Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antoni21
Dołączył: 20 Wrz 2016 Posty: 981
|
Wysłany: Wto Sty 02, 2018 12:56 pm Temat postu: |
|
|
Zgadzam się. Im bliżej centrum jest Wasza siedziba, tym lepiej dla Was. Od tego zależy przecież prestiż całej firmy. Z tego, co wiem, to najlepszym rozwiązaniem jest wykupienie adresu na Chmielnej w Warszawie w http://www.chmielna2.com/ To ulica znana w całej Polsce, więc rozpoznawalność mielibyście na najwyzszym poziomie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
AnnaMarie711
Dołączył: 15 Kwi 2017 Posty: 29
|
Wysłany: Czw Sty 11, 2018 9:45 am Temat postu: |
|
|
Czasami najlepszą opcją nie jest wynajmowanie standardowego biura lecz biura wirtualnego. Jest to popularna praktyka wśród freelancerów czy tez innych osób prowadzących firmę jednoosobową. Wynajmując takie biuro od https://yourtax.pl/biuro-wirtualne/ przede wszystkim ograniczacie koszty związane z wynajmem. A posiadając swoje biuro macie już jakis prestiż/renomę jako firma |
|
Powrót do góry |
|
 |
Grolsch
Dołączył: 22 Lip 2015 Posty: 466 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią Sty 19, 2018 10:43 pm Temat postu: |
|
|
Hmm według mnie nie warto kupować czy wynajmować dobrego lokalu. To niestety są bardzo duże koszta, a lepiej najpierw rozkręcić biznes i mieć większe zyski Smile Ja zdecydowałem się na skorzystanie z oferty http://ideaprestige.eu/ , dzięki której mam prestiżowy adres w centrum Wrocławia a także wiele innych profitów, takich jak przestrzeń coworkingowa, które bardzo ułatwiają prowadzenie biznesu Smile |
|
Powrót do góry |
|
 |
czuk
Dołączył: 22 Sty 2018 Posty: 4
|
Wysłany: Pon Sty 22, 2018 9:28 pm Temat postu: |
|
|
najlepiej na przedmieściach, można wtedy sporo zaoszczędzić |
|
Powrót do góry |
|
 |
tunczyk
Dołączył: 29 Lis 2016 Posty: 22
|
Wysłany: Pon Mar 12, 2018 6:18 pm Temat postu: |
|
|
Ja się zastanawiam nad zmianą firmy księgowej ichyba zdecyduję się na http://www.tewaimpex.com.pl/ już od dłuższego czasu moja księgowa mnie męczy, nie oddaje papierów na czas, zdażają się jej obsówy jeśli chodzi o deklarację vatowskie i jpk a tego nie chcę, bo potem to ja będę mieć problem a nie ona. |
|
Powrót do góry |
|
 |
toyat
Dołączył: 26 Kwi 2016 Posty: 575
|
Wysłany: Sro Mar 14, 2018 2:10 pm Temat postu: Ja tam myślę, że... |
|
|
...w lokalizacji biura powinno przede wszystkim chodzić o to, aby były ono dobrze skomunikowane i miało dogodne połączenie z okolicznymi dzielnicami. Dzisiaj klient to nasz pan i to my musimy dostosować się do niego, a nie on do nas. W każdym razie moim skromnym zdaniem warto kierować się takimi artykułami jak ten - http://www.health4u.com.pl/biura-do-wynajecia-znajdz-je-w-sieci/. Dzięki temu można się dowiedzieć naprawdę wiele interesujących rzeczy. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hieronim6
Dołączył: 15 Mar 2018 Posty: 1
|
Wysłany: Czw Mar 15, 2018 7:04 pm Temat postu: |
|
|
Na http://pasieki-komorniki.pl/ możecie znaleźć bardzo dużo ciekawych ofert mieszkań. Uważam, że każda osoba, która poszukuje mieszkania powinna przejrzeć te oferty. Myśle, że każdemu coś przypadnie do gustu. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Roberto65
