FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
biura do wynajęcia
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> obiekty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jenks



Dołączył: 30 Mar 2017
Posty: 267
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto Sie 13, 2019 10:35 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W wielu przypadkach dobrą opcją jest również biuro wirtualne. Jeśli jesteście zainteresowani takim rozwiązaniem to polecam zajrzeć na stronę https://www.cubecentre.com/, gdzie znajdują się wszelkie informacje na ten temat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kamyl87



Dołączył: 04 Lip 2016
Posty: 938

PostWysłany: Pią Sie 16, 2019 7:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się. Takie biuro to doskonała opcja dla wielu przedsiębiorców. Sam korzystam z oferty https://foggyoffice.pl/ . Nie muszę wynajmować lokalu, zatrudniać personelu, ani wyposażać biura w niezbędne sprzęty. Mam to wszystko w opłacie abonamentowej. Sami sprawdźcie jakie to wygodne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> obiekty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group