FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Organizacja konferencji, pomoc?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> niestandardowe rozwiązania i pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raczek88



Dołączył: 01 Lip 2019
Posty: 17
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Lip 01, 2019 1:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widzę, że pojawiło się tutaj wiele cennych porad Smile spróbuje dodać jeszcze coś od siebie - u nas z firmie jest zwyczaj robienia pamiątkowego zdjęcia po każdej większej konferencji Smile czy na poważnie czy na wesoło - wszystko zależy od charakteru spotkania Wink potem drukujemy na wielkim formacie i oprawiamy^^ przeważnie jest z tym dużo zabawy, a zdjęcie jest wykorzystywane np. jako tablica korkowa Smile od lat pomaga nam firma ramy do obrazów Kraków
http://zloty-rog.krakow.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Firmerek



Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 172

PostWysłany: Sob Lip 06, 2019 10:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo fajne miejsce z wielką salą konferencyjną jest w Bielsku - http://wroblowka.com.pl/ No i ogromnym plusem jest też to że mają tam restaurację i zarąbiste jedzenie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jobs13



Dołączył: 23 Lip 2019
Posty: 4
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto Lip 23, 2019 10:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ile kosztuje taka organizacja?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tosinka



Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 239

PostWysłany: Sro Lip 24, 2019 3:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciekawe czy spośród lokali dewelopera Profbud https://www.profbud.info/lokale-uslugowe# znalazłby sie lokal usługowy, który mógłby spełnić rolę zarówno gastronomiczną, jak i konferencyjną. Z pewnością musiałby to być lokal dość duży. Myślę, że aby biznes dobrze działał, sal konferencyjnych musiałoby być co najmniej pięć. Na pewno jest to biznes opłacalny, a jeśli jeszcze przy tym jest choćby mała restauracja, to tylko idzie na plus działalności. Wiadomo, że goście konferencyjny lubią zjeść.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> niestandardowe rozwiązania i pomysły Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group