FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Gdzie wynająć biuro
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> rozrywka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antoni21



Dołączył: 20 Wrz 2016
Posty: 981

PostWysłany: Wto Sty 02, 2018 12:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się. Im bliżej centrum jest Wasza siedziba, tym lepiej dla Was. Od tego zależy przecież prestiż całej firmy. Z tego, co wiem, to najlepszym rozwiązaniem jest wykupienie adresu na Chmielnej w Warszawie w http://www.chmielna2.com/ To ulica znana w całej Polsce, więc rozpoznawalność mielibyście na najwyzszym poziomie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
AnnaMarie711



Dołączył: 15 Kwi 2017
Posty: 29

PostWysłany: Czw Sty 11, 2018 9:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czasami najlepszą opcją nie jest wynajmowanie standardowego biura lecz biura wirtualnego. Jest to popularna praktyka wśród freelancerów czy tez innych osób prowadzących firmę jednoosobową. Wynajmując takie biuro od https://yourtax.pl/biuro-wirtualne/ przede wszystkim ograniczacie koszty związane z wynajmem. A posiadając swoje biuro macie już jakis prestiż/renomę jako firma
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grolsch



Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 466
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Sty 19, 2018 10:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm według mnie nie warto kupować czy wynajmować dobrego lokalu. To niestety są bardzo duże koszta, a lepiej najpierw rozkręcić biznes i mieć większe zyski Smile Ja zdecydowałem się na skorzystanie z oferty http://ideaprestige.eu/ , dzięki której mam prestiżowy adres w centrum Wrocławia a także wiele innych profitów, takich jak przestrzeń coworkingowa, które bardzo ułatwiają prowadzenie biznesu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
czuk



Dołączył: 22 Sty 2018
Posty: 4

PostWysłany: Pon Sty 22, 2018 9:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najlepiej na przedmieściach, można wtedy sporo zaoszczędzić
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tunczyk



Dołączył: 29 Lis 2016
Posty: 22

PostWysłany: Pon Mar 12, 2018 6:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja się zastanawiam nad zmianą firmy księgowej ichyba zdecyduję się na http://www.tewaimpex.com.pl/ już od dłuższego czasu moja księgowa mnie męczy, nie oddaje papierów na czas, zdażają się jej obsówy jeśli chodzi o deklarację vatowskie i jpk a tego nie chcę, bo potem to ja będę mieć problem a nie ona.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyat



Dołączył: 26 Kwi 2016
Posty: 575

PostWysłany: Sro Mar 14, 2018 2:10 pm    Temat postu: Ja tam myślę, że... Odpowiedz z cytatem

...w lokalizacji biura powinno przede wszystkim chodzić o to, aby były ono dobrze skomunikowane i miało dogodne połączenie z okolicznymi dzielnicami. Dzisiaj klient to nasz pan i to my musimy dostosować się do niego, a nie on do nas. W każdym razie moim skromnym zdaniem warto kierować się takimi artykułami jak ten - http://www.health4u.com.pl/biura-do-wynajecia-znajdz-je-w-sieci/. Dzięki temu można się dowiedzieć naprawdę wiele interesujących rzeczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Hieronim6



Dołączył: 15 Mar 2018
Posty: 1

PostWysłany: Czw Mar 15, 2018 7:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na http://pasieki-komorniki.pl/ możecie znaleźć bardzo dużo ciekawych ofert mieszkań. Uważam, że każda osoba, która poszukuje mieszkania powinna przejrzeć te oferty. Myśle, że każdemu coś przypadnie do gustu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Roberto65



Dołączył: 16 Mar 2018
Posty: 4

PostWysłany: Sob Mar 17, 2018 10:58 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepiej w jakimś biurowcu co nie wyjdzie za drogo Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Maksy



Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 172

PostWysłany: Czw Sie 23, 2018 11:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Faktycznie lepiej nie wynajmować ale nie każdego stać na własne biuro a gdzieś pracować trzeba. Fajną opcją są biura na godziny. Takie biura oferuje http://www.fullserviceoffice.pl/ - u nich można wynająć biuro na dowolny okres bez zobowiązujących umów. Myślę, że to dobra opcja dla osób, które nie chcą wiązać się długoterminowymi umowami z wynajmującym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kacper45091



Dołączył: 24 Sie 2018
Posty: 5

PostWysłany: Pią Sie 24, 2018 9:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem najlepiej wynająć biuro gdzieś w Warszawie lub w Gdańsku.
_________________
wózki widłowe terenowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jannek23



Dołączył: 24 Sie 2018
Posty: 3

PostWysłany: Pią Sie 24, 2018 1:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W dużych miastach biura są naprawdę bardzo drogie.
_________________
holowanie niemcy polska
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pawelek77



Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 806

PostWysłany: Pon Sie 27, 2018 10:52 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli Twoja decyzja dotycząca Warszawy się nie zmieniła, to w ostatnim czasie pojawiło się całkiem ciekawych, świeżych opcji, które warto wziąć pod uwagę. Nie będę ich tutaj wszystkich wymieniał, bo by się z tego nudnawy wykład zrobił, natomiast gorąco polecam zajrzeć sobie na własną rękę tutaj: http://www.officemap.pl/search/list/?city=warszawa&district%5B%5D=srodmiescie . To dość ładna (dynamiczna i aktualizowana!) kompilacja biur, które można znaleźć w Warszawie i nie tylko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kwadron



Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 403

PostWysłany: Czw Wrz 06, 2018 1:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W Warszawie znajdziesz nowoczesną powierzchnię biurową, przy Alejach Jerozolimskich: http://www.atlasestates.pl/atlas-tower . Na stronie zobaczysz dostępne biura do najmu ale Atlas Tower to luksusowy budynek - z licznymi lokalami usługowymi, galerią handlową, sklepami. No i lokalizacja jest doskonała, to same centrum miasta. Sprawdź sobie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
karolinka82



Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 1

PostWysłany: Pią Sty 18, 2019 1:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli będziesz potrzebował tabliczki informacyjne na drzwi to wal śmiało Smile znają się na rzeczy, a ich produkty są po prostu pierwsza klasa Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
monikabert90



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 638

PostWysłany: Sro Lut 20, 2019 9:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pytanie tylko, czy rzeczywiście wynajmowanie takiego biura się opłaca? Czy nie lepiej byłoby zainwestować we własny obiekt biurowy i wybudować go np. przy współpracy z firmą Depenbrock Polska? Z jej ofertą możecie się zapoznać na stronie http://depenbrock.pl/oferta/obiekty-biurowe-i-uslugowe, a że jest to firma z wieloletnim doświadczeniem, to uważam, że warto im zaufać Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> rozrywka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group