FORUM:organizacja EVENTÓW - konferencji, szkoleń, imprez biznesowych i rozrywkowych
 
powrót do strony www.konferencje.com
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Znaleziono 139 wyników
Forum FORUM konferencje.com Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Wyposażenie biura
Beneq

Odpowiedzi: 95
Wyświetleń: 12604

PostForum: bazar   Wysłany: Wto Gru 18, 2018 6:45 pm   Temat: Wyposażenie biura
W biurze powinno sie zainwestowac w dobre jakosciowo meble biurowe, aby klient wchodzacy do danego pomieszczenia - juz na wstepie czul luksus i komfort, a nie jakies odrapane i zniszczone szafki z mar ...
  Temat: Masz swój biznes?
Beneq

Odpowiedzi: 94
Wyświetleń: 14367

PostForum: bazar   Wysłany: Sob Gru 15, 2018 1:36 pm   Temat: Masz swój biznes?
Hejka,
moj znajomy dostal ostatnio dotacje z UP jakies 20k z hakiem. Nakupil sobie kosmetykow do autodetailingu - glownie z firmy CleantechCo np takie startery: https://sklep.cleantechco.pl/pl/p/Zes ...
  Temat: Stoły, krzesła, meble - producenci?
Beneq

Odpowiedzi: 111
Wyświetleń: 24678

PostForum: bazar   Wysłany: Sro Gru 12, 2018 5:02 pm   Temat: Stoły, krzesła, meble - producenci?
Widze, ze nie ma tutaj jeszcze wzmianki o firmie Delta - wiec podrzuce link do strony, na ktorej znajduja sie informacje o nich: https://www.deltachairs.com/producent-krzesel,p17.html
W skrocie - 25 ...
  Temat: Sklep/części samochodowe
Beneq

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 978

PostForum: bazar   Wysłany: Wto Gru 04, 2018 6:29 pm   Temat: Sklep/części samochodowe
Hejka!
Jezeli potrzebujesz kupic tarcze hamulcowe do swojego auta, to zobacz tutaj: https://brakestock.pl/tarcze-hamulcowe/ Maja w swojej ofercie wszystkie tarcze do kazdego rodzaju samochodu, nawet ...
  Temat: Skup samochodów
Beneq

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 2016

PostForum: rozrywka   Wysłany: Pią Lis 30, 2018 10:02 pm   Temat: Skup samochodów
Jak masz auto do sprzedania, to polecam Ci skup pojazdów www.goldcar24.pl Mozesz do nich wyslac fotki auta wraz z opisem - na tej podstawie przedstawia Ci swoja oferte. Jak bedzie w miare zblizona do ...
  Temat: przedpokoj
Beneq

Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 3069

PostForum: bazar   Wysłany: Pią Lis 30, 2018 9:18 pm   Temat: przedpokoj
Maly przedpokoj nie musi od razu oznaczac, ze bedzie on jakos niemodnie czy niezbyt funkcjonalnie wykonany. Sa blogi, np Archiweb, na ktorych mozna znalezc naprawde ciekawe aranzacje i pomysly odnosni ...
  Temat: Wynająć czy kupić lokal na firmę
Beneq

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 2784

PostForum: obiekty   Wysłany: Nie Lis 18, 2018 5:46 pm   Temat: Wynająć czy kupić lokal na firmę
Hejka,
jezeli nie potrzebujecie biura jako biura do pracy, bo macie taki charakter prowadzonej przez Was dzialalnosci, ze nie jest to potrzebne - to dobra opcja moze byc [url=http://strzelecka29.pl/] ...
  Temat: pomysł na prezent
Beneq

Odpowiedzi: 115
Wyświetleń: 18022

PostForum: bazar   Wysłany: Czw Lis 15, 2018 7:53 pm   Temat: pomysł na prezent
Mysle, ze ciekawym pomyslem na prezent, szczegolnie na prezent dla par, moga byc [url=http://koszulkowo.com/kategoria/wzory-dla-par]koszulki dla par - mozna je obejrzec i kupic np w sklepie Koszulkowo ...
  Temat: Obstawianie meczów w internecie - legalne?
Beneq

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 5049

PostForum: bazar   Wysłany: Nie Paź 28, 2018 7:56 pm   Temat: Obstawianie meczów w internecie - legalne?
A widzieliscie moze strone http://xwin.pl/ ? Mozna u nich znalezc spis wszystkich legalnych i dostepnych bukmacherow w Polsce, wraz z bonusami np na start. Oraz oczywiscie opisy spotkan czy ciekawe te ...
  Temat: Gdzie zrobie dobry i trwaly implant zeba w Krakowie??
Beneq

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 393

PostForum: bazar   Wysłany: Sob Paź 27, 2018 3:29 pm   Temat: Gdzie zrobie dobry i trwaly implant zeba w Krakowie??
Hejka!
Jesli prywatnie i dobrze - to takie [url=https://stomatologiaswiatkowska.pl/implantologia-stomatologiczna]implanty zębów kraków oferuje dr Beata Świątkowska. Wstawia tylko i wylacznie tytanowe ...
  Temat: Zadbać o wygląd?
Beneq

Odpowiedzi: 24
Wyświetleń: 8817

PostForum: czego unikać   Wysłany: Wto Paź 16, 2018 7:14 pm   Temat: Zadbać o wygląd?
Ale i kobiety i mezczyzni powinni o siebie dbac, szczegolnie gdy w gre wchodzi zdrowie. Np zeby - kupilem dla siebie szczoteczke soniczna: https://www.shop-dent.pl/pl/p/SEYSSO-Gold-White-ekskluzywna-s ...
  Temat: Która pożyczka online ?
Beneq

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 1599

PostForum: rozrywka   Wysłany: Pią Wrz 28, 2018 5:18 pm   Temat: Która pożyczka online ?
Polecam przed braniem jakiejkolwiek pozyczki chwilowki - skorzystac z porownywarki takich pozyczek. Jesli zalezy nam np na tym, aby rata miesieczna byla jak najnizsza - to mozna spojrzec tutaj: http:/ ...
  Temat: Firma sprzątająca?
Beneq

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 12739

PostForum: Wieści z branży   Wysłany: Nie Wrz 23, 2018 2:07 pm   Temat: Firma sprzątająca?
Jesli chodzi o [url=http://dpr.info.pl/sprzatanie-mieszkan-pomieszczen/]sprzątanie mieszkania kraków to moge Wam polecic smialo firme, z ktorej uslug korzystalem, a mianowicie DPR. Zajmuja sie komplek ...
  Temat: Aranżacja salonu
Beneq

Odpowiedzi: 188
Wyświetleń: 55048

PostForum: Wieści z branży   Wysłany: Wto Wrz 11, 2018 5:37 pm   Temat: Aranżacja salonu
W salonie nie moze zabraknac czy to lawy czy nawet stolu z kilkoma krzeslami (w tym rowniez dla gosci). Czesto jest tak, ze nie mamy odpowiednio duzej przestrzeni na standardowy stol - wiec opcja pozo ...
  Temat: Jaki aparat wybrać?
Beneq

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 1690

PostForum: bazar   Wysłany: Czw Sie 30, 2018 6:18 pm   Temat: Jaki aparat wybrać?
Jezeli macie aparat na zeby - to polecam dodatkowo zakupic sobie irygator - ulatwi to (i to baaardzooo!!) dbanie o zeby i ich czystosc. Spojrzcie, jakie sa do wyboru: https://www.shop-dent.pl/pl/c/Iry ...
 
Strona 1 z 10 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group