FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Organizacja konferencji
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> organizatorzy imprez
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iśka1



Dołączył: 17 Wrz 2018
Posty: 14

PostWysłany: Sob Paź 06, 2018 3:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A miał ktoś z was okazję być w Wiktorowie, w okolicach Bydgoszczy? Moja firma tam super miejsce ostatnio znalazła http://www.wiktorowo.com/ . Co do organizacji to bardzo profesjonalne miejsce, sale szkoleniowe, wszystko co potrzeba. Bardzo smacznie nas karmiono i obsługa bardzo miła. A że nie samą pracą człowiek żyje, to również mieliśmy ognisko nad jeziorem. Super też miejsce na odpoczynek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Daniel123



Dołączył: 13 Gru 2017
Posty: 104

PostWysłany: Pon Paź 08, 2018 11:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja zawsze miałem problem z tym nie że lubiłem chodzić sam na konferencje, wszyscy chodzili z pieknymi żonami a ja? wieczny kawaler. Wpadłem na pomysł aby skorzystać z usług agencja modelek Dzięki modelce przy moim boku wyglądałbym o wiele lepiej, takie kobiety są zazwyczaj bardzo wykształcone więc nie było by problemu z konktaktem interpersonalnym na tym wydarzeniu. Wydaje mi sie że to bardzo dobry pomysł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dobrazmiana



Dołączył: 27 Wrz 2017
Posty: 41

PostWysłany: Pon Paź 08, 2018 3:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do zorganizowania konferencji na pewno będziesz potrzebował odpowiedniego miejsca, najlepiej w pełni wyposażonego. jednym z takich miejsc są oni http://www.polna70.pl mają szeroki wybór pomieszczeń komercyjnych z profesjonalnym sprzętem, wyposażeniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rybitwa



Dołączył: 04 Sie 2016
Posty: 909

PostWysłany: Wto Paź 16, 2018 11:01 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o organizację konferencji to ja na pewno zdecydowałabym się na hotel, w którym znajduje się i sala konferencyjna i pokoje gościnne. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie bo gości nigdzie nie trzeba dowozić, wszystko odbywa się w jednym miejscu. Większość hoteli polskiej sieci Hotele AMW oferuje takie udogodnienia. Ich hotele znajdują się w najróżniejszych miastach Polski - zobaczcie sami: http://www.hotelewam.pl/.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tomaszcomasz



Dołączył: 29 Wrz 2016
Posty: 51
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Paź 16, 2018 3:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdecydowanie hotel jest najlepszym rozwiązaniem. Nie dość, że masz do dyspozycji catering w restauracji hotelowej, to dodatkowo noclegi, miłą obsługę oraz parkingi dla Gości. Warto tez pamiętać, że sale konferencyjne w takich obiektach sa naprawdę swietnie wyposażone. Ze swojej strony moge polecić na konferencje Hotel Nadmorski w Gdyni Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyat



Dołączył: 26 Kwi 2016
Posty: 569

PostWysłany: Sro Paź 17, 2018 3:29 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szukam fajnej sali konferencyjnej. Sala nie musi być duża a wręcz powinna byc dośc mała. Fajnie gdyby znajdowała się w restauracji, bo nie musiałbym dodatkowo organizować cateringu. Wstępnie zdecydowałem się na ofertę dostępną pod tym adresem http://www.restauracjanadpotokiem.pl/sala-konferencyjna-gdansk , ale przed jej wynajęciem chciałbym poznać Wasze opinie na jej temat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzpaz



Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 1

PostWysłany: Sro Sty 09, 2019 12:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli potrzebujecie zorganizować konferencję w Krakowie lub okolicach, to koniecznie powinien zapoznać się z ofertą Concept Music Art.
Firma w której pracuję posiada filię w Krakowie, i wielokrotnie organizowaliśmy tam spotkania, właśnie przy pomocy firmy CMA. Nagłośnienie konferencyjne mają rewelacyjne, po prostu sprzęt z wyższej półki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> organizatorzy imprez Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group