FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Chcesz mieć porządne biuro?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toyat



Dołączył: 26 Kwi 2016
Posty: 556

PostWysłany: Czw Cze 08, 2017 8:20 am    Temat postu: Biuro Odpowiedz z cytatem

A ja uważam, że porządne biur o to przede wszystkim biuro zadbane i atrakcyjne wizualnie. W końcu jest to poniekąd wizytówka każdej firmy. Z klientami, z kontrahentami spotykamy się przecież w biurze, a nie na ulicy (choć zdarzają się i tacy janusze biznesu Smile). Jeśli mogę Wam coś podpowiedzieć, to przy aranżacji biura korzystałem ze sztukaterii tej firmy - https://www.melagu.pl/sztukateria/. Jestem zadowolony z ich usług, bo nie tylko doradzili mi co i jak, ale również rozjaśnili moje wszystkie wątpliwości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jedlińska



Dołączył: 05 Lip 2013
Posty: 542

PostWysłany: Czw Cze 08, 2017 11:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I tu racja i tu racja, każdy może mieć nieco inną definicję porządnego biura
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
teresa30



Dołączył: 29 Paź 2016
Posty: 103

PostWysłany: Wto Lis 21, 2017 11:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lokalizacja biura ma spore znaczenie, ale nie jest najważniejsza, przy ograniczonym budżecie ważniejsze są koszty wynajmu. Dla oszczędności czasu i pieniędzy warto rozejrzeć się za biurem w sieci, choćby na https://walterherz.com - w bazie dostępne są biura z całego kraju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
paatryk190



Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 143

PostWysłany: Wto Lis 21, 2017 4:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Także uważam, że warto wynająć biuro w dobrej lokalizacji, ale pod warunkiem, że koszty wynajmu będą na rozsądnym poziomie. Przed wynajęciem biura radzę najpierw dowiedzieć się co nie co na temat wynajmu - w Akademii Najemców https://akademianajemcy.pl prowadzą kursy, które w tym pomogą, można dowiedzieć się choćby jak najkorzystniej wynająć biuro, jakie wiążą się z tym formalności.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rybitwa



Dołączył: 04 Sie 2016
Posty: 791

PostWysłany: Wto Gru 05, 2017 12:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Porządne biuro musi być porządnie wyposażone. Właśnie dlatego dobry komputer jest bardzo ważny w przypadku każdego biura. Polecam rzucić okiem na model https://www.komputronik.pl/product/382764/hp-envy-13-ab000nw-x9y44ea-.html. Ma świetne parametry i jest niedrogi dlatego myślę, że będziecie z niego zadowoleni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
EmmiliaF



Dołączył: 29 Paź 2017
Posty: 24

PostWysłany: Sro Gru 06, 2017 7:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Porządne biuro to przede wszystkim nowoczesne i praktyczne meble biurowe. Bez tego ciężko będzie o dobrą aranżacje. Polecam firme Tnt office - meble biurowe Warszawa nie tylko oferują bardzo fajne meble do biura ale również pomagają w samej aranżacji pomieszczeń
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
andol



Dołączył: 15 Gru 2016
Posty: 56

PostWysłany: Sro Gru 06, 2017 12:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o oświetlenie biura, to warto zadbać o lampy wewnątrz i z zewnątrz, ja osobiście kupowałam lampy na http://www.lighting.philips.pl/prof/oswietlenie-zewnetrzne Pamiętajmy,ze oświetlenie na zewnątrz jest równie ważne, bo w tedy poprawiamy widoczność naszym klientom Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mariola685



Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 426

PostWysłany: Czw Gru 07, 2017 6:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o powierzchnie biurowe, warto też rzucić sobie okiem tutaj https://www.officego.pl . Wystarczy przejrzeć sobie Internet i poczytać opinie o nich - mówią same za siebie. Zajmują się już tym od lat i mają grono zaufanych klientów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klut



Dołączył: 11 Gru 2017
Posty: 4

PostWysłany: Pon Gru 11, 2017 8:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Priorytetem w porządnym biurze jest zdecydowanie odpowiedni fotel, aby praca nie była uciążliwa i męcząca dla naszych pleców. Ostatnio na https://www.twojpasaz.pl/pl/c/Fotele-biurowe/95/ widziałem fajne, jeżeli ktoś szuka to polecam się zapoznać z ich ofertą. Poza tym w dobrym biurze powinny być eleganckie meble z drewna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Antoni21



Dołączył: 20 Wrz 2016
Posty: 796

PostWysłany: Wto Gru 19, 2017 5:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przecież wcale nie trzeba wykonywać jakichś wielkich ruchów, by poprawić wygląd biura. Często takie małe dodatki jak maty z http://matywejsciowe.pl/dzierzawa-i-serwis-mat-wejsciowych/ mogą sprawić, że klienci spojrzą na Was z totalnie innej perspektywy. Warto wziąć to pod uwagę i po prostu sprawić taką matę do biura.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rybitwa



Dołączył: 04 Sie 2016
Posty: 791

PostWysłany: Sro Sty 03, 2018 8:23 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli wysyłacie z firmy dużo korespondencji to na pewno mogą Wam się też przydać kopertownice czy składarki. Jeżeli nie wiecie, co to, to polecam zajrzeć na stronę http://hefter.pl/. To firma, która oferuje wynajem i sprzedaż tego typu urządzeń.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mirek434



Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 1

PostWysłany: Sro Sty 03, 2018 11:23 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a kto by nie chciał

____________________
wynajem długoterminowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kamillo



Dołączył: 28 Gru 2017
Posty: 3

PostWysłany: Sro Sty 03, 2018 2:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z reguły zawsze biuro jest wizytówką firmy więc na pewno należy o nie odpowiednio zadbać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Grolsch



Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 394
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Sty 19, 2018 10:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm według mnie nie warto kupować czy wynajmować dobrego lokalu. To niestety są bardzo duże koszta, a lepiej najpierw rozkręcić biznes i mieć większe zyski Smile Ja zdecydowałem się na skorzystanie z oferty http://ideaprestige.eu/ , dzięki której mam prestiżowy adres w centrum Wrocławia a także wiele innych profitów, takich jak przestrzeń coworkingowa, które bardzo ułatwiają prowadzenie biznesu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tomko1



Dołączył: 18 Sty 2018
Posty: 5

PostWysłany: Pon Sty 29, 2018 2:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W moim przypadku opłaciło się zaufać producentowi mebli biurowych, dzięki któremu siedziba firmy nie wygląda już jak z PRL-u, ale jak nowoczesne światowe przedsiębiorstwo. Wszystkie meble znalazłem na ich stronie http://www.mikomaxsmartoffice.pl i potem już tylko zamówienie i czekanie na dostawę. Teraz czekam, żeby móc zacząć wstawiać do biura nowe meble. mam nadzieję, że pracownikom te zmiany przypadną do gustu tak samo jak mnie, bo wbrew pozorom zmian nie jest dużo, ale są konkretne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM konferencje.com Strona Główna -> bazar Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group