker game
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> niestandardowe rozwiązania i pomysły Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group