FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Wyposażenie biura - jakość czy cena?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olekk_5



Dołączył: 20 Mar 2018
Posty: 117

PostWysłany: Czw Lis 21, 2019 12:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nasze biuro w niezbędne przedmioty jak niszczarki, bindownice czy zszywacze wyposażyliśmy korzystając ze sklepu https://opus.pl lidera w branży urządzeń biurowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mia



Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 294

PostWysłany: Nie Lis 24, 2019 11:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja bym postawiła na jakość. Jeśli nie masz pomysłu na urządzenie biura zajrzyj na https://www.look-design.pl/ Znajdziesz tam mnóstwo ciekawych artykułów i porad dotyczących remontu, aranżacji itd. My nasze biuro remontowaliśmy trzy miesiące temu i jestem bardzo zadowolona z efektu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
okon



Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 498

PostWysłany: Pią Lis 29, 2019 6:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pomyślcie lepiej nad remontem biura. Jest to ważne, ponieważ wyposażenie musi wpasowywać się w dany lokal. Tutaj https://totalsec.pl/fit-out-prace-remontowo-budowlane/ jest namiar na firmę, która zajmuje się kompleksowymi remontami biur w Warszawie. Myślę, że warto zastanowić się nad takim rozwiązaniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
karbito



Dołączył: 10 Mar 2019
Posty: 1069

PostWysłany: Sob Lis 30, 2019 4:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znalazłem informacje na ten temat i o tym problemie tutaj: http://mosciccy.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
piotr_8



Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 100

PostWysłany: Sro Sty 22, 2020 12:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dostawca profesjonalnych i kompleksowych rozwiązań usprawniających pracę każdego biura https://e-moff.pl zaprasza na zakupy wyposażenia niezbędnego w każdym biurze. W ofercie znajdziesz szeroki wybór urządzeń techniki biurowej i poligraficznej, w tym niszczarki dokumentów, bindownice biurowe i wysokowydajne, laminatory, obcinarki i gilotyny do papieru, falcerki i bigówki, rozwiązania techniki bankowej oraz urządzenia utrzymania ergonomii i komfortu pracy, systemy profesjonalnej oprawy i prezentacji dokumentów oraz bogatą paletę materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kulska



Dołączył: 09 Wrz 2018
Posty: 18

PostWysłany: Pią Lut 14, 2020 4:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uważam że jakość jest najważniejsza ale ważna jest też cena, dlatego zleciliśmy wyposażenie naszego firmowego biura firmie http://avarus.pl/ , oni znają się na tym najlepiej i potrafią dopasować idealne wyposażenie do potrzeb
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strona 6 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group