FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Jak usprawnić działanie firmy?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> czego unikać
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paconumbuh4ne



Dołączył: 14 Wrz 2018
Posty: 5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią Wrz 14, 2018 2:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie posiadam zbyt dużego doświadczenia w tym temacie. Ciężko będzie mi więc pomóc...
_________________
Sprawdził puls - było za późno. Na pomoc, na żal, na wszystko
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
anna_em



Dołączył: 25 Kwi 2014
Posty: 156

PostWysłany: Pią Wrz 14, 2018 2:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm może warto zorganizować jakieś kursy i szkolenia? To dobry sposób na podniesienie kwalifikacji pracowników, a także na motywację do pracy. U nas ostatnio był organizowany kurs różne uprawnienia zawodowe do wyboru: https://alerta.pl/katalog/uprawnienia-zawodowe/ Wszyscy pracownicy chętnie z niego korzystali i zachwalali go sobie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> czego unikać Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
Strona 21 z 21

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group