FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Czy korzystacie na co dzień z podpisu elektronicznego

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> Wieści z branży
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tutka



Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 109

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2015 9:05 am    Temat postu: Czy korzystacie na co dzień z podpisu elektronicznego Odpowiedz z cytatem

Zastanawiałam sie nad wprowadzeniem takiego udogodnienia do swojej firmy ale szczerze to nie wiem czy się sprawdzi. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Czy korzystacie z czegoś takiego?
_________________
Kto zatem zawczasu zaprzyjaźnił się z samotnością, ba, pokochał ją, ten odkrył złotą żyłę. Ale nie każdy bynajmniej to potrafi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
janek33



Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 169

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2015 10:44 am    Temat postu: Re: Czy korzystacie na co dzień z podpisu elektronicznego Odpowiedz z cytatem

tutka napisał:
Zastanawiałam sie nad wprowadzeniem takiego udogodnienia do swojej firmy ale szczerze to nie wiem czy się sprawdzi. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Czy korzystacie z czegoś takiego?


Oczywiście,że się sprawdza Korzystanie z podpisu jest bardzo proste. Masz dokładnie opisane zasady oraz możesz skontaktować się zwykle z infolinią jeśli masz jakies wątpliwości. W pracy korzystamy obecnie z Eurocertu
https://eurocert.pl/ - tutaj możesz sobie przejrzeć zestawy.Jest to wygodny podpis elektroniczny. Masz tam czytelną instrukcję korzystania oraz w kazdym momencie możesz skontaktować się z infolnią jeśli masz jakieś wątpliwości co do korzystania.
_________________
I niech los zawsze wam sprzyja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
leferencjusz



Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 34

PostWysłany: Pią Lut 12, 2016 1:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdyby ktoś jeszcze się zastanawiał, czy wprowadzić podpis elektroniczny w działalności gospodarczej, niech przeczyta pewien artykuł, który naświetli temat od strony przepisów: http://cenabiznesu.pl/-podpis-elektroniczny-w-dzialalnosci-gospodarczej.
Osobiście uważam, że to wiele ułatwia, a w przyszłości e-podpis stanie się o wiele bardziej powszechny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Agnieszka



Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 32

PostWysłany: Pią Lip 01, 2016 10:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Według mnie podpis elektroniczny jest rozwiązaniem, które warto mieć prowadząc firmę. Jest wygodny w użytkowaniu, daje możliwość podpisywania dokumentów elektronicznych, które przedsiębiorca jest zobligowany do przedkładania choćby do urzędu skarbowego czy ZUS. W ofercie Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir znajdziesz różnorodne zestawy – m.in. zestawy z certyfikatem kwalifikowanym oraz zestawy bez certyfikatów. Tutaj jest więcej informacji - http://www.elektronicznypodpis.pl/informacje/jak-zamowic-podpis-elektroniczny/.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarcinSz



Dołączył: 06 Lip 2016
Posty: 2

PostWysłany: Sro Lip 06, 2016 12:00 pm    Temat postu: Re: Czy korzystacie na co dzień z podpisu elektronicznego Odpowiedz z cytatem

Ostatnio czytałem na ten temat https://twitter.com/ideabanksa bardzo fajny artykuł. Ja osobiście w mojej firmie używam takiego podpisu i jeśli często zawierasz transakcję międzynarodowe lub na większe odległości, jest to duże udogodnienie. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Raito



Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 3

PostWysłany: Sro Lip 06, 2016 11:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja korzystam ale bardzo rzadko, tylko przy okazji
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Celina



Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 5

PostWysłany: Czw Lip 07, 2016 2:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czasami się zdarza, w sumie ostatnio coraz częściej, np. u kurierów.
_________________
Słodycze z Ameryki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Amandan



Dołączył: 10 Sty 2017
Posty: 2
Skąd: Jasło

PostWysłany: Wto Sty 10, 2017 7:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podpis elektroniczny bardzo sprawdza się w naszej firmie, jest łatwy w obsłudze i odnowienie po dwóch latach wychodzi niedrogo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
monikabert90



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 538

PostWysłany: Pią Gru 07, 2018 10:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Owszem, my korzystamy z czegoś takiego. Ogólnie to mamy w firmie wprowadzony elektroniczny obieg dokumentów, więc jest to w sumie u nas niezbędne. Na stronie http://www.primesoft.pl/pl/elektroniczny-obieg-dokumentow możecie poczytać sobie, jakie korzyści wiążą się z wprowadzeniem czegoś takiego w przedsiębiorstwie, kto wie, może i Wy się na to zdecydujecie? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> Wieści z branży Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group