Dołączył: 16 Mar 2018 Posty: 4
|
Wysłany: Sob Mar 17, 2018 10:58 am Temat postu: |
|
|
Najlepiej w jakimś biurowcu co nie wyjdzie za drogo  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Maksy
Dołączył: 07 Sty 2017 Posty: 172
|
Wysłany: Czw Sie 23, 2018 11:40 am Temat postu: |
|
|
Faktycznie lepiej nie wynajmować ale nie każdego stać na własne biuro a gdzieś pracować trzeba. Fajną opcją są biura na godziny. Takie biura oferuje http://www.fullserviceoffice.pl/ - u nich można wynająć biuro na dowolny okres bez zobowiązujących umów. Myślę, że to dobra opcja dla osób, które nie chcą wiązać się długoterminowymi umowami z wynajmującym. |
|
Powrót do góry |
|
 |
kacper45091
Dołączył: 24 Sie 2018 Posty: 5
|
Wysłany: Pią Sie 24, 2018 9:08 am Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem najlepiej wynająć biuro gdzieś w Warszawie lub w Gdańsku. _________________ wózki widłowe terenowe |
|
Powrót do góry |
|
 |
jannek23
Dołączył: 24 Sie 2018 Posty: 3
|
Wysłany: Pią Sie 24, 2018 1:45 pm Temat postu: |
|
|
W dużych miastach biura są naprawdę bardzo drogie. _________________ holowanie niemcy polska |
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawelek77
Dołączył: 09 Maj 2014 Posty: 806
|
Wysłany: Pon Sie 27, 2018 10:52 am Temat postu: |
|
|
Jeżeli Twoja decyzja dotycząca Warszawy się nie zmieniła, to w ostatnim czasie pojawiło się całkiem ciekawych, świeżych opcji, które warto wziąć pod uwagę. Nie będę ich tutaj wszystkich wymieniał, bo by się z tego nudnawy wykład zrobił, natomiast gorąco polecam zajrzeć sobie na własną rękę tutaj: http://www.officemap.pl/search/list/?city=warszawa&district%5B%5D=srodmiescie . To dość ładna (dynamiczna i aktualizowana!) kompilacja biur, które można znaleźć w Warszawie i nie tylko. |
|
Powrót do góry |
|
 |
kwadron
Dołączył: 10 Maj 2016 Posty: 403
|
Wysłany: Czw Wrz 06, 2018 1:04 pm Temat postu: |
|
|
W Warszawie znajdziesz nowoczesną powierzchnię biurową, przy Alejach Jerozolimskich: http://www.atlasestates.pl/atlas-tower . Na stronie zobaczysz dostępne biura do najmu ale Atlas Tower to luksusowy budynek - z licznymi lokalami usługowymi, galerią handlową, sklepami. No i lokalizacja jest doskonała, to same centrum miasta. Sprawdź sobie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
karolinka82
Dołączył: 18 Sty 2019 Posty: 1
|
Wysłany: Pią Sty 18, 2019 1:59 pm Temat postu: |
|
|
Jeśli będziesz potrzebował tabliczki informacyjne na drzwi to wal śmiało znają się na rzeczy, a ich produkty są po prostu pierwsza klasa  |
|
Powrót do góry |
|
 |
monikabert90
Dołączył: 11 Gru 2016 Posty: 638
|
Wysłany: Sro Lut 20, 2019 9:16 am Temat postu: |
|
|
Pytanie tylko, czy rzeczywiście wynajmowanie takiego biura się opłaca? Czy nie lepiej byłoby zainwestować we własny obiekt biurowy i wybudować go np. przy współpracy z firmą Depenbrock Polska? Z jej ofertą możecie się zapoznać na stronie http://depenbrock.pl/oferta/obiekty-biurowe-i-uslugowe, a że jest to firma z wieloletnim doświadczeniem, to uważam, że warto im zaufać  |
|
Powrót do góry |
|
 |
